AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #41 Skrevet 20. juli 2013 Tuller du? Høres da ut som du har veldig passe vekt for din høyde, trenger verken gå opp eller ned! (Men du har nok litt å gå på i begge retninger, så ingen krise verken det ene eller det andre). Du er ikke overvektig, og du er i alle fall ikke feit. Selv er jeg 157 høy og 56 kg og fornøyd med det. Men et tips; du føler deg mye mer fornøyd med deg selv om du spiser sunt, mange små måltider, og trener litt, evt går tur, danser el hva enn du trives med. Trenger ikke være for å gå ned i vekt, men man føler seg mer sunn og fresh da, og at man tar vare på kroppen sin! Anonymous poster hash: 881b6...8cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå