Gå til innhold

Feit ?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tuller du? Høres da ut som du har veldig passe vekt for din høyde, trenger verken gå opp eller ned! (Men du har nok litt å gå på i begge retninger, så ingen krise verken det ene eller det andre). Du er ikke overvektig, og du er i alle fall ikke feit.

Selv er jeg 157 høy og 56 kg og fornøyd med det. Men et tips; du føler deg mye mer fornøyd med deg selv om du spiser sunt, mange små måltider, og trener litt, evt går tur, danser el hva enn du trives med. Trenger ikke være for å gå ned i vekt, men man føler seg mer sunn og fresh da, og at man tar vare på kroppen sin! :)



Anonymous poster hash: 881b6...8cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...