Shelly Skrevet 7. juni 2002 #1 Skrevet 7. juni 2002 Nå får vi se hvem som er mest bereist... Selv har jeg vært i: Danmark (ca 6 ganger) Mallorca (3 ganger) Grand Canaria Tenerife Kreta Rhodos Tror det var alt... Fortell gjerne om stedene du har vært på. Jeg er nysgjerrig på nye feriemuligheter 12
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #2 Skrevet 7. juni 2002 Hei.. Har ikke reist så volsomt mye, men.. Tyrkia, Tunisia, Hellas, Kypros, Gran Canaria, Danmark, Nedeland, Tyskland, Nedeland og Sverige har jeg fått med meg de siste åra.... Fortelle litt om hver kan jo bli langt, men jeg tror jeg vil anbefale Tyrkia om man vil til solen... Om man skal kjøre bil vil jeg absolutt anbefale å kjøre Tyskland og i Nedeland (det gjorde vi i mai i år...) Når det gjelder byferie har jeg "forelsket" meg i Helsinki...var der i august og skal dit igjen i sommer! Denne gangen sammen med en tur til Estland.... Jeg er ikke veldig glad i overfylte chartersteder, så jeg håper det ikke er sånn i Estland heller....Noen som har vært der?? Gode tips tas i mot med stor takk!!
Isa Skrevet 7. juni 2002 #3 Skrevet 7. juni 2002 Finland Sverige Danmark England Skottland (mens jeg lå i mammas mage) Har veldig lyst til Thailand og ri på elefanter!! Det er drømmen. 12
Rufus Skrevet 7. juni 2002 #4 Skrevet 7. juni 2002 ....det var jeg , Rufus som skrev anonymt innlegg.... ....og så kan jeg nå legge til Egypt på lista mi.... :D
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #5 Skrevet 7. juni 2002 Dette er litt morro da... Jeg er 20 år, og har vært i følgende land: Sverige (x antall ganger, sittert 20) Danmark (enda flere ganger enn Sverige) England (2 ganger + en gang på kanaløya Gurnesey) Italia (2 ganger) Irland Malta Frankrike Nederland Hellas i tillegg har jeg reist masse rundt i Norge, "over alt" fra Nordland og sørover! *pia
maiaa Skrevet 8. juni 2002 #6 Skrevet 8. juni 2002 Jeg slenger meg på her, jeg! Hittil har jeg vært i bortsett fra Norge og mellomlandinger: - Singapore (født der) - Malaysia (da jeg var liten) - Sverige (hundrevis av ganger) - Danmark (det har blitt noen ganger her óg) - Tyskland (Berlin, München, Hamburg, Köln) - Tsjekkia (var i Praha på min 1. interrail) - Østerrike (Wien på 1. interrail, Innsbruck på den 2.) - Italia (Venezia begge interrailene, Milano, Genova og Gardasjøen på 1., og Firenze, Pisa, Roma, Napoli/Pompeii, Brindisi og Foggia på 2. turen) - Frankrike (Paris fire ganger, Modane (i alpene), Calais og Lyon på 1. interrail) - Hellas (Korfu på 2. interrail og Tolon/Aten) - England (London og Dover på 1. interrail) - Egypt (Hurghada, Kairo og Luxor) ... og om litt over tre uker skal jeg til Singapore, Kambodsja og Vietnam!!!!! Jeg elsker å reise! Maiaa
supernova@@ Skrevet 8. juni 2002 #7 Skrevet 8. juni 2002 ..jeg blir rent misunnelig på maiaa jeg!- Ønsker deg all lykke på reisen maiaa! Jeg har også vært litt rundt om: Sverige Danmark Tyskland Nederland Frankrike Spania Kypros ..fra disse plukker jeg ut Nederland, Amsterdam, som min favoritt! Har vært der mange ganger - fantastiske mennesker og stort utvalg av utesteder...etter min mening de beste som finnes! Stort utvalg, om du ønsker en stille pub eller et hipt utested... (Og for de som skulle lure..nei, reiser ikke til Amsterdam for å "røyke", aldri gjort, kommer heller aldri til å gjøre det..)12
Guess What! Skrevet 8. juni 2002 #8 Skrevet 8. juni 2002 Danmark 3 ganger Sverige 1 ganger Kypros 1 ganger England 1 ganger Polen 1 ganger Ibiza 10 ganger. neida. 12
GlennJesus Skrevet 8. juni 2002 #9 Skrevet 8. juni 2002 I motsetning til mitt alterego Waco, er jeg mer opptatt av opplevelser, husker fjerne glimt fra dengang jeg som liten i Karashi ble med mamma en tur i dyreparken, siden pakistansk lov forbyr menn og kvinner adgang samme dag,... kan jeg ennå gjenfortelle den opplevelse det var.... å se min mor i bikinioverdel, som gjorde at kvinnene så mer på min mamma enn sjiraffene. Red på elefant i bankok som treåring, da min far var stasjonert der, prøvde slalomski for første gang i en sort-utforløype i Alaska, - det er derfor jeg har de skiferdighetene jeg har som jeg lokker ungjentene med hver eneste vinter jeg er i Hemsedal. Klatret på utsiden av WTC som femtåring, ble lurt av gateselgere i Hong-Kong før overtagesen i 97, - sittet på rodeo i texas, bare for å se de gærne amerikanerne som sitter med hele verdens våpensmie å more seg kostelig over at noen stakkars okser får strammet beltet over pungen som show for tredvetusen texanere på budweisere..... Ved en klippe stupte jeg ti metern fra Acapulco som tolvåring,..... et triks som har hjulpet meg mang en gang på huk. Lærte å trylle i køben, en virkemiddel jeg bruker ennå idag for å få meg en vellykket kveld.... Foførte en amerikanerinne ved køen inn til Epcot senter ved åpningen av den norske paviliongen i det store disney-konsern som holder til i Florida....ifjor mistet jeg lommeboka på Red-light district i amsterdam,...ved en "feiltagelse" ble jeg og en kamerat frasvindla masse dengang pesetas på et bordell fordekt som en bar i Fuengirola, Costa Del Sol.... Og hvor mange feriekoloniedamer har jeg ikke lurt som guttunge....? GJ
-julie- Skrevet 8. juni 2002 #10 Skrevet 8. juni 2002 Elsker å reise,og har hittil vært i.. -Sverige,Danmark -Spania -Tyrkia et par ganger -Cypros 2 ganger -Corfu -kreta -Tyskland(Berlin) -Polen -Tsjekkia(Praha anbefales virkelig!) Skal til Kenya etter jul,kan nesten ikke vente!!
Barbie Skrevet 8. juni 2002 #11 Skrevet 8. juni 2002 Sverige Danmark Finland Tyskland Østerrike Nederland Belgia Italia Andorra Sveits Frankrike Hellas Mallorca Tenerife -ismen-
Gjest mymlen Skrevet 9. juni 2002 #12 Skrevet 9. juni 2002 Sverige Danmark Sveits Tyskland Frankrike Polen Luxenburg12
Kristian (71) Skrevet 9. juni 2002 #13 Skrevet 9. juni 2002 Canada, USA, Dominikanske Republikk, Tunisia, Frankrike, Spania, Tyskland, Belgia, Nederland, England, Wales, Mexico. Sverige og Danmark åffkårs...... og Monaco 1212[ Dette Innlegg er endret av: Kristian (71) den 2002-06-10 15:25 ]
Marlena Skrevet 9. juni 2002 #14 Skrevet 9. juni 2002 Jeg har vært i sverige danmark tyskland sveits østerike belgia luxenburg italia spania franskrike nederland tunisia usa +hawaii mexico Har lyst til å reise til Australia en gang!! _________________ [ Dette Innlegg er endret av: Marlena den 2002-06-10 00:28 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Marlena den 2002-06-10 00:29 ]
Kylie Skrevet 9. juni 2002 #15 Skrevet 9. juni 2002 Danmark (x antall ganger) Sverige (nesten like mange ganger) Finland Tyskland Polen Østerrike Sveits Jougoslavia (den gang det fantes) Italia Frankrike Hellas Det ble jo litt på 23 år. Mangler USA og England/Storbritania syns jeg, og så er jeg vel nesten den eneste som ikke har vært i Spania...12
Engel Skrevet 10. juni 2002 #16 Skrevet 10. juni 2002 Danmark Sverige Tyskland Nederland Island Mexico Og diverse steder i Norge...12
Gjest gjest 0 Skrevet 10. juni 2002 #17 Skrevet 10. juni 2002 Oi da.. må jo hive meg på men det er ikke sikkert jeg husker alle... Jeg har vært flere ganger på flere av stedene Sverige (???) Danmark (??) England (2-3) Skottland (3) Belgia (gjennomreise) Nederland (Gjennomreise) Frankrike Tsjekkia Russland Spania (+ øyene) Miami Grand Cayman Mexico Haiti Jamaica Diverse øyer: Rhodos Kreta Lefkas Mallorca (2) Tenerife Lanzarote Gran Canaria Las Palmas Det har blitt en del reising i mitt 21-årige liv! Både pappa og jeg elsker å reise! I tilegg skal jeg til thailand neste år og det gleder jeg meg vanvittig til! _________________ [ Dette Innlegg er endret av: Pamella den 2002-06-10 10:25 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Pamella den 2002-06-10 10:26 ]
Snuppa Skrevet 10. juni 2002 #19 Skrevet 10. juni 2002 Moro! Her er min liste: Sverige Finland Danmark Latvia Litauen Jugoslavia Tyskland Nederland Belgia Frankrike Sveits Østerrike Italia Hellas Portugal Sør-Afrika Namibia Botswana Zimbabwe Storbritannia Irland USA New Zealand Australia St Vincent & Grenadinene St Lucia Cook Islands St. Martin Spania Har enda ikke vært i Asia, men det kommer...... _________________ Snuppa 1212[ Dette Innlegg er endret av: Snuppa den 2002-06-10 11:51 ]
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. juni 2002 #20 Skrevet 10. juni 2002 Jeg har for det meste feriert i Norge, vært i alle fylkene, uten unntak. Forøvrig har jeg vært i: Sverige Danmark Tyskland Finland Belgia Luxembourg Gran Canaria Mallorca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå