Gå til innhold

Hvilke lønnskrav kan jeg stille?


Milla_Chanel

Anbefalte innlegg

Skal på intervju i klesbutikk i morgen, og holder på å forberede meg til evt spørsmål. Og da lurer jeg på hva jeg bør svare hvis dem spør meg om lønn. Jeg er 19 år, ferdig på videregående, og har jobber i klesbutikk i ca et års tid fra før. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen. Lønn i klesbutikk er sjeldent noe som kan forhandles opp, særlig for 19-åringer. Ta heller imot jobben om du får den (for lønnen er allerede fastsatt), og jobb med å skaffe deg gode referanser. :)



Anonymous poster hash: 22b6d...730
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok 138- 139 i timelønn om de har tarifflønn, det er nok ikke noe mulighet for å forhandle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Lønn i klesbutikk er sjeldent noe som kan forhandles opp, særlig for 19-åringer. Ta heller imot jobben om du får den (for lønnen er allerede fastsatt), og jobb med å skaffe deg gode referanser. :)

Anonymous poster hash: 22b6d...730

Jeg vet jo at hvis det er tariff så bestemmer jeg ikke selv, men som feks på min forrige jobb fulgte de ikke tariff, så da forhandler man :))) heldigvis for meg er alle mine referanser gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok 138- 139 i timelønn om de har tarifflønn, det er nok ikke noe mulighet for å forhandle.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...