Gå til innhold

Føler meg ensom. Andre som har det slik?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Sender deg en klem ts, og alle dere andre :klemmer:

Jeg føler meg delvis i samme situasjon som deg. Føler meg også ofte verdiløs; ja, at jeg rett og slett ikke er god nok. Jeg har en flott kjæreste som er utrolig flink til å si hvor mye jeg betyr for han, hvor glad han er i meg etc.. Så jeg gjør egentlig så godt jeg kan for å skjule hvordan jeg "egentlig" føler meg innvendig.

Jeg har også kun ett par venner. Jeg liker å være sosial, og har ett behov for å være sosial. Men, har blitt sviktet av såpass mange mennesker (familie og venner) opp gjennom livet at jeg rett og slett ikke klarer å slippe folk inn lenger. Savner virkelig å bare ha en lang samtale med noen som jeg anser som en god, lojal og nær venninne... Å bli kjent med noen for meg er kjempe vanskelig, for jeg går egentlig bare å venter på å bli sviktet (erfaring). Da klarer jeg heller ikke å stole på nye mennesker, ikke knytte meg til dem og holder alle på avstand. Så, da blir det mye alenetid på meg, også inkludert høytider og andre feiringer. Jeg ser jo at jeg antakeligvis isolerer meg selv... Føler jeg har kommet inn i en ond sirkel, men ser liksom ingen vei ut heller ....

Har jevnlig kontakt med slektninger, men ikke nærmeste familie. Dette er også vanskelig for meg, for vi er ikke så stor familie. Min mor har sitt eget liv, og jeg føler meg egentlig bare som en belastning for henne. Det virker som det betyr så mye mer for henne å tilbringe tid med hennes manns barn og barnebarn, fordi de er mer "vellykket" og etablerte.



Anonymous poster hash: 8b474...fe7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...