Gå til innhold

Noen som har noen tips til hvordan en kan tjene mer som hudpleier?


Bergliotta

Anbefalte innlegg

Har ei venninne som jobber som dette og hun tjener 92 kr timen før skatt.

Ei annen venninne får ikke jobb..

Vet også om enda flere hudpleiere som sliter..

Er virkelig hudpleier helt dødfødt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke ut som noe gullgruve nei.

Klart helt feil yrkesvalg hvis målet er å tjene mye penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

92 kr timen?! Er det i det hele tatt lov? Trodde hudpleiere tjente ganske mye jeg, hvertfall mtp hvor mye det koster å gå der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er venninnen din lærling? 92kr er alt for lavt og noe som hun absolutt bør ta opp med sjefene sine om hun er ferdig utdannet og har fått fast jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hun er ikke lærling! Hun er utdannet.

Hun håpet liksom på og få bedre jobb om hun jobbet der en stund og fikk en cv derfra.

Det er jo mange hudpleiere som ikke får jobb i hele tatt.

Er ikke hudpleier selv altså syntes bare det hørtes feil ut med så lite betalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er venninnen din lærling? 92kr er alt for lavt og noe som hun absolutt bør ta opp med sjefene sine om hun er ferdig utdannet og har fått fast jobb.

vet du hva lønnen skal være i timen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer helt ann på om de følger tariff eller ikke, men 92 kr for voksne mennesker som er utdannet til å gjøre denne jobben og ferdig med eventuell læretid er alt for lite. Vanlige butikkjobber ligger vanligvis på rundt 130kr og oppover, så under 92kr er skremmende.

Hun burde virkelig vurdere å lete etter jobber hvor det følges tariff, selv om det er mangel på plasser lønner det seg å i det minste leite.

Endret av Lykkelitenen
Lenke til kommentar
Del på andre sider