Gå til innhold

12 000 kalorier!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jente, 19 år. 162 og ca 50 kg. Trener ca 5 økter i uka, 2-3 styrke og 2-3 cardio. Spiser sunt i ukedagene og har et strikt kosthold som jeg trives med. Men i går og i dag har jeg til sammen faktisk spist over 12000 kalorier, og det jeg egentlig lurer på er om noen vet hva som skjer med kroppen min med det enorme overskuddet?

Anonymous poster hash: 7c68c...c2b
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jente, 19 år. 162 og ca 50 kg. Trener ca 5 økter i uka, 2-3 styrke og 2-3 cardio. Spiser sunt i ukedagene og har et strikt kosthold som jeg trives med. Men i går og i dag har jeg til sammen faktisk spist over 12000 kalorier, og det jeg egentlig lurer på er om noen vet hva som skjer med kroppen min med det enorme overskuddet?

Sannsynligvis blir du kvalm og kaster opp en del. Så kan du også regne med kraftig mavekjør, tenker jeg. Det er jo blitt overbelastning på hele organismen.

AnonymBruker
Skrevet

12000 kalorier på to dager!? Herregud, snakk om å gå på en kjempesprekk! :fnise:

Anonymous poster hash: 943be...8ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kaster ikke opp, så er det sagt. Koser meg med det jeg pakker i kjeften. Jeg er bare nysgjerrig på hva det er som skjer i og med kroppen med et så stort overskudd

Skrevet

Sannsynligvis blir du kvalm og kaster opp en del. Så kan du også regne med kraftig mavekjør, tenker jeg. Det er jo blitt overbelastning på hele organismen.

Spiser man nok sjokolade og annet kaloriholdig er det ikke vanskelig å spise 6000kcal på en dag, og det uten å få mageproblemer.

• Liker 6
Gjest Eurodice
Skrevet

Spiser man nok sjokolade og annet kaloriholdig er det ikke vanskelig å spise 6000kcal på en dag, og det uten å få mageproblemer.

Jeg har ikke lyst til å teste dette :ler:

• Liker 1
Skrevet

Nei ikke jeg heller lenger, men jeg hadde fint klart det for noen måneder siden om jeg hadde gått inn for det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem å få i seg denne mengden. Klarer det helt fint selv, når jeg slipper hemningene løs.

Vet ikke nøyaktig hva som skjer, TS, men at du går opp noe spesielt mye i fettvekt er nok tvilsomt. Sikkert en del vann, da.

Anonymous poster hash: 596a9...072
AnonymBruker
Skrevet

Hvem bryr seg?

Anonymous poster hash: 6c1a2...760

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem å få i seg denne mengden. Klarer det helt fint selv, når jeg slipper hemningene løs.

Vet ikke nøyaktig hva som skjer, TS, men at du går opp noe spesielt mye i fettvekt er nok tvilsomt. Sikkert en del vann, da.

Anonymous poster hash: 596a9...072

Håper for all del at du har rett i at jeg ikke går opp i fettvekt! I morgen og uka framover er det null tull og full trening igjen

Skrevet

Du vil nok merke at kroppen samler ein del vatn. Kanskje blir du litt "uggen" og oppblåst. Du legger ikkje på deg tilsvarende kalorimengden sånn over natta. Men kva prosesser som skjer i kroppen veit eg ikkje, hadde vore interessant å vite :-)

Skrevet

Hvem bryr seg?

Hvorfor så krass?

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvem bryr seg?

I all verden, har du spist for mye sitron i dag?

• Liker 3
Gjest nicola
Skrevet

Wow 12.000 var mye!! Jeg har spist 1500 i dag og jeg føler jeg har spist mye..Sitter stappmett enda haha..Men nå er jeg generelt småspist da :P

Regner med du samler opp en del vann ja, men også lagrer litt fett.

Skrevet

I all verden, har du spist for mye sitron i dag?

Eller for få kalorier, det fører ofte til dårlig humør ;)

AnonymBruker
Skrevet

Wow 12.000 var mye!! Jeg har spist 1500 i dag og jeg føler jeg har spist mye..Sitter stappmett enda haha..Men nå er jeg generelt småspist da :P

1500 er da ingenting.

• Liker 3
Gjest nicola
Skrevet

1500 er da ingenting.

Nok for meg :P

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hva din høyde og vekt er? :) bare nysgjerrig

Anonymous poster hash: e1e07...799

Gjest nicola
Skrevet

Dette så lite da??

To knekkebrød med magerost - frokost

3 cottagecheese lapper med ost - lunsj

et eple - mellommåltid

salat med kylling og spinat - middag

en neve med toritlla ships - kveldssnacks :)

Gjest nicola
Skrevet

Kan jeg spørre hva din høyde og vekt er? :) bare nysgjerrig

Anonymous poster hash: e1e07...799

Er 172 - Vil helst ikke oppgi vekt, men jeg er på vei ned :) Er litt overvektig for tiden :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...