Gå til innhold

Mc donalds eller Burgerking?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

HAr bare spist hos BK 3 ganger i mitt liv og det har alltid blitt en skuffelse fordi de har aldri klart å gi meg en plain burger. På McD har jeg spist flere ganger, og bare en gang glemte de bestillingen min, jeg fikk en gratis is (var 8).

Første gang jeg spiste på McDonalds var jeg 15-16 år. Etter det ble det McDonalds en gang i året, men så kom BurgerKing, og går heller dit.

Anonymous poster hash: 2a343...166

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunshine23
Skrevet

Mcdonalds. :)

Jeg liker Big Mac best. Synes også Mcdonalds har bedre pommes frites enn Burger King.

• 2 uker senere...
Skrevet

Burger King! Ikke vanskelig valg. Blir mye mer mett av maten der også.

• Liker 1
Skrevet

Mc Donalds. Bestiller alltid nuggets, en cheeseburger og fries. Spiser vel slik mat 2 ganger i året..

Gjest Belle âme
Skrevet

Mcdonalds. Kjøper bare milkshake

AnonymBruker
Skrevet

BK, men for å være ærlig har jeg ikke vært på noen av dem på flere år. Hva eg spoler tilbake til studenttida, derimot...

Anonymous poster hash: bfa51...807

AnonymBruker
Skrevet

McDonald's når jeg er i utlandet. Da kjøper jeg alltid pakke med 20 nuggets! Koster bare 30 norske kroner ca. I Norge får man jo ikke så mye, er så latterlig.

Nugg, nugg, nugg, nugg! Da e da besta so e! Merkelig at ikke Sotrapedo'en maser om "du skal få masshe nuggetsa", men i stedet snakker ustanselig om disse hamburgerne sine

http://www.youtube.com/watch?v=CBb4DxV0rbs

Anonymous poster hash: 899c6...1a6
  • Liker 1
Skrevet

Burger king fordi de har chilli chees

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...