AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Hva er best? og hvilken burgermeny anbfaler dere? Anonymous poster hash: 80ba7...f10
Gjest Sunniva1 Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Syns egentlig ikke det er noe forskjell på de..
Vaffel Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Fasit: Burger King er best på burgere - Whopper/big king er gode burgere McDonalds er best på fries/pommes frites - McFeast og kampanjeburgerne er nok best Flaggskipene er jo henholdsvis Whopper og Big Mac, og det skal mye til å ikke merke forskjell i utseende, smak og sammensetning på disse. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 mcdonalds har de beste hamburgerne Anonymous poster hash: cbdbc...598 1
Gjest crazycatlady Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Burger King siden mæccern har et eller annet i burgerne sine som magen min klikker fullstendig av. Men best syns jeg burgerne på Max er av kjedene. Endret 23. juni 2013 av RusaPåBrus
Bjørn88 Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Burger King siden mæccern har et eller annet i burgerne sine som magen min klikker fullstendig av. Men best syns jeg burgerne på Max er av kjedene. Er sikkert noe i dressingen du ikke tåler, men for å komme til poenget McDonalds er mange hakk over Burger King, pomfrin til BK er alltid slapp å vassen, smakløse burgere å utvannet dispenser brus, ikke har de cola heller, iallefall de stedene jeg har vært ... 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #8 Skrevet 23. juni 2013 Burger king har mye grovere, mer smakfullt kjøtt ettersom det er grillet. Ferskere burgere er det også, ettersom de lager på bestilling mye mer enn mcdonalds gjør (som har ekstremt mange burgere liggende klare lenge før de selges!!)Anonymous poster hash: 0ba0c...c48 1
Gjest Guilty Skrevet 23. juni 2013 #9 Skrevet 23. juni 2013 Hvis jeg må spise et av stedene er det helt klart Burger King jeg velger. Menyene vet jeg ikke så mye om, da. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #10 Skrevet 23. juni 2013 Liker best Burger King sine hamburgere. Mc Donald sine er vasne og ekle. Favoritten min er en med bacon og sprøstekt løk, men husker ikke hva den heter..... Chips liker jeg ikke, så bruker å bytte det ut med løkringer. Anonymous poster hash: a8123...1fa
sofie777 Skrevet 23. juni 2013 #11 Skrevet 23. juni 2013 Er sikkert noe i dressingen du ikke tåler, men for å komme til poenget McDonalds er mange hakk over Burger King, pomfrin til BK er alltid slapp å vassen, smakløse burgere å utvannet dispenser brus, ikke har de cola heller, iallefall de stedene jeg har vært ... Alle Burger Kingene jeg har vært på har cola, men om de har Pepsi eller Coca, er en helt annen sak. COLA har alle (til og med rare merker har en eller annen form for cola).
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #12 Skrevet 23. juni 2013 Er sikkert noe i dressingen du ikke tåler, men for å komme til poenget McDonalds er mange hakk over Burger King, pomfrin til BK er alltid slapp å vassen, smakløse burgere å utvannet dispenser brus, ikke har de cola heller, iallefall de stedene jeg har vært ... Det var rart, for leverandøren av brus hos burger king er nemlig Coca Cola, ingen andre.Anonymous poster hash: 0ba0c...c48
Bjørn88 Skrevet 23. juni 2013 #13 Skrevet 23. juni 2013 Alle Burger Kingene jeg har vært på har cola, men om de har Pepsi eller Coca, er en helt annen sak. COLA har alle (til og med rare merker har en eller annen form for cola). Å kalle pepsi for Cola er som å banne i kjerka 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #14 Skrevet 23. juni 2013 Å kalle pepsi for Cola er som å banne i kjerka Off topic, men: http://no.wikipedia.org/wiki/ColaAnonymous poster hash: 0ba0c...c48
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #15 Skrevet 23. juni 2013 Jeg spiser kun pommes frites fra macdonalds og blir dødlig fornærmet om noen sier at pommes frites hos burger king smaker det samme, for det gjør de IKKE. Anonymous poster hash: 5edd9...844
#Sunrise Skrevet 23. juni 2013 #16 Skrevet 23. juni 2013 Mc'ern er best, eneste grunnen til at jeg liker burger king er fordi dem ga oss gratis burgere fordi bank greia dems var nede:P
LittDiva Skrevet 24. juni 2013 #17 Skrevet 24. juni 2013 Mcdonalds. Big Mac menyen er dødsgod, cheeseburgerne og 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #18 Skrevet 24. juni 2013 Burger King. Anonymous poster hash: 5f3d8...fa4
Akacia Skrevet 5. juli 2013 #20 Skrevet 5. juli 2013 Burger king har mye grovere, mer smakfullt kjøtt ettersom det er grillet. Ferskere burgere er det også, ettersom de lager på bestilling mye mer enn mcdonalds gjør (som har ekstremt mange burgere liggende klare lenge før de selges!!)Anonymous poster hash: 0ba0c...c48 Så det er bedre med ferdig stekt kjøtt som kan ligge der opptil en halvtime, og deretter blir nuket i mikrobølgeovnen for å få det varmt/la osten smelte? En burger på McDonald's skal ikke ligge lengre enn 10 minutter før den blir waste forresten (og i tillegg er de fleste ansatte på McDonald's enige om at burgeren smaker bedre etter noen minutter i varmebingen!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå