AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #21 Skrevet 5. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=MKT3dXaijXg Anonymous poster hash: 8bece...595 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #23 Skrevet 6. juli 2013 Burger king er i særklasse best. Liker best cheeseburgermeny med pommes frites og løkringer. Den ekstra long barbecue er Anonymous poster hash: cdf12...d9b
FantasDick Skrevet 6. juli 2013 #24 Skrevet 6. juli 2013 (endret) Jeg foretrekker BK når jeg først skal på ei fast-food-sjappe, men McD er helt ok. Whopper (med bacon/cheese), Steakhouse, løkringene og Chili cheese er favorittene på BK, mens Big tasty, CBO og milkshaken er best på McD. Edit; jeg spiser ikke fries, så aner ikke hvilken som er best. Endret 6. juli 2013 av FantasDick
Purple Basil Skrevet 14. juli 2013 #25 Skrevet 14. juli 2013 McDonalds er best! Dobbelcheeseburger meny etter en fuktig kveld på byen.. Mmm, ingenting er bedre
Inx Skrevet 14. juli 2013 #26 Skrevet 14. juli 2013 Burger king, dobbel whopper uten majones er min favoritt
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #27 Skrevet 14. juli 2013 Burger King, men den eneste jeg pleier å spise er en som heter Hot Texas. Anonymous poster hash: 5f1b2...4bc
Meridian Skrevet 15. juli 2013 #28 Skrevet 15. juli 2013 Det var en gang en mann som var på reise gjennom vestlandet, og kom til et tettsted i Sogn og Fjordane. Han hadde ikke fått med seg hva dette stedet het, og gikk inn på en restaurant, lente seg over disken og spurte mannen bak kassa "Unnskyld, men hva heter dette stedet her?" Mannen bak kassa lente seg over disken og sa "BORGAR KING!" 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #29 Skrevet 15. juli 2013 De fritterte osteballene på Burger King er magiske! Hilsen meg og lillepromille iallfall, hehe. Anonymous poster hash: 2fa83...87e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #30 Skrevet 15. juli 2013 Så det er bedre med ferdig stekt kjøtt som kan ligge der opptil en halvtime, og deretter blir nuket i mikrobølgeovnen for å få det varmt/la osten smelte? En burger på McDonald's skal ikke ligge lengre enn 10 minutter før den blir waste forresten (og i tillegg er de fleste ansatte på McDonald's enige om at burgeren smaker bedre etter noen minutter i varmebingen!) Burgerne på bk kan IKKE ligge i en halvtime. De blir grillet, og kan holdes varme i en kort tid før de blir kastet. Når burgerne er laget, kan de ligge i varmebingen i 10 min. Hvor du har en halvtime fra, aner jeg ikke. Jeg og andre jeg kjenners erfaring er at hamburgerne på mcdonalds ofte ligger mye lenger enn de skal, i forhold på bk. Mange ganger er kjøttet helt tørt og ketchupen er trukket langt inn i brødet. Anonymous poster hash: 0ba0c...c48 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #32 Skrevet 15. juli 2013 og i tillegg er de fleste ansatte på McDonald's enige om at burgeren smaker bedre etter noen minutter i varmebingen! haha. Ja, hvis du foretrekker slapp og vassen salat på burgern din, så be my guest. Dessuten kan ikke burgerne på burger king ligge lenger enn 10 min i varmeovnen før de blir kastet. Det samme som Mc med andre ord, likevel opplever jeg nesten alltid å få en innskrumpa gummibit av en hamburger på McDonalds, til tross for de såkalte "makstidene" de har på hamburgerne.Anonymous poster hash: 2762c...bac 2
Akacia Skrevet 16. juli 2013 #33 Skrevet 16. juli 2013 Burgerne på bk kan IKKE ligge i en halvtime. De blir grillet, og kan holdes varme i en kort tid før de blir kastet. Når burgerne er laget, kan de ligge i varmebingen i 10 min. Hvor du har en halvtime fra, aner jeg ikke. Jeg og andre jeg kjenners erfaring er at hamburgerne på mcdonalds ofte ligger mye lenger enn de skal, i forhold på bk. Mange ganger er kjøttet helt tørt og ketchupen er trukket langt inn i brødet. Anonymous poster hash: 0ba0c...c48 Jeg snakker om kun kjøttet, ikke hele burgeren. Jeg har 30 min fra tidligere erfaring med Burger King. Har de endret på reglene sine den siste tiden? Det tviler jeg sterkt på. Det er KJØTTET som er ferdig før på Burger King, tilbehøret blir laget på bestilling. Så nei her har du ikke samme problemet med at burgerene kan bli vassne, men selve kjøttet kan ha ligget en god stund, mye lengre enn McDonald's sitt. Men en ferdig burger ligger lengre på McDonald's enn Burger King (som regel) ja. Det er fordi restaurantene bruker to helt forskjellige metoder til å produsere mat.
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. juli 2013 #34 Skrevet 16. juli 2013 HAr bare spist hos BK 3 ganger i mitt liv og det har alltid blitt en skuffelse fordi de har aldri klart å gi meg en plain burger. På McD har jeg spist flere ganger, og bare en gang glemte de bestillingen min, jeg fikk en gratis is (var 8).
Madison_00 Skrevet 16. juli 2013 #35 Skrevet 16. juli 2013 Så absolutt ingen av delene. Om jeg absolutt må velge foretrekker jeg BK.
Akacia Skrevet 16. juli 2013 #36 Skrevet 16. juli 2013 haha. Ja, hvis du foretrekker slapp og vassen salat på burgern din, så be my guest. Dessuten kan ikke burgerne på burger king ligge lenger enn 10 min i varmeovnen før de blir kastet. Det samme som Mc med andre ord, likevel opplever jeg nesten alltid å få en innskrumpa gummibit av en hamburger på McDonalds, til tross for de såkalte "makstidene" de har på hamburgerne.Anonymous poster hash: 2762c...bac Salaten blir ikke vassen av noen minutter i varmebingen. Ligger den for lenge så blir den det ja, men det er jo selvsagt ikke det jeg mener.. Desverre er det ikke alle restauranter som overholder makstidene, og da opplever man slike burgere du beskriver. Det fins flere grunner til dette, men det er uansett trist for restaurantene som virkelig prøver sitt beste, siden det påvirker McDonald's sitt rykte. På hvilket grunnlag/hvor har du din erfaring da? Vanlig storforbruker antar jeg? Skal en være spydig og frekk kan en ihvertfall våge å ikke være anonym.
Nowayback Skrevet 16. juli 2013 #37 Skrevet 16. juli 2013 Nå har jeg nesten sluttet med slik mat da, men jeg har tidligere valgt McDonalds. Burger King bruker haugevis av palmeolje, som er livsfarlig fett man helst bør unngå. McDonalds bruker ingenting av det lenger. Men det er sikkert ikke graden av sunnhet dere legger til grunn for hva dere liker.
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. juli 2013 #38 Skrevet 16. juli 2013 Salaten blir ikke vassen av noen minutter i varmebingen. Ligger den for lenge så blir den det ja, men det er jo selvsagt ikke det jeg mener.. Desverre er det ikke alle restauranter som overholder makstidene, og da opplever man slike burgere du beskriver. Det fins flere grunner til dette, men det er uansett trist for restaurantene som virkelig prøver sitt beste, siden det påvirker McDonald's sitt rykte. På hvilket grunnlag/hvor har du din erfaring da? Vanlig storforbruker antar jeg? Skal en være spydig og frekk kan en ihvertfall våge å ikke være anonym. Har du jobbet på McDonalds Akacia, siden du kan alle begrepene?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #39 Skrevet 16. juli 2013 Salaten blir ikke vassen av noen minutter i varmebingen. Ligger den for lenge så blir den det ja, men det er jo selvsagt ikke det jeg mener.. Desverre er det ikke alle restauranter som overholder makstidene, og da opplever man slike burgere du beskriver. Det fins flere grunner til dette, men det er uansett trist for restaurantene som virkelig prøver sitt beste, siden det påvirker McDonald's sitt rykte. På hvilket grunnlag/hvor har du din erfaring da? Vanlig storforbruker antar jeg? Skal en være spydig og frekk kan en ihvertfall våge å ikke være anonym. Min erfaring igjennom Mcdonalds sine hamburgere er ikke mer enn at jeg har spist på noen forskjellige restauranter, og 70% av gangene blitt like skuffet over gummiburgere som har ligger for lenge i varmeovnen. Selvfølgelig i kombinasjon med bekjentes erfaringer. Erfaringen min fra Burger King er at jeg selv har jobbet der. Om jeg svarer som anonym eller ikke er totalt irrelevant, da man uansett er anonym med nick, som uten nick . Jeg ønsker bare ikke å bli gjenkjent på grunnlag av min tidligere karriere på bk, som kan linkes sammen med mine tidligere innlegg.Anonymous poster hash: 0ba0c...c48 1
Akacia Skrevet 16. juli 2013 #40 Skrevet 16. juli 2013 Har du jobbet på McDonalds Akacia, siden du kan alle begrepene? Nei, jeg sitter bare på mye inside information, hehe. Har noen nær meg som jobber høyt oppi systemet, så det har bare blitt en del av hverdagen for meg også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå