Gå til innhold

Laproskopi


mommo10

Anbefalte innlegg

Ble laproskopert på tirsdag..Gav beskjed på forhånd at jeg kanskje var gravid, men lite sannsynlig ettersom de skulle sjekke om det var noe som var tett etc.Kirurgen mente det var lite sannsynlig. Tok en test i går , den var positiv.. Hva skjer nå? Har lapen ødelagt? Er svært fortvilet nå.. De fant ingenting, ble bare skylt igjennom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HappyWaffle

syns det var dårlig at de ikke sjekket det :s det er vanlig prosedyre. de sjekket det på meg når jeg måtte ta blindtarmen forige uke. ta kontakt med lege omgående for å bli henvist til ultralyd (hvis legen ikke gjør det der). det var rett og slett slurvete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ventet du mensen?

Om du ikke har blødd etter lap så er det nok i orden. Å skylle igjennom er ikke så heldig, men om du ikke har blødd til nå så er det veldig gode nyheter.



Anonymous poster hash: b0237...8b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blødd ja.. Men ikke mye, det står det jo at man gjør uansett... Uff... Da har det gått galt :(( har veldig ømme bryster og testen ble positiv med engang, venter mensen på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart at du ikke sjekket det før operasjonen.

De sjekket ikke meg, men spurte om jeg visste. Må kunne ta ansvar for å sjekke det selv eller spørre om de kan.

Håper det går bra uansett. Blø vil du gjøre pga operasjonen så det trenger ikke være noe galt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring med en gang. Legene skal være tilgjengelig i tilfelle komplikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok test dagen før, dvs det var for tidlig å teste. Den var negativ,så føler jeg har gjort det jeg kunne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan skje. Håper det går bra med deg og spiren uansett.. Har du ringt lege?

Skulle tro det var i orden hvis testen var negativ mandag, men positiv i går. Hvis ikke ville vel det befruktede egget bli skylt ut med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ringe gynekologen i morgen.. Ikke så mye de får gjort uansett... Skal fortelle hvordan det går :) ikke blødd mer ihvertfall, takk for rådene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny test i ettermiddag som viser "gravid". Men begynt å blø litt i dag igjen, venter mensen i dag så kanskje det er den som har kommet.. . Ser ut til at jeg kanskje mister. Gyn. sa det ikke skulle ha noe å si, så vi får bare vente å se😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i akkurat samme situasjon. Jeg fikk beskjed om at det var ufarlig. Jeg mistet i slutten av uke 7, men det var nok ikke på grunn av den..



Anonymous poster hash: 85390...a8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Oppdatering.. Jeg er fortsatt gravid, har blødd, men tror det er fra undersøkelsen... Er redd for å miste, da jeg har mistet før.... Husk alle som skal til lap: ta en test! Håper virkelig at den blir værende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre. Jeg håper virkelig alt går bra for deg.



Anonymous poster hash: 85390...a8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...