Gå til innhold

Hvor langt ut i sv.skapet kunne dere bruke vanlige bukser?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er nå i uke 16 og buksene mine har begynt å bli trange...

Når endret dere str.? Hvor lenge kunne dere f.eks. ha på dere Jeansene deres? Jeg elsker å gå i Jeans, men om kvelden blir det trangt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes de vanlige buksene mine føltes ubehagelig trange rundt uke 11. Gikk med øverste knappen åpen en stund før jeg fant noen mammabukser som passet! Det var kjempedeilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Deilig å høre at det er flere av dere...takk for svar!

Jeg sitter her i et par jeans som er ganske så trange...bør nok se etter noe nytt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ulogget Meta

Mine trange jeans er IKKE behagelige nå for å si det sånn.. Men jeg kan gå i strechbukser og sånt fortsatt. Mammabukser derimot er mest behagelig.. Problemet er bare at jeg bare har funnet en jeg liker.. Og så har jeg to mammaskjørt da..

Meta 19+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte og bruke mammbukser når jeg var ett par måneder på vei, nå er jeg fjerde gangs fødende og det har jo litt og si for muskelaturen er jo ikke det samme lenger. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uke 16 ble jeg nødt til å beg med andre bukser - mine var ikke lengre behagelige.. fant til slutt noen knallgode jeans på lindex til kun 349,- :)

og tro meg, det er så mye deiligere med høyt liv enn du tror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Line R

Jeg hadde liten mage, og det jeg fikk av mage kom i siste trimester. Kjøpte min første mammabukse da jeg var 6 mnd på veg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg mistet bebisen min i uke 20, og da hadde buksene begynt og stramme litt, men ikke så mye at jeg trengte ny garderobe.

Kjenner ei som hadde kjempediger kulemage allerede i juni/juli og babyen kom ikke før i romjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...