Gå til innhold

Har bestilt narkotika! Hjelp!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant ut at jeg har bestilt narkotika på nettet. Hva gjør jeg nå?

Den er jo på vei i posten og jeg kan ikke få stoppet den!

Anonymous poster hash: 0a556...7ae
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper inn kake og kaffe til den dagen du får uventet besøk fra onkel p.

Anonymous poster hash: 61f70...0b6
  • Liker 3
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Den blir mest sannsynligvis ikke sendt til deg, du har bare kastet bort penger.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper inn kake og kaffe til den dagen du får uventet besøk fra onkel p.

Anonymous poster hash: 61f70...0b6

Takk. Veldig nyttig svar :rolleyes:

Den blir mest sannsynligvis ikke sendt til deg, du har bare kastet bort penger.

Hvorfor tror du det? Den er sendt allerede, har sporingsnummer og alt.

TS

Skrevet

Jeg hadde nok kontaktet politiet med det samme, jeg, og forklart situasjonen. Bedre at du faktisk sier at det var en feil nå og evt. leverer det inn når det kommer, enn at de finner det ut og "har noe på deg". Da blir det liksom bare en veldig teit unnskyldning!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer du å bestille narkotika med et uhell?

Anonymous poster hash: 826c3...d77
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

jeg forstå ikke.... jeg er mye på nett,har aldri klart å bestille narkotika ved en feil....så hvordan fikk du det til?

Anonymous poster hash: 27bef...558
  • Liker 4
Skrevet

Hvordan klarer du å bestille narkotika med et uhell?

Anonymous poster hash: 826c3...d77

Dette vil jeg gjerne høre...

Ellers er jeg enig i at du bør komme "posten" i forkjøpet og kontakte Politiet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke du burde komme "posten" i forkjøpet og kontakte Politiet.

Om det du har bestilt (ved en feiltakelse?) ikke kommer frem til deg, så vil posten nok ha funnet det og tatt det. De vil neppe anmelde deg for det, men det er jo muligheter for det, men for politiet sin del er ikke dette nok til å ha noe særlig på deg. Folk får stadig feilsendte pakker og brev. Man kan enkelt si at en selv ikke har bestilt det, hvis politiet skulle spørre. Og hvis de finner en bestillingsbekreftelse hos leverandøren, så kan det like gjerne være en annen som har bestilt det i ditt navn. Hvem og hvorfor er uvisst. Men det er fult mulig.

Og skulle pakken derimot komme helt frem til postkassen, er det jo ikke noe problem.
Da har det ikke blitt oppdaget (noe det ikke så ofte gjør, spesielt hvis det kun er innenlands), og du kan gjøre hva enn du vil med det.

Enten kaste det, ødelegge det, gi det til noen som har lyst på det, eller ta det selv.

Anonymous poster hash: 65103...dbb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags narkotika?

Anonymous poster hash: 1f955...f61
AnonymBruker
Skrevet

Det blir nok bare beslaglagt. Du kan uansett påstå det et andre som har bestilt i ditt navn.

Anonymous poster hash: 36326...d9c

Skrevet (endret)

Det har jeg også gjort. Det vil si, det var et helsekostprodukt som er ulovlig å innføre til Norge. Fikk aldri varen, men et brev i posten fra Politiet om at saken mot meg var henlagt fordi de ikke hadde ressurser til å forfølge den, eller noe sånt ;)

Men nå vet jeg jo ikke hvor "alvorlig narkotika" du har bestilt.

Endret av Zess
AnonymBruker
Skrevet

jeg forstå ikke.... jeg er mye på nett,har aldri klart å bestille narkotika ved en feil....så hvordan fikk du det til?

Det er en medisin som inneholder små mengder narkotisk stoff, ikke 20g amfetamin ;) Var ikke klar over det da jeg bestilte. Medisinen har et annet navn i utlandet.

Uff, vet ikke hva jeg skal gjøre. Posten/tollen anmelder slikt. Det er jo betalt med kortet mitt, så hvis politiet leter, så finner de. Da er det jo dumt å ha nektet. På den andre siden så kan det være at det blir henlagt fordi de ikke gidder...

TS

Skrevet

Det blir vel helst stoppa i tollen, å det har skjedd før at folk har fått politi på døra pga slikt. Ta kontakt med politiet, legg deg flat å be om gode råd!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du som skulle bestille A-preperat som du selv mente var helt lovlig? :roll:

Sånn går det når man skal drive og selvmedisinere seg selv.

Anonymous poster hash: 39937...e22

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Helgas første troll vil jeg tro. Trollene pleier alltid å komme tydeligere frem i helgene.

Gjest Keikolina
Skrevet (endret)

Er da fylla er :P

Endret av Keikolina
AnonymBruker
Skrevet

Du som skulle bestille A-preperat som du selv mente var helt lovlig? :roll:

Sånn går det når man skal drive og selvmedisinere seg selv.

Anonymous poster hash: 39937...e22

Nei? Såvidt jeg kan se, er det et B-preparat (finnes ikke nøyaktig tilsvarende i Norge). Bestilte noe helsekostgreier fra apotek i utlandet og to medisiner jeg har resept på (og lov å innføre). Så denne medisinen og tenkte det hadde vært greit. Sjekket doping- og narkotikalisten litt overfladisk og bestilte. Tenkte plutselig at derivater, salter og sånt også er narkotika og undersøkte videre. Da fant jeg ut at dette stoffet også er innenfor.

Per den nye definisjonen så kan forresten også sjokolade bli definert som narkotika.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Helgas første troll vil jeg tro. Trollene pleier alltid å komme tydeligere frem i helgene.

Hvorfor i alle dager mener du at jeg troller? Det er da flere som har gjort dette, til og med en som har svart i denne tråden.

Har en henlagt sak på meg fra før, ikke ulikt denne. Var ung og dum, ville bli sterk og tynn. Visste ikke at det var ulovlige stoffer i, sto ingenting om det på pakke eller nettside.

TS

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hvorfor i alle dager mener du at jeg troller? Det er da flere som har gjort dette, til og med en som har svart i denne tråden.

Har en henlagt sak på meg fra før, ikke ulikt denne. Var ung og dum, ville bli sterk og tynn. Visste ikke at det var ulovlige stoffer i, sto ingenting om det på pakke eller nettside.

TS

Beklager dersom det faktisk ikke er et troll. Det er bare det at jeg (og minst én til her) ikke klarer å forstå hvordan man kan bestille/kjøpe narkotika på nett ved en glipp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...