AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #21 Skrevet 21. juni 2013 Synes overhodet ikke dette høres umulig ut. Det er ikke noe alle opplever i løpet av livet, men å ikke få med seg at det finnes stoffer i noe man bestiller fra utlandet som ikke er tillatt i Norge er da ikke så rart. Jeg anbefaler deg å selv ta kontakt med politiet og si at du ved nærmere ettersyn fikk med deg at dette ikke er tillatt i Norge. Faren for at de forfølger det er helt minimal, du har jo tatt kontakt med dem fullstendig uoppfordret. Det fritar deg ikke fra straff, sånn etter loven, men det gjør at du nok slipper greit. Det er mye verre om du sier i ettertid at "Jøss, er det ulovlig? Det ante jeg ikke". Rettsvillfarelse kommer du ikke langt med i Norge. Ærlighet et stykke lenger.Anonymous poster hash: cc91c...153
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #22 Skrevet 21. juni 2013 Jeg hadde aldri kjøpt medisiner og helsekost på nett. Du vet aldri hva du får i deg... Anonymous poster hash: 101a3...a1e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #23 Skrevet 21. juni 2013 Beklager dersom det faktisk ikke er et troll. Det er bare det at jeg (og minst én til her) ikke klarer å forstå hvordan man kan bestille/kjøpe narkotika på nett ved en glipp. Nå har jeg da fortalt i detalj hvordan det skjedde, i to poster (hvorav den ene var før du postet første gangen). Jeg har ikke akkurat bestilt brukerdoser narkotika, klar for å skyte inn i armen, bare ved et feil tastetrykk. Jeg bestilte en medisin (som forøvrig brukes sporadisk/regelmessig av en i husholdningen), som egentlig ikke er noe å hoppe rundt for. Hvis man tror at det bare er morfin, ritalin, valium og slikt som er narkotika, så tar man grundig feil. Du kan for eksempel få temmelig strenge straffer om pakken inneholder enkelte astmamedisiner. Jeg hadde aldri kjøpt medisiner og helsekost på nett. Du vet aldri hva du får i deg... Anonymous poster hash: 101a3...a1e Så du synes ikke det er trygt å handle f.eks. her eller her? TS Anonymous poster hash: 0a556...7ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå