Gå til innhold

Hvordan er det mulig å tenne på menn?


Knekt1

Anbefalte innlegg

Jeg er fremdeles interessert i svaret på 'hvorfor' spørsmålet mitt jeg...

Jeg blir ikke tiltrukket av 'alminnelige menn' som en gruppe identiske individer, - jeg tiltrekkes og tenner på det helt spesielle individet, det helt unike mennesket, - den helt perfekte uperfekte Mannen.

Fordi jeg vil ta opp tråden etter Freud..? Neida. ;-)

OK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å si det på en annen måte: Hvordan i svarte er det mulig å tenne på kvinner...?

Utseendemessig fordi mange mener at kvinner er generelt vakrere enn menn. Personlighetsmessig? Godt spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterkt uenig med deg. Har aldri tent på menn som ser ut som det øverste bildet.

Menn skal være menn, med alle ulikheter og variasjoner det innebærer for hver enkelt. Noe av det viktigste for meg for at jeg skal kunne tenne på dem, er i grunn at de er trygge i det de er. som lille-pus sier noe om, denne uperfekt, perfekte mannen :)

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendemessig fordi mange mener at kvinner er generelt vakrere enn menn. Personlighetsmessig? Godt spørsmål.

Hadde det vært grunnen så burde jeg også tent på jenter. Men det gjør jeg ikke. Ikke littegrann en gang!

Så for meg så er det like uforståelig som det er uforståelig for deg at det går an å tenne på menn. Og grunnen til at det er enkelt forklart legning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterkt uenig med deg. Har aldri tent på menn som ser ut som det øverste bildet.

Menn skal være menn, med alle ulikheter og variasjoner det innebærer for hver enkelt. Noe av det viktigste for meg for at jeg skal kunne tenne på dem, er i grunn at de er trygge i det de er. som lille-pus sier noe om, denne uperfekt, perfekte mannen :)

Pussig hvordan den personlighetsfokuserte og dype prektigheten deres momentant forsvinner straks dere entrer et utested\bar\fest\sjekkearena - for da vil i 9 av 10 tilfeller den skallafeite mannen bli avfeid som genetisk søppel mens prettyboyen kan velge og vrake blandt hottiesa.

Hva dere hevder på forum hjelper fint lite når virkeligheten klart og tydelig viser at utseendeloven gjelder for folk flest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Fordi jeg vil ta opp tråden etter Freud..? Neida. ;-)

OK!

Ingen grunn altså ? Bare for å kaste bort tiden ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pussig hvordan den personlighetsfokuserte og dype prektigheten deres momentant forsvinner straks dere entrer et utested\bar\fest\sjekkearena - for da vil i 9 av 10 tilfeller den skallafeite mannen bli avfeid som genetisk søppel mens prettyboyen kan velge og vrake blandt hottiesa.

Hva dere hevder på forum hjelper fint lite når virkeligheten klart og tydelig viser at utseendeloven gjelder for folk flest.

Nå snakker du vel mest om jenter som vil tilfeldig sex, da betyr utseendet mer. På byen leter man ikke nødvendigvis etter en kjæreste. Blir man kjent med en mann og liker personligheten er utseendet underordnet.

Anonymous poster hash: c0230...770

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slettes ikke rart at kvinner tenner på menn. Så lenge mannen har penger blir de fleste kvinner våte av tanken på den store lommeboken hans.



Anonymous poster hash: 93ee5...74e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke leopardshortsen var så verst. Men han over så alt for ung ut (og jeg er ikke så gammel, 23).

River Viiperi er født i 1991, men tror bildet er litt gammelt. Han er jo supersøt. Og forøvrig er han kjæresten til Paris Hilton :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig hvordan den personlighetsfokuserte og dype prektigheten deres momentant forsvinner straks dere entrer et utested\bar\fest\sjekkearena - for da vil i 9 av 10 tilfeller den skallafeite mannen bli avfeid som genetisk søppel mens prettyboyen kan velge og vrake blandt hottiesa.

Hva dere hevder på forum hjelper fint lite når virkeligheten klart og tydelig viser at utseendeloven gjelder for folk flest.

Jeg er ikke i den situasjonen at jeg finner meg menn på byen, så svaret ditt er totalt irrelevant for meg.

Forøvrig, om jeg så var og fikk tilbud fra de to på bildene hadde det vært mer sannsynlig at jeg ble med nr to.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker du vel mest om jenter som vil tilfeldig sex, da betyr utseendet mer. På byen leter man ikke nødvendigvis etter en kjæreste. Blir man kjent med en mann og liker personligheten er utseendet underordnet.

Anonymous poster hash: c0230...770

Det er mer tydelig på kjøttbørsen ja, men de fleste par er også utseende-matchet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig hvordan den personlighetsfokuserte og dype prektigheten deres momentant forsvinner straks dere entrer et utested\bar\fest\sjekkearena - for da vil i 9 av 10 tilfeller den skallafeite mannen bli avfeid som genetisk søppel mens prettyboyen kan velge og vrake blandt hottiesa.

Hva dere hevder på forum hjelper fint lite når virkeligheten klart og tydelig viser at utseendeloven gjelder for folk flest.

Og du tror det er annerledes for kvinner? Når menn sutrer over at de ikke får seg noe mener de egentlig at de ikke får seg fine nok damer, for dersom dere bare senker krava til deres eget nivå er det alltid mulig for dere å få dere noe også.

Synes forøvrig eksemplene du kommer med i disse trådene viser liten innsikt i kvinners tankegang. Jeg ville ikke hatt noen av disse som førstevalg, men dersom jeg måtte velge for kun sex ville jeg tatt han eldste, fordi eldre menn vanligvis er mindre slitsomme og bedre i senga. (Ser her bort fra evt forskjeller i personlighet, som jo vil telle i praksis.) Samme med eksemplene i disse hårtrådene, hvor du finner frem menn som er like lite aktuelle med og uten hår, og ser bort fra menn som feks Bruce Willis.

Anonymous poster hash: 3fddc...ee1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi menn er menn! De mandige armene, sexy ryggen, gode lukta... :) Åh."



Anonymous poster hash: 217ba...b99
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi menn er menn! De mandige armene, sexy ryggen, gode lukta... :) Åh."

Anonymous poster hash: 217ba...b99

De store lønningsposene, *sukk*, åååh... :rodmer:

Anonymous poster hash: 93ee5...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puravida

Og du tror det er annerledes for kvinner? Når menn sutrer over at de ikke får seg noe mener de egentlig at de ikke får seg fine nok damer, for dersom dere bare senker krava til deres eget nivå er det alltid mulig for dere å få dere noe også. Anonymous poster hash: 3fddc...ee1

Vet du hva jeg elsker med det du har skrevet? Det er både helt korrekt og spot on, men ingen, og jeg mener igjen har noensinne svart på det. Hver gang denne diskusjonen kommer opp er det noen som skriver det du akkurat har skrevet, og hver gang blir det oversett av guttene som syter og bærer seg over "skjevheten i kjønnsmarkedet". Min tro at det alltid blir oversett forde de vet selv at det er riktig, og at de egentlig ikke har noe å klage over;)

Endret av Puravida
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig hvor mange bitre menn man kan samle på et sted :P Kommer dette av at dere fysisk sett er veldig uattraktive? Vær da glad dere ikke er kvinner, for dere menn klarer jo ikke å godta en ikke-så-pen kvinne selv om hun skulle ha en veldig god personlighet. Er man stygg kvinne, har man ingenting man skulle ha sagt. Tenk litt på det og prøv heller å polere personligheten deres ;) eller kanskje til og med prøve å velge noen på deres utseendemessige nivå! Synd at menn er så kresne.

Anonymous poster hash: 92af3...df7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenner aldri automatisk bare fordi en fyr er veltrent! Men skikkelig tjukkaser er ikke greia likevel. Litt mage er helt ok, hvis det er en bra mann. For meg er det sånne ting jeg ikke kan sette fingern på som er sexy, en kjemi vi har el.l. Også MÅ de ha velstelte tenner! Sånn rent utseendemessig er det det eneste som MÅ være på stell, alt annet kommer an på mannen.

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som måtte tenne på menn: Jeg vet at dette ikke akkurat er noen ny problemstilling, men jeg forstår fremdeles ikke hvordan det er mulig.

Hvordan det er mulig å bli seksuelt tiltrukket av alminnelige menn - med tanke på hårvekst, grov hud og ymse kroppslukter, for å nevne noe?

Jeg vet ike helt hvordan jeg gjør det, men det er ikke vanskelig. Hvis du har problemer med å få det til synes jeg du bare skal prøve igjen og igjen og igjen til du til slutt slykkes. Det går seg nok til til slutt skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du tror det er annerledes for kvinner? Når menn sutrer over at de ikke får seg noe mener de egentlig at de ikke får seg fine nok damer, for dersom dere bare senker krava til deres eget nivå er det alltid mulig for dere å få dere noe også.

Det er 2 vesetntlige forskjeller du glætt overser:

1. Vi menn benekter ikke skinnhellig at vi er noen overfladiske beist.

2. Det er mye tøffere krav for menn å bli ansett som ettertraktet på sjekkemarkedet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig hvor mange bitre menn man kan samle på et sted

Og der slutter mann å lese, bitterkortet = utspilt for lenge siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...