absinthia Skrevet 22. juni 2013 #61 Skrevet 22. juni 2013 Det er en myte at hunder dominerer eieren om den er ulydig. Det er også en myte at hunder liker klemmer. tja... Min hund kommer å stiller seg med øvre del av hodet/kinnet inntil kinnet på folk han kjenner godt og putter nesen inntill halsen/ brystkassen og står sånn lenge i gangen. Dette er vel en slags klem, selv om den ikke innbefatter noen som henger rundt halsen hans. 1
Tabris Skrevet 23. juni 2013 #62 Skrevet 23. juni 2013 tja... Min hund kommer å stiller seg med øvre del av hodet/kinnet inntil kinnet på folk han kjenner godt og putter nesen inntill halsen/ brystkassen og står sånn lenge i gangen. Dette er vel en slags klem, selv om den ikke innbefatter noen som henger rundt halsen hans. Det er ikke det som regnes i klem i denne sammenheng. Det er mer denne "armene rundt halsen og klemme hunden mot deg" jeg tenkte på. Bryst-mot-bryst kontakt, som det også beskrives som.
absinthia Skrevet 23. juni 2013 #63 Skrevet 23. juni 2013 Det er ikke det som regnes i klem i denne sammenheng. Det er mer denne "armene rundt halsen og klemme hunden mot deg" jeg tenkte på. Bryst-mot-bryst kontakt, som det også beskrives som. Ok Min hund burde vel heller fått høre at det er en myte at mennesker liker at man hopper opp og legger labbene rundt halsen og har bryst til bryst- kontakt, mens man lukter i øret eller kosegnager forsiktig på nesen deres. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå