Gå til innhold

Here comes Honey Boo Boo


missdior

Anbefalte innlegg

Jeg såg første episoden, fordi at internett gjorde narr av serien ganske mye i fjor. Så jeg ville se hva det gikk ut på. Angrer jeg? Absolutt! Du kan nå bare kose deg med å bli dummet ned. Ingen stopper deg.

Gjorde internett narr av serien? Utviklingen har jaggu kommet langt når selveste internett har fått egne meninger, OG er i standt til å formidle dem til oss. Wow!

Anonymous poster hash: abc64...db1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjorde internett narr av serien? Utviklingen har jaggu kommet langt når selveste internett har fått egne meninger, OG er i standt til å formidle dem til oss. Wow!

Anonymous poster hash: abc64...db1

Hva er egentlig vitsen med kommentarer som dette?

Anonymous poster hash: 83c17...125

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte var: "hvorfor i all verden mener de at en vagina ligner på en kjeks?" :klo:

Men så er de jo tross alt mama June det er snakk om :ler:

Fordi i USA er ikke biscuit kjeks, men et slags rundstykke som er dynket i smør. Dødsekkelt, men det er tradisjonell southern food.

http://img2.findthebest.com/sites/default/files/530/media/images/Chick-fil-A_Biscuit_1.png

Anonymous poster hash: a94bc...fcf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carla

Gjorde internett narr av serien? Utviklingen har jaggu kommet langt når selveste internett har fått egne meninger, OG er i standt til å formidle dem til oss. Wow!

Anonymous poster hash: abc64...db1

Du er jo virkelig mentalt utfordret. Du burde jo absolutt fortsette med å se på honey boo boo.

Du vet at når folk sier at verden er imot ditt og datt eller at verden er sjokkert over noe osv, så mener de ikke verden som i vår fysiske planet. Akkurat som når folk sier at internett var imot ditt og datt eller gjorde narr av noe, så menes det ikke som i at internetten er en fysisk sak som reagerer og kommer med egne meninger, men folk, nettsider osv. Gud, at jeg faktisk må forklare deg dette her, skremmer meg. Hva enn den kommentaren din var et dårlig forsøk på, skjerp deg!

Endret av Carla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Murica

Jeg bor midt i sørstatene, og jeg kan trøste dere med at disse menneskene er høyst ekte.

Møter folk som de daglig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor midt i sørstatene, og jeg kan trøste dere med at disse menneskene er høyst ekte.

Møter folk som de daglig.

Etter 1 år midt i Alabama hadde jeg samme inntrykket. Gikk konstant rundt med en "What the fuuuuck?!"-følelse!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Murica

Kulturmessig greie tror jeg. Svigermor er veldig sørstats gærning, men smart som et uvær.

De eier ikke intimgrenser, er vel det som er greia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Men det er vel forskjeller på folk i sørstatene, klassemessig tenker jeg, mer enn andre steder i USA? Enten er man redneck eller så er man posh fra fin familie, på en måte? Altså, det finnes selvsagt folk alle sjangre, men at bygdetullingene har gått tre hakk for langt der enn de fleste andre steder. Ultimate white trash.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Murica

Joda. Men det er vel forskjeller på folk i sørstatene, klassemessig tenker jeg, mer enn andre steder i USA? Enten er man redneck eller så er man posh fra fin familie, på en måte? Altså, det finnes selvsagt folk alle sjangre, men at bygdetullingene har gått tre hakk for langt der enn de fleste andre steder. Ultimate white trash.

De er jo ca middleklasse. De eier hus, biler..Er bare mer akseptert å se ut som en dass, drikke hver dag og leve på mcdonalds. White trash er nærmest en livsstil, men har ikke nødvendigvis noe med hvor mye penger man har. Men jeg skjønner hva du mener.

Svigermor for eksempel, har tonnevis med penger, men er white trash som fy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett noen episoder, men jeg blir kvalm av alt de ekle de sier og gjør :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, også har han inge tenner!!! :fnise:

Han har det, men de er temmelig råtne. Tror han tygger tobakk eller noe.

Anonymous poster hash: 53a23...89f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' a dolla make me holla honey boo boo '' :fnise::fnise:



Anonymous poster hash: 38335...ebf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.tlc.com/honeybooboo .. haha! SÅ mye arti ekstrameteriell! "Mama june cooking", kvalmt og utrolig fascinerende!! Tar honey boo boo quizen nå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

www.tlc.com/honeybooboo .. haha! SÅ mye arti ekstrameteriell! "Mama june cooking", kvalmt og utrolig fascinerende!! Tar honey boo boo quizen nå! :fnise:

Nå gjorde du meg nysgjerrig, så nå sitter jeg å ser på at hun lager den der tunfiskretten. :laugh:

All maten de spiser er enten junkfood eller så er det hermitikkmat. Ikke rart at de er så overvektige.

Anonymous poster hash: 53a23...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg fikk helt hakeslepp da mama kastet spaghetti på skapdøra for å sjekke om den var ferdig. Etterpå serverte hun det med en saus laget av 50/50 smør og ketchup. Grøss!!

Får du like mye hakeslepp når kokker i toppeliten gjør det samme? For det er en helt vanlig måte å sjekke om den er ferdig eller ikke

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du like mye hakeslepp når kokker i toppeliten gjør det samme? For det er en helt vanlig måte å sjekke om den er ferdig eller ikke

Jaha? De kan være så mye på toppen at de nesten ramler ned, jeg synes allikevel at det er grisete å kaste maten på skapdører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et kjent triks. Setter spagettien seg fast, er den ferdigkokt. Det virker som om alt disse menneskene gjør blir sett på som rart, selv om de gjør ting som alle andre mennesker gjør.

De er kanskje ikke helt A4, men man må nesten bare beundre det sterke samholdet de har. Akkurat det tror jeg mange andre familier kan ta lærdom fra.



Anonymous poster hash: 53a23...89f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...