Gå til innhold

Here comes Honey Boo Boo


missdior

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har sett/ser på det programmet? Jeg er så sykt fascinert! For noen mennesker! Rednecks til det fulle, og så himla spesielle. Jeg måper gjennom hele episoder, og bare... WHAT! For de som ikke vet hva dette er, så handler det om familien til Honey Boo Boo (Alana) som har vært med på Toddlers & Tiaras. Syke greier, men veldig underholdene. Familein består av Honey Boo Boo, Mama, Sugar Bear, Chuckadee, Chubette og en søster til jeg ikke husker hva de kaller... :fnise: Jeg er så fascinert!!! Lurte bare på om det er noen andre som har sett på? :)

Bilder med kopirett fjernet.

Rainbow81, mod

Endret av Rainbow81
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest C4r1n3

Såg hele når jeg var syk, syns det var morsomt jeg, virker som en familie "litt" utenom det vanlige, som er glade i hverandre og i å ha det moro - the redneck kinda way!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Nå har dere noe annet dere kan smelte hjernen vekk på, nå som paradise tydeligvis er over...

hmm, hvorfor følte du du måtte stikke innom tråden bare for å fortelle det?

Oppriktig nysgjerrig.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hele familien er syk.. De er jo ikke normale! Mangler manerer og sosiale antenner, og livsstilen er vel ikke akkuratt det man kan kalle sund.. :P



Anonymous poster hash: ef4bf...e77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såg hele når jeg var syk, syns det var morsomt jeg, virker som en familie "litt" utenom det vanlige, som er glade i hverandre og i å ha det moro - the redneck kinda way!

De er veldig spesielle i allefall! Ser episoden nå der de gir tilbake Glitzy, hahahahaha, herlighet! De er så snåle! Men herlige på samme tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har dere noe annet dere kan smelte hjernen vekk på, nå som paradise tydeligvis er over...

Hvorfor kommer du inn i tråden her for å skrive det? Smeltet hjernen din!? :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har dere noe annet dere kan smelte hjernen vekk på, nå som paradise tydeligvis er over...

Paradise blir høykultur i forhold.

Ellers... Det er skremmende at slike mennesker får gå fritt rundt. Dette er vel et perfekt eksempel på at mennesket mer eller mindre har fjernet seg fra evolusjonen, og de problemene det medfører. Det er ikke lenger noen naturlig seleksjon, man til og med belønnes for å være som denne jentas mor. Da får vi sånne. Huff. Men for all del, jeg kan se at det er litt moro og behagelig å se på mest på tull :)

Anonymous poster hash: b26c4...3f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Takk! :fnise:

Og uncle poodle!

"aint nothing wrong with being a little gay, eeerrryone`s a little gay"

:laugh:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hele familien er syk.. De er jo ikke normale! Mangler manerer og sosiale antenner, og livsstilen er vel ikke akkuratt det man kan kalle sund.. :P

Anonymous poster hash: ef4bf...e77

Nei, de er ikke det! :fnise: Så på en episode i går der de var på Redneck Games, hahaha!! Mageplask i gjørmedammer var liksom det store på den festivalen der. Men det mest fascinerende med hele showet er jo Mama, hun er.. snål! Visste du at de har giftet seg??

Bilder med kopirett fjernet.

Rainbow81, mod

Endret av Rainbow81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og uncle poodle!

"aint nothing wrong with being a little gay, eeerrryone`s a little gay"

:laugh:

Hahahaa! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paradise blir høykultur i forhold.

Ellers... Det er skremmende at slike mennesker får gå fritt rundt. Dette er vel et perfekt eksempel på at mennesket mer eller mindre har fjernet seg fra evolusjonen, og de problemene det medfører. Det er ikke lenger noen naturlig seleksjon, man til og med belønnes for å være som denne jentas mor. Da får vi sånne. Huff. Men for all del, jeg kan se at det er litt moro og behagelig å se på mest på tull :)

Anonymous poster hash: b26c4...3f2

Jo, du sier noe der! Men for meg er dette ren og skjær underholdning, og utrolig fascinerende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carla

hmm, hvorfor følte du du måtte stikke innom tråden bare for å fortelle det?

Oppriktig nysgjerrig.

Fordi dette er en diskusjonsforum? Dermed har gud og enhver lov å dele sin mening. Det programmet er oppkast og derfor følte jeg egentlig for å poengtere det, ved så si at folk hadde noe de kunne smelte hjernen sin på. Reality-serier generelt har ødelagt mye for tv-serier generelt. Det er kun p.g.a. den streiken de hadde i hollywood. Det er derfor mtv sender reality-serier og ikke musikk lengre, det samme gjelder animal planet, travel channel, history channel, discovery channel, nat geo osv. Bare søppel tv. Bare det at de sender den på tlc som altså står for the learning channel sier sitt. Mener du at slike program er med på å gjøre folk smartere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi dette er en diskusjonsforum? Dermed har gud og enhver lov å dele sin mening. Det programmet er oppkast og derfor følte jeg egentlig for å poengtere det, ved så si at folk hadde noe de kunne smelte hjernen sin på. Reality-serier generelt har ødelagt mye for tv-serier generelt. Det er kun p.g.a. den streiken de hadde i hollywood. Det er derfor mtv sender reality-serier og ikke musikk lengre, det samme gjelder animal planet, travel channel, history channel, discovery channel, nat geo osv. Bare søppel tv. Bare det at de sender den på tlc som altså står for the learning channel sier sitt. Mener du at slike program er med på å gjøre folk smartere?

Har du sett på programmet?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carla

Har du sett på programmet?

Jeg såg første episoden, fordi at internett gjorde narr av serien ganske mye i fjor. Så jeg ville se hva det gikk ut på. Angrer jeg? Absolutt! Du kan nå bare kose deg med å bli dummet ned. Ingen stopper deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg såg første episoden, fordi at internett gjorde narr av serien ganske mye i fjor. Så jeg ville se hva det gikk ut på. Angrer jeg? Absolutt! Du kan nå bare kose deg med å bli dummet ned. Ingen stopper deg.

Takk, koser meg som bare det jeg ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker den episoden der Mama viser skitten som skjuler seg mellom de tre dobbelthakene sine.

Fy faen, så kvalmende det var. Nå klarer jeg ikke å tenke på annet når jeg ser henne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker den episoden der Mama viser skitten som skjuler seg mellom de tre dobbelthakene sine.

Fy faen, så kvalmende det var. Nå klarer jeg ikke å tenke på annet når jeg ser henne.

Haha, ja! Døtrene hennes kalte det for rust! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...