Gå til innhold

Here comes Honey Boo Boo


missdior

Anbefalte innlegg

Jeg er dessverre helt enig med Carla. Dette er ikke akkurat et program man ser på for å lære noe av. Dette er fordummende til de grader. Det er patetisk og whitetrash.

Hvem i svarteste heiteste gir datteren sin Mountain Dew med RedBull?

Moren har barn med tre menn som er følgende pedofil, kriminell og pyroman, samt at hun selv har vært dømt for underslag.

Dette kalles underholdning?

Anonymous poster hash: a13eb...859

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lypcha

Jeg kikket innom på det en dag men skrudde fort av da jeg så at det fløy fluer og maur ut av tåa på hun mammaen. Fy faen så ekkelt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere det? Laster dere ned?

Anonymous poster hash: 790c7...a47

Jeg har lastet det ned, og gleder meg til sesong 2 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre helt enig med Carla. Dette er ikke akkurat et program man ser på for å lære noe av. Dette er fordummende til de grader. Det er patetisk og whitetrash.

Hvem i svarteste heiteste gir datteren sin Mountain Dew med RedBull?

Moren har barn med tre menn som er følgende pedofil, kriminell og pyroman, samt at hun selv har vært dømt for underslag.

Dette kalles underholdning? Anonymous poster hash: a13eb...859

Har du link, eller er dette ting vi får vite gjennom serien?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen plass å se dette gratis på nett?

Jeg så første sesong på YouTube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kikket innom på det en dag men skrudde fort av da jeg så at det fløy fluer og maur ut av tåa på hun mammaen. Fy faen så ekkelt!!

Det gjorde ikke det. Det ble bare vinklet slik.

Anonymous poster hash: 53a23...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg syns det er utdritnings-tv, spesielt for Honey Boo Boo som er liten og ikke vet hva slags implikasjoner det kan få for henne når hun blir stor og folk kan le av alt det rare hun gjorde på tv som liten. Stakkars jente.



Anonymous poster hash: 79145...3d5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er redigert for bilder med kopirett. La ut noen linker til hvor de kan sees på google så det ikke skulle bli helt meningsløst i diskusjonen. Men dere kan ikke legge inn bilder direkte når de har kopirett, dessverre. Legg inn linker istedet.

Det er også ryddet for personangrep og svar til dette.

Rainbow81, mod

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

“It’s called a biscuit because it looks like a biscuit.” — June referring to the family’s nickname for vagina

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er redigert for bilder med kopirett. La ut noen linker til hvor de kan sees på google så det ikke skulle bli helt meningsløst i diskusjonen. Men dere kan ikke legge inn bilder direkte når de har kopirett, dessverre. Legg inn linker istedet.

Rainbow81, mod

Åh, selvfølgelig!!! Tenkte ikke over det, siden bildene kom fra google :) Skal legge ut linker istedenfor fremover :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

“It’s called a biscuit because it looks like a biscuit.” — June referring to the family’s nickname for vagina

:fnise:

Ja, de har mange spesielle navn i den familien!! Elsker når hun eldstedattera sier hun har vondt (er gravid) så spør Mama hvor, og hun bare "Ammm in mah biscuit" :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de har mange spesielle navn i den familien!! Elsker når hun eldstedattera sier hun har vondt (er gravid) så spør Mama hvor, og hun bare "Ammm in mah biscuit" :fnise:

Det første jeg tenkte var: "hvorfor i all verden mener de at en vagina ligner på en kjeks?" :klo:

Men så er de jo tross alt mama June det er snakk om :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes sugar bear er så skjønn mot jentene og mama :) han er en skikkelig god klump :)

Anonymous poster hash: 7aa99...f39

Han er bare snill han ! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte var: "hvorfor i all verden mener de at en vagina ligner på en kjeks?" :klo:

Men så er de jo tross alt mama June det er snakk om :ler:

Ja, jeg ser heller ikke den koblingen.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det første jeg tenkte var: "hvorfor i all verden mener de at en vagina ligner på en kjeks?" :klo:

Men så er de jo tross alt mama June det er snakk om :ler:

kommer vel ann på hva slags kjeks man lager :vetikke:

Anonymous poster hash: 7aa99...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et program! :laugh:

Ho dama (hva hun nå heter) burde virkelig prøve å slanke seg. Hun har ikke hake jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er bare snill han ! :)

Ja, milde himmel, for en tålmodighet på den mannen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...