Gå til innhold

Galt at kjæresten ser på nakne jenter?


ludolil

Anbefalte innlegg

Man stopper jo ikke å syntes attraktive kvinner/menn er pene selv om man er i forhold. Bryr meg døyten om dama ser litt på andre menn så lenge hun "spiser" hjemme, og det samme forventer jeg av meg selv i forhold til attraktive kvinner :)

Anonymous poster hash: 17765...afa

Alle er ikke lik. Gutten min er faktisk sånn at han ikke ser på andre jenter i det hele tatt. Han bryr seg rett å slett ikke om andre damer i det hele tatt, bortsett fra meg. Sånn har han alltd vært. Han er eller den gutten som sier hver time at jeg er peneste jenta han har sett og hvor mye han elsker meg. Sånn er jeg også, bryr meg ikke om andre gutter i det hele tatt. Vi ble sammen for 5 år siden, etter det har jeg aldri sett en gutt som er penere enn gutten min. Når jeg så han for første gang syns jeg han var den peneste gutten jeg noen gang har sett, har syns det samme siden :)

Anonymous poster hash: 10134...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt flau! Bare snakk med han og fortell at det er flaut for deg at alle andre kan se at han liker grupper/bilder av nakne damer.
Hvis han er en bra kjæreste så vil han ikke gjøre deg flau på sosiale medier der folk dere kjenne kan se det!

Det er min mening ihvertfall :)



Anonymous poster hash: 84bca...102
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan selvfølgelig få lov til å se, men når det begynner til å "like" bildene på facebook, synes jeg det er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...