Gå til innhold

Synes du briller kan være fint/sexy?


tinajoh

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg mye mer selvsikker med brillene av.. Men jeg må bruke briller (spesialbriller)...

Synes du briller kan være fint, eller ville du heller gått uten?

Menn; synes dere briller på kvinner kan være tiltrekkende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes menneske kler briller hvis de har funnet en type brille som passer til dem:) Dette kan helt klart også være sexy.

Jeg synes derimot at det er fullstendig bak mål med disse hipsterbrillene uten glass. Det er ikke sexy..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann. Det kan absolutt være fint. Passer ikke alle, det er en grunn til at en del bruker linser, men det er likevel en del kvinner som kler det.

Det er vel sånn man også skulle tro: På snille og rolige jenter passer det ofte godt og gjør henne bare søtere, på utagerende partyløver er det ikke alltid fullt så bra. Foretrekker forøvrig førstnevnte gruppe uansett :)

Anonymous poster hash: 6879d...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg føler meg mye mer selvsikker med brillene av.. Men jeg må bruke briller (spesialbriller)...

Synes du briller kan være fint, eller ville du heller gått uten?

Menn; synes dere briller på kvinner kan være tiltrekkende?

syns det er fint om man finner briller som en kler godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes menneske kler briller hvis de har funnet en type brille som passer til dem:) Dette kan helt klart også være sexy.

Jeg synes derimot at det er fullstendig bak mål med disse hipsterbrillene uten glass. Det er ikke sexy..

DET er sant! Det er viktig å finne briller som passer ansiktet. Men de svære sorte brillene, såkalte hipsterbriller, det er fælt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Ja, det kan være fint. Bruker briller/linser selv og føler meg også mer selvsikker med linser. Sikkert fordi jeg ikke er vant til å gå med briller, men jeg har briller som er fine og som jeg kler. Er nok bare noe jeg må venne meg til.

På andre syns jeg det er fint. Noen er jo finere uten, men finner man noen som ser bra ut og som kler en så ser det jo som regel bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker mest linser pga at det er mest behagelig, men de gangene jeg slår til og bruker briller, så føler jeg meg faktisk ganske fin. Litt sånn sexysmart. ;)

Og jeg syns menn med briller også kan være ganske sexy, hvis det er litt fine briller da. Ikke sånne intetsigende med tynn stålramme, men litt mer markerte (dog ikke de store stygge hipsterbrillene som allerede er omtalt her, de ser bare teite ut).

Endret av Purple
Lenke til kommentar
Del på andre sider

med de riktig brillene blir det kjempe fint og sexy:)



Anonymous poster hash: c4bf5...f20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg synes av en eller annen grunn at menn med briller er enormt tiltrekkende, forutsatt at det er noen jeg også finner tiltrekkende uten. Briller er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carla

Jeg synes menneske kler briller hvis de har funnet en type brille som passer til dem:) Dette kan helt klart også være sexy.

Jeg synes derimot at det er fullstendig bak mål med disse hipsterbrillene uten glass. Det er ikke sexy..

Herregud, jeg er så enig i den biten! Kan noen være så snill og fortelle de resterende av saueflokken som enda bruker dem, at de brillene er veldig 2008 nå!

Ellers synes jeg at briller er sexy ja. Dvs så lenge de passer vedkommende som bruker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer HELT an på brillene. Ikke alle kler det like godt, og jeg synes det kommer litt an på utseendet/stilen til personen. Selv bruker jeg linser, men har et par fine briller. De kler jeg veldig godt, og som nevnt over her, føler meg litt "sexysmart" med de. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre dere som ikke like disse "hipsterbrillene" hva dere legger i dette begrepet?

Jeg er på brillejakt for tiden, men jeg kler virkelig ikke briller med smal ramme. Kler best briller med sort litt tykkere ramme, fordi det "rammer inn" (hehe) øynene og ansiktet bedre. Blir alle briller som har sort litt tykk ramme sett på som "hipsterbriller"? Jeg er jo langt ifra hipster, men det er disse typene jeg kler best :S



Anonymous poster hash: 651b7...94d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...