AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #42 Skrevet 16. juni 2013 Fin engelsk dialekt er så utrolig turn on. Jeg vet! Jeg blir veldig tiltrukket av engelske dialekten dems, selvom de er stygge eller ei! Anonymous poster hash: 491ae...955 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #43 Skrevet 16. juni 2013 Fin engelsk dialekt er så utrolig turn on. Jeg vet! Jeg blir veldig tiltrukket av engelske dialekten dems, selvom de er stygge eller ei! Anonymous poster hash: 491ae...955
Gjest Gunfreak Skrevet 16. juni 2013 #44 Skrevet 16. juni 2013 Jeg syns kvinnelige stemmer med Engelsk dialket er veldig behaglig å høre på enten de er sørlige eller nordlige dialkter, hører på sånn avspalings vidoer på youtube når jeg skal legge meg, og britske kvinnelige stemmer er veldig beroligede. 2
Guybrush Skrevet 17. juni 2013 #45 Skrevet 17. juni 2013 Dialekt? Siden det snakkes om "fin" regner jeg med det er Oxford engelsk dere snakker om? Det er isåfall ikke en dialekt men et engelsk muntlig svar på bokmål Men ja, jeg liker også kvinner som snakker på den måten. Er jo regnet for å være litt "posh".
Gjest Eurodice Skrevet 17. juni 2013 #46 Skrevet 17. juni 2013 (endret) Du elsker å dele ord som ikke skal deles ser jeg..Anonymous poster hash: 3c726...4fd Hørt om dysleksi? (Måtte forsvare deg, Gunfreak ) Endret 17. juni 2013 av Arabella 3
Silfen Skrevet 17. juni 2013 #47 Skrevet 17. juni 2013 En engelsk MUNTLIG? Altså dialekt. The Queens English er en overklassedialekt.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #48 Skrevet 17. juni 2013 Jeg synes både britiske kvinner og menn er mindre pene, mens de aller fleste norske er pene. Synes derimot engelskmenn er mer "gentlemen". Anonymous poster hash: bb118...eea Unnskyld, men hvor i England er det du har opphold deg? Jeg har bodd ca. 45 minutter med tog fra London, og de fleste menn var ikke særlig "gentlemen" der. LOL Anonymous poster hash: 0e49d...033
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #49 Skrevet 17. juni 2013 En engelsk MUNTLIG? Altså dialekt. The Queens English er en overklassedialekt. Du mener sosialekt? Og nei, ifølge engelske forskere er høyengelsk ikke en dialekt. Anonymous poster hash: 44f01...cbb
Gjest Tirkes Skrevet 17. juni 2013 #50 Skrevet 17. juni 2013 Jeg synes alle britiske dialekter som ikke er korrekt Oxford engelsk (eller scouse) er vakkert og sjarmerende. Walisisk, skotske, irske, nord-engelske.. Spesielt Yorkshire. Den er så sjarmerende at jeg hadde solgt dem mammaen min om de hadde spurt pent.
Amarinda Skrevet 17. juni 2013 #51 Skrevet 17. juni 2013 Unnskyld, men hvor i England er det du har opphold deg? Jeg har bodd ca. 45 minutter med tog fra London, og de fleste menn var ikke særlig "gentlemen" der. LOL Anonymous poster hash: 0e49d...033 Er vel ingen som har sagt at de fleste gentlemen befinner seg 45 minutter ut fra London med tog? Forøvrig kan jeg bekrefte at det finnes gentlemen 45 min utenfor London med tog, men retning ut av byen er nok avgjørende Min erfaring er også at engelske gutter er mer gentlemen enn i Norge, de åpner dører, de tar jakken din, spør hvordan du har det osv. De er også mer frampå enn norske gutter, det har sikkert noen med at de har en mer aktiv datekultur enn i Norge. Jeg har datet flere engelske gutter, og det er fine menn. Nå var det kanskje ikke hooligan-menna jeg datet, så for min del ble de nesten litt kjedelige... 1
Gjest Gunfreak Skrevet 17. juni 2013 #52 Skrevet 17. juni 2013 Hørt om dysleksi? (Måtte forsvare deg, Gunfreak )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå