Gå til innhold

British VS Norske?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om britiske kvinner/menn?

Forskjell mellom dem?

Hvorfor blir du tiltrukket?

osv.

Hvem blir du mest tiltrukket? :)

Anonymous poster hash: 491ae...955
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes både britiske kvinner og menn er mindre pene, mens de aller fleste norske er pene. Synes derimot engelskmenn er mer "gentlemen".

Anonymous poster hash: bb118...eea
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Briter har stygge tenner:S Og kvinnene går mye mer i skjørt og kjoler enn vi gjør i Norge. Og de er så LAVE! Både kvinner og menn. Jeg er 170 og jeg følte meg som et TÅRN da jeg var i London. Og britiske damer står når de tisser:P Og det ser ut til å være vanlig at mannen bestiller når de er ute å spiser(altså, kvinnen får velge, men mannen snakker med servitøren). Wtf?

Anonymous poster hash: a0295...49a
  • Liker 2
Skrevet

Mange feriesteder står det advarsler om områder hvor det bor mange engelskmenn :P

Inntrykket jeg sitter igjen av mange er brautende, uskolerte, harry, veldig bleike, stygge tenner, ja veldig chav rett og slett

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei takk til engelskmenn. Har vokst opp i England og har aldri opplevd mer utro drittsekker i hele mitt liv. Ikke at damene er noe bedre, var veldig mye drama husker jeg og det er helt vanlig å hooke opp med typen din bak ryggen din etc.

Norske menn har ikke så bra moral de heller men hvertfall 100 ganger mer respekt enn engelskmenn har!

Anonymous poster hash: 16ef2...0ce
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange feriesteder står det advarsler om områder hvor det bor mange engelskmenn :P

Inntrykket jeg sitter igjen av mange er brautende, uskolerte, harry, veldig bleike, stygge tenner, ja veldig chav rett og slett

Vil bare rette opp i en ting, de er ikke lenger så bleke, da det nå er meget vanlig for gutta å ta en spray tan før de drar på byen.. fact!

Gjest Gunfreak
Skrevet

England har mye større klasse skille enn norge, så det finnes "mange typer" engelskemenn, du har fottballpøblene fra nord, nord er også kjent for å være litt "rednecks" Du har de urbane, du har landsby borene, du har arbiderne, du har privat skole barna, du har de som er universitets utdannet osv. så er alt for vansklig å si engelskmenn er sånn eller sånn.

Og det er bare england, sleng med Walies, Scottland og nord irland, har du enda flere rare folk, skottland er kjent for de feite fyllikrene som er usunne og spiser fritryr stekt mat, men Scottland har også høye redheads, største befolkinga av redheads bor der og mange av dem er høye også.

• Liker 6
Gjest Cloud9
Skrevet

Og britiske damer står når de tisser:P

Anonymous poster hash: a0295...49a

Og det vet du på hvilken måte?

For øvrig gjør jeg det selv av og til så skjønner ikke problemet. :P

AnonymBruker
Skrevet

England har mye større klasse skille enn norge, så det finnes "mange typer" engelskemenn, du har fottballpøblene fra nord, nord er også kjent for å være litt "rednecks" Du har de urbane, du har landsby borene, du har arbiderne, du har privat skole barna, du har de som er universitets utdannet osv. så er alt for vansklig å si engelskmenn er sånn eller sånn.

Og det er bare england, sleng med Walies, Scottland og nord irland, har du enda flere rare folk, skottland er kjent for de feite fyllikrene som er usunne og spiser fritryr stekt mat, men Scottland har også høye redheads, største befolkinga av redheads bor der og mange av dem er høye også.

Du elsker å dele ord som ikke skal deles ser jeg..

Anonymous poster hash: 3c726...4fd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du elsker å dele ord som ikke skal deles ser jeg..

Anonymous poster hash: 3c726...4fd

Hvorfor ikke dele det?

Anonymous poster hash: b911d...f8c

AnonymBruker
Skrevet

Man kan si mye om vikingenes leie uvane med å ta med seg de vakre kvinnene på stedene de plyndret hjem som sexslaver, men jaggu hevet det ikke snittnivået på både menn og kvinner i Norge og senket det tilsvarende i Storbritannia.

Kjenner ellers en god del hyggelige briter, men britiske chavs er noe av det mest jævlige jeg vet om. Liker Storbritannia som land, og de fleste briter er greie, men de har også noen av de mest motbydelige folkene jeg har møtt.

Anonymous poster hash: 1b21a...543

• Liker 4
Skrevet

Masse flotte folk i UK og massevis som går rett inn i stereotypiene. Tross alt er det temmelig mange millioner i det landet. Jeg digger briter og hadde tatt en "riktig" brite fremfor en nordmann anyday.

Skrevet

Hvordan kan en kvinne STÅ å tisse???

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan en kvinne STÅ å tisse???

Fordi de går inn på guttedoen og pisser i urinalen vel.. Har også sett jenter stå og tisse i ulike taxikøer rundt om i England, land of the chavs. Classy folk det der.

Skrevet

Jeg har pisset i min del av urinaler, mindre kø der. Men aldri har jeg stått. Det blir jo en slags huk.

AnonymBruker
Skrevet

Er litt anglofil, så har ikke noe imot engelskmenn generelt.

Jeg elsker Wales og waliserene. De er så utrolig gjestfrie. Aldri møtt maken. Skotter er også morsomme. Men bare å observere der de slåss hver helg utenfor pubben :P

Engelskmenn er det stor forskjell på. Jeg har venner, som har gått på kostskole og er stilige og posh.

Men jeg må innrømme at ikke alle fra UK er like flinke til å kle seg også. Jentene går i miniskjørt, som er mindre enn et truseinnlegg, og sandaler hele året. Det ser sabla dumt ut når det er snø og flere kuldegrader der uten. Og en god del engelskmenn ser veldig usunne ut.

Anonymous poster hash: 7517d...8b1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at mange engelskmenn ser usunne ut. Grunnen til det eer jo at de drikker alkohol som fisk drikker vann. Også er det mange som røyker og spiser usunn mat. Husker da jeg jobbet i England var det vanlig å drikke brus og spise potetgull til lunch.. det samme gjaldt barna til venninnene mine. Mange ser mye eldre og herja ut enn de hadde trengt å være. Har sett gutter på 20 med masse rynker f.eks.

• Liker 2
Gjest Aegon Targaryen
Skrevet

Det er 5 millioner mennesker i Norge og 60 millioner mennesker i Storbritannia

Basert på det så vil jeg tippe at det er ganske mange flere vakre mennesker i Storbritannia en i Norge

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er 5 millioner mennesker i Norge og 60 millioner mennesker i Storbritannia

Basert på det så vil jeg tippe at det er ganske mange flere vakre mennesker i Storbritannia en i Norge

Computer says nooooo...

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...