Gå til innhold

Jenter som ikke svarer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Systemene er slik lagt opp at man kan enten betale for å se andres bilder, lese profilen og kunne sende melding. Eller man kan betale for det overnevnte pluss at den andre parten kan svare og sende selv om denne ikke betaler.

Resultatet blir at gutta kjøper det dyreste da jentene føler de ikke trenger det. Du ser hvem som betaler og ikke.

Jenter i 20 åra har nesten ingen betalende. 30 og 40 åra er fordelingen kanskje 10 prosent. Hos gutta betaler ca 90 prosent for det dyreste.

Dette betyr at nesten ingen jenter tar kontakt først mens gutta har betalt flere hundre per måned og vil selvsagt ha noe igjen for pengene. Det resulterer i at antallet brev til mange jenter er utrolig høyt.

Det er få jenter i alderen 18-24 der inne men desto mer i alderen 25-30. De yngre bruker vel fest og skole som sjekkearena.

Anonymous poster hash: 5d11b...2bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd det samme selv. En jente jeg kjenner var den første til å ta kontakt. Vi har hatt en god tone osv. Hver gang hun er treig/slapp til å svare og virker uinteressert slutter jeg å skrive til henne. Etter en stund skriver hun til meg igjen. Hun kan stille et spørsmål. Jeg svarer og stiller et tilbake. Hun ser meldingen og svarer ikke. Sånn virker det som om det går i det uendelige. Hva slags oppførsel er det her? Enten så er hun egentlig totalt uinteressert, og skriver til meg når hun kjeder seg. Eller så er hun HTG. For meg begynner opplegget å bli uinteressant. Orker ikke forholde meg til jenter som ikke klarer å oppføre seg vanlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler det ble mye avsporing i denne tråden, så tenkte jeg kunne spore av litt selv... Men ble veldig nysgjerrig på det der med sukker.

Er selv der inne. Er kvinne på 25 år, og har virkelig ikke fått sansen for det der med sukker ennå. Men fikk litt mer forståelse da du skrev at menn betaler, og føler de må få noe igjen for det. Betaler ikke selv, men får mange meldinger (et par jeg virkelig ikke gidder å svare på, da de ofte refererer til noe jeg ikke er interessert i, les seksuelt).

For å være ærlig, er det egentlig ganske mange jeg ikke svarer på, hvis profilen ikke er av interesse. Er det veldig uhøflig av meg? For hvis jeg svarer, uten å innlede til noe mer samtale, så får jeg mange meldinger fra den personen (som igjen fører til at jeg ikke gidder å svare..) ;p Er ikke lett å vite alltid når det kommer til nettvett, og hvordan man skal oppføre seg. For jeg er som person veldig høflig og snill, og igjen veldig sosial. Men føler det blir litt annerledes på nettet.. Mulig jeg har misforstått noe veldig vesentlig. :P

Anonymous poster hash: 6342b...34e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...