AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #41 Skrevet 15. juni 2013 Til TS: Hvor gammel er du? Tenker på kommentaren din "Hadde det vært for 10 år siden så kanskje..." Hehe, jeg overdrev vel kanskje en smule. Ser jo nå at det høres ut som om jeg er fryktelig gammel! Jeg er 27 år. Anonymous poster hash: cfdc7...c40
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #42 Skrevet 15. juni 2013 Feil! Hvor mange sykt deilige single damer i Oslo finner man på f eks sukker? Mange, VELDIG mange! Har prøvd meg på sukker, men føler ikke at det er helt min arena. Forøvrig synes jeg ikke utvalget på sukker er så mye å hoppe i taket for. De gidder jo ikke en gang å skrive noe om seg selv! Er det meninga jeg skal bli imponert over at de klarer å sitte stille og smile pent på bilder? Unnskyld meg, men selv unger på 5 år klarer det. Det er sikkert sant som sjonkelrolf sier at mange kun er der for å booste selvtilliten. Anonymous poster hash: cfdc7...c40 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #43 Skrevet 15. juni 2013 Sett deg litt inn i damers situasjon på byn da. Står de på dansegulvet i 30 min. Så har nok 10 gutter stått og elget seg innpå allerede. Noen ganger går det bare ikke å gå bort. Andre ganger kan man klare det selv om man blir ignonert. Dog, da må man gjerne være litt frekk og ta seg til rette. Joda, du har et poeng der! Men jeg synes fortsatt at når jeg behandler jenter, eller mennesker generelt for den saks skyld, med høflighet og respekt så burde jeg kunne forvente å få tilsvarende behandling tilbake. Anonymous poster hash: cfdc7...c40 1
sjonkelrolf Skrevet 15. juni 2013 #44 Skrevet 15. juni 2013 Joda, du har et poeng der! Men jeg synes fortsatt at når jeg behandler jenter, eller mennesker generelt for den saks skyld, med høflighet og respekt så burde jeg kunne forvente å få tilsvarende behandling tilbake. Anonymous poster hash: cfdc7...c40 Det er et resultat av det sosialistiske ego-samfunnet vi lever i. Det var noe som skjedde straks "De"-formen forsvant. I land som Tyskland og Frankrike er folk mye mer høflig mot hverandre, merket det svært godt da jeg bodde 4 uker i Frankrike hos en vertsfamilie i fjor sommer.
Gjest .-L-. Skrevet 15. juni 2013 #45 Skrevet 15. juni 2013 Joda, du har et poeng der! Men jeg synes fortsatt at når jeg behandler jenter, eller mennesker generelt for den saks skyld, med høflighet og respekt så burde jeg kunne forvente å få tilsvarende behandling tilbake. Anonymous poster hash: cfdc7...c40 Joda, jeg er enig med deg, og jeg liker heller ikke den generelle oppførselen til damer på byn, men slik er det nå. Hjelper ikke å bli sint for det.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #46 Skrevet 15. juni 2013 Joda, jeg er enig med deg, og jeg liker heller ikke den generelle oppførselen til damer på byn, men slik er det nå. Hjelper ikke å bli sint for det. Snakket forøvrig generelt og ikke kun om byen. Alle jeg har sjekket opp så langt i år har vært i det daglige og ikke på byen. Skjønner jo at det er andre "regler" på byen. Anonymous poster hash: cfdc7...c40
Gjest JakeGreen Skrevet 15. juni 2013 #47 Skrevet 15. juni 2013 Tror egentlig at det begynner å bli for sent å lære seg hvordan man skal navigere i dette gudsforlatte landet. Hadde det vært for 10 år siden så kanskje... Det er aldri for sent. Feil! Hvor mange sykt deilige single damer i Oslo finner man på f eks sukker? Mange, VELDIG mange! Er det? Kanskje verdt å sjekke ut tross alt? Man må vel betale?
Gjest .-L-. Skrevet 15. juni 2013 #48 Skrevet 15. juni 2013 Snakket forøvrig generelt og ikke kun om byen. Alle jeg har sjekket opp så langt i år har vært i det daglige og ikke på byen. Skjønner jo at det er andre "regler" på byen. Anonymous poster hash: cfdc7...c40 Ok, vel, jeg opplever ikke at damer er frekke der. Er ikke sosialt akseptert..
Sommee Skrevet 15. juni 2013 #49 Skrevet 15. juni 2013 Har prøvd meg på sukker, men føler ikke at det er helt min arena. Forøvrig synes jeg ikke utvalget på sukker er så mye å hoppe i taket for. De gidder jo ikke en gang å skrive noe om seg selv! Er det meninga jeg skal bli imponert over at de klarer å sitte stille og smile pent på bilder? Unnskyld meg, men selv unger på 5 år klarer det. Det er sikkert sant som sjonkelrolf sier at mange kun er der for å booste selvtilliten. Anonymous poster hash: cfdc7...c40 Har møtt flere som ikke hadde profiltekst. Redd for at kjente skal lese det er vel en unnskyldning som gikk igjen. Trenger ikke skrive, vil ikke utlevere seg for alle, osv osv. Viktigste er å ikke ta det hele så seriøst, og bare "kødde litt med dem". Og den som spurte om man må betale, ja det må man som mann.
Gjest JakeGreen Skrevet 16. juni 2013 #50 Skrevet 16. juni 2013 Og den som spurte om man må betale, ja det må man som mann. Menn må betale og kvinnene er der helt gratis? Jeg fikk en melding fra en veldig søt jente når jeg hadde gratis profil en kort periode på møteplassen, men måtte betale for å lese den. Valgte å ikke betale. Har du hell der inne?
Sommee Skrevet 16. juni 2013 #51 Skrevet 16. juni 2013 Menn må betale og kvinnene er der helt gratis? Jeg fikk en melding fra en veldig søt jente når jeg hadde gratis profil en kort periode på møteplassen, men måtte betale for å lese den. Valgte å ikke betale. Har du hell der inne? Møteplassen liker jeg ikke. For dårlig sortering og dårlig utvalg ifht sukker. På sukker er det utrolig bra utvalg. Jeg har funnet to kjærester der, og noen fler flørter i løpet av de siste tre årene. Og selvsagt møtt mange fler enn det igjen. For meg som ikke er glad i å gå på byen hver helg er dette gull verdt. Kunne nok ha datet annenhver dag om jeg ville det. Men det krever litt innsats da. Man må lage en bra profil, og det tar tid. Erfaring og hjelp fra andre hjelper selvsagt. Også må man være god på å skrive meldinger. Her er også erfaring viktig. Men det er så mange damer der at det er bare å kaste seg ut i det:)
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #52 Skrevet 16. juni 2013 Møteplassen liker jeg ikke. For dårlig sortering og dårlig utvalg ifht sukker. På sukker er det utrolig bra utvalg. Jeg har funnet to kjærester der, og noen fler flørter i løpet av de siste tre årene. Og selvsagt møtt mange fler enn det igjen. For meg som ikke er glad i å gå på byen hver helg er dette gull verdt. Kunne nok ha datet annenhver dag om jeg ville det. Men det krever litt innsats da. Man må lage en bra profil, og det tar tid. Erfaring og hjelp fra andre hjelper selvsagt. Også må man være god på å skrive meldinger. Her er også erfaring viktig. Men det er så mange damer der at det er bare å kaste seg ut i det:) Du er 37 år? Mistenker at det er noe lettere med nettdating når man er litt eldre enn det jeg er. Veldig hard konkurranse om de yngre jentene virker det som. Anonymous poster hash: cfdc7...c40 1
Sommee Skrevet 16. juni 2013 #53 Skrevet 16. juni 2013 Ja, 37. Og det er kanskje noe hardere konkurranse om de som er i begynnelsen av tjueåra. De jeg har møtt har vært mellom 23 og 38. Flest rundt 30-32. Men de får jammen mange mld de også. Ei jeg var sammen med en kort periode hadde over 400 uleste mld i innboksen på møteplassen, etter en uke på ferie. Jeg så det selv. Da kan man kanskje ikke klage på at folk ikke svarer... 1
Gjest JakeGreen Skrevet 16. juni 2013 #54 Skrevet 16. juni 2013 Møteplassen liker jeg ikke. For dårlig sortering og dårlig utvalg ifht sukker. På sukker er det utrolig bra utvalg. Jeg har funnet to kjærester der, og noen fler flørter i løpet av de siste tre årene. Og selvsagt møtt mange fler enn det igjen. For meg som ikke er glad i å gå på byen hver helg er dette gull verdt. Kunne nok ha datet annenhver dag om jeg ville det. Men det krever litt innsats da. Man må lage en bra profil, og det tar tid. Erfaring og hjelp fra andre hjelper selvsagt. Også må man være god på å skrive meldinger. Her er også erfaring viktig. Men det er så mange damer der at det er bare å kaste seg ut i det:) Interessant. Jeg har surfet litt på sukker og sett litt hos en venn av meg som er medlem og det ser ut som det er utrolig mange pene jenter der. Har en kamerat som har møtt veldig mange jenter fra sukker, men han har aldri møtt noen av de som er virkelig fine. Når en jente har 400 uleste meldinger etter en uke, skal det en del til for å skille seg ut i mengden, noe jeg føler at jeg i større grad får til i det virkelige liv. Men det hadde kanskje vært morsomt å gjort et forsøk. Jeg har dog litt problemer med konseptet å betale for å snakke med jenter, når de er der gratis, men kanskje jeg skal svelge stoltheten min.
Sommee Skrevet 16. juni 2013 #55 Skrevet 16. juni 2013 Likestilling gjelder ikke på sukker.., som mann der må du bla opp...
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #56 Skrevet 17. juni 2013 Så menn må betale på Sukker og kvinner ikke? Det er vel i grenseland i forhold til Likestillingsloven? Jeg synes Sukker virker fryktelig overfladisk. Ser ut som det er utseendet som betyr alt der,både for kvinner og menn. Og den filtreringen der man ikke kan kontakte den man vil er utrolig irriterende. Anonymous poster hash: 04a7c...95a 1
Singha Skrevet 17. juni 2013 #57 Skrevet 17. juni 2013 Så menn må betale på Sukker og kvinner ikke? Det er vel i grenseland i forhold til Likestillingsloven? Ingen tvinger menn til å betale, og kvinner har mulighet til å betale om de så ønsker (og noen gjør det). 1
Gjest JakeGreen Skrevet 18. juni 2013 #58 Skrevet 18. juni 2013 Ingen tvinger menn til å betale, og kvinner har mulighet til å betale om de så ønsker (og noen gjør det). Nei, men det er vel slik at om menn vil ta kontakt med kvinner, må de betale? Og kvinnene kan være der helt gratis? Eller hvordan fungerer det egentlig? For min del er det en prinsippsak. Det er absurd for meg å skulle betale bare for å få muligheten til å snakke med en jente. Om både menn og kvinner betalte hadde det vært helt greit, for da hadde vi møttes på like premisser.
Singha Skrevet 18. juni 2013 #59 Skrevet 18. juni 2013 For min del er det en prinsippsak. Hyggelig for deg. Bra at du har prinsipper osv. Men jeg svarte altså på et innlegg som påstod at dette var brudd på likestillingsloven, og det er det altså ikke.
Sapientia Skrevet 18. juni 2013 #60 Skrevet 18. juni 2013 Jeg svarer alltid på meldinger jeg får på FB eller evt på SMS. Også om jeg ikke er interessert. Anser det som normal høflighet å svare noe i alle fall. Men prøver samtidig å ikke gi feil inntrykk til personen. Er jeg ikke interessert, så vil jeg jo formidle det på en grei måte. Tar han ikke hitet så får jeg vel si det mer direkte. Ikke at det har vært noe problem så langt. Jeg har forøvrig ingen venner på FB som jeg ikke har en viss snøring på hvem er og som jeg har noe interesse av å holde kontakten med. Mange av de er mennesker med en felles hobby og ikke venner utover det, men et hobbynettverk er jo givende på sin måte. Det er ikke alle som bare samler på folk. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå