Gå til innhold

Jenter som ikke svarer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med jenter som ikke svarer? De vil tydeligvis ha meg på facebook, men å svare vil de ikke. Eller på SMS for den saks skyld. Greit nok at noen kanskje ikke er såååå interesserte, men hvor er det blitt av vanlig høflighet? Eksisterer ikke det lenger? Jeg blir så IRRITERT!

Måtte bare få ut litt frustrasjon. :)

Anonymous poster hash: cfdc7...c40
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De likte vel ikke FB-profilen din da.

AnonymBruker
Skrevet

De likte vel ikke FB-profilen din da.

Hva har FB-profilen med saken å gjøre? Skjønner ikke at det skal ha noe å si hvordan den ser ut? Jeg er ikke spesielt opptatt av å legge ut masse ting om meg selv, så bruker den bare til å holde kontakt med folk. Har selvfølgelig bilde og litt info, men det får holde. Og hvis noen ikke liker profilen min så kan de jo bare unfriende eller si det rett ut? Hvorfor ignorere meldinger? Det er jo bare så utrolig barnslig og uhøflig.

• Liker 1
Skrevet

Unfriender de deg får de jo mindre venner. Det går ikke an.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva har FB-profilen med saken å gjøre? Skjønner ikke at det skal ha noe å si hvordan den ser ut? Jeg er ikke spesielt opptatt av å legge ut masse ting om meg selv, så bruker den bare til å holde kontakt med folk. Har selvfølgelig bilde og litt info, men det får holde. Og hvis noen ikke liker profilen min så kan de jo bare unfriende eller si det rett ut? Hvorfor ignorere meldinger? Det er jo bare så utrolig barnslig og uhøflig.

På kg har jeg lært at fb er ekstremt viktig. Hvis du ikke er aktiv nok kan det tydeligvis bety at du ikke har venner eller at det er noe galt med deg. Er man ikke på fb i det hele tatt er det ennå verre, da har man visstnok noe å skjule. Tydeligvis adder man folk på fb kun for å sjekke profilen og dumper de som ikke er aktive nok.

Anonymous poster hash: 81fef...6c7

Skrevet

Er dette personer du har møtt på datingsider og ikke i den såkalte "virkelige verden"? Isåfall kan det jo være at du ikke var deres type når de har sett på bilder og info og derfor trekker seg unna men er for feige til å si det rett ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dette personer du har møtt på datingsider og ikke i den såkalte "virkelige verden"? Isåfall kan det jo være at du ikke var deres type når de har sett på bilder og info og derfor trekker seg unna men er for feige til å si det rett ut.

Begge deler. Det gjelder også jenter hvor man i utgangspunktet er enige om å bare være venner. Er det ikke vanlig å svare noen man vil være venner med? Skjønner i alle fall ikke hvordan man kan bli venner uten å faktisk prate sammen. At folk svarer høflig burde jo være det minste man kan forvente.

Skrevet

Begge deler. Det gjelder også jenter hvor man i utgangspunktet er enige om å bare være venner. Er det ikke vanlig å svare noen man vil være venner med? Skjønner i alle fall ikke hvordan man kan bli venner uten å faktisk prate sammen. At folk svarer høflig burde jo være det minste man kan forvente.

Noen er bare slik av person, overser de man ikke føler veldig for å prate med der og da. Noen gidder ikke si ifra at de ikke ønsker kontakt og noen er pålogget hele tiden pga mobil og slikt men sjekker aldri varsler.

AnonymBruker
Skrevet

Noen damer har erfaring med menn som tar hele armen når de tilbyr dem lillefingeren... Kanskje de får sett litt nøyere på deg og ombestemmer seg... Hvem vet.. Men, drit i de, slike ting virker bare overfladisk som fy uansett. Flere fisk i havet

Anonymous poster hash: 595e0...89f

AnonymBruker
Skrevet

Noen damer har erfaring med menn som tar hele armen når de tilbyr dem lillefingeren... Kanskje de får sett litt nøyere på deg og ombestemmer seg... Hvem vet.. Men, drit i de, slike ting virker bare overfladisk som fy uansett. Flere fisk i havet

Anonymous poster hash: 595e0...89f

Men hvor er disse fiskene som ikke er giftige da? Alle jeg har møtt i det siste har vært på denne måten, så da må man jo lure på hvor vanlig høflighet har tatt veien!

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke vanlig å svare noen man vil være venner med? Skjønner i alle fall ikke hvordan man kan bli venner uten å faktisk prate sammen.

Det kalles ikke "å prate sammen" når man skriver en melding /chat på Facebook.

Hva med god gammeldags telefon, dersom dere liksom er venner? Eller *hold deg fast* møtes?

Skrevet

Noen er bare slik av person, overser de man ikke føler veldig for å prate med der og da. Noen gidder ikke si ifra at de ikke ønsker kontakt og noen er pålogget hele tiden pga mobil og slikt men sjekker aldri varsler.

Signerer den her.. Jeg føler veldig ofte for å ikke snakke med dem som kontakter meg på facebook. Det har ingenting å gjøre med dem som person, men som oftest gidder jeg ikke å sitte å skrive.

Jeg har dessuten et par som tar kontakt alt for ofte. Det gir da enda mer avsmak og jeg gidder ikke engang å åpne feltet slik at de ser at meldingen er lest. Nå er jeg kanskje svært lite tolerant, men vil tro at flere er sånn som meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med deg TS. Jeg er jente, og syns det er irriterende med folk som ikke svarer på helt vanlig meldinger. Det har som du sier, noe med folkeskikk å gjøre. Jeg har en "nestenkjæreste" som er veldig på, skriver meldinger å lurer på om vi skal finne på noe etc. Når jeg da svarer at det vil jeg gjerne, når, hvor osv kan det går timer før han svarer (om han i det hele tatt svarer). Jeg blir så irritert, da gidder jeg ikke å sitte å vente, men finner heller på noe annet. Jeg har tatt det opp med ham, og han er klar over at han er litt "sløv". Skal ikke mere til enn at han får en telefon eller besøk akkurat i det han har lest meldingen min, så glemmer han å svare før det har gått en lang stund. Tror bare noen er veldig sløv på slikt.. :)

Anonymous poster hash: 74d6f...d4a
Gjest Svampebob1
Skrevet (endret)

Jobb med selvtilliten og ikke forvent noe av folk.

Det fungerte for meg i denne settingen ihvertfall.

Vær litt mer trygg på hvem du er og ta det litt chill. Det virker tiltrekkende som bare juling. Så lenge det er rett person, så får du også svar :-)

Endret av Svampebob1
Skrevet

Hva er greia med jenter som ikke svarer? De vil tydeligvis ha meg på facebook, men å svare vil de ikke. Eller på SMS for den saks skyld. Greit nok at noen kanskje ikke er såååå interesserte, men hvor er det blitt av vanlig høflighet? Eksisterer ikke det lenger? Jeg blir så IRRITERT!

Måtte bare få ut litt frustrasjon. :)

Hovedsaken med Facebook er å ha flest mulig "venner".

At man ikke har kontakt med dem ække så farlig, bare det ser bra ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med god gammeldags telefon, dersom dere liksom er venner? Eller *hold deg fast* møtes?

Gjør det ikke? Er dette ditt syn eller er dette noe alle mener?

Anonymous poster hash: d3d19...5f9

• Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet

Begge deler. Det gjelder også jenter hvor man i utgangspunktet er enige om å bare være venner. Er det ikke vanlig å svare noen man vil være venner med?

Du skjønner ikke kvinnens språk. Finn tråden min, "Oversettelse av kvinnens språk" under mine emner og lær.

Hun er ikke interessert i deg og du burde ikke ha interesse av å være venn med noen som ikke er interessert i deg.

Og ja, jenter kan være ekstremt uhøflige og ufølsomme. Ikke la fasaden lure deg.

Våkn opp.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Hva jeg kaller denne kommunikasjonen får vel være opp til meg?! Skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i det. Telefon liker jeg ikke spesielt godt så det unngår jeg så langt det er mulig. Ja, selvfølgelig kan jeg MØTE dem, men det forutsetter at de faktisk svarer. Begynner ikke en samtale med "skal vi ta en kaffe?". Det må komme etter at vi har chattet litt for min del.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skjønner ikke kvinnens språk. Finn tråden min, "Oversettelse av kvinnens språk" under mine emner og lær.

Hun er ikke interessert i deg og du burde ikke ha interesse av å være venn med noen som ikke er interessert i deg.

Og ja, jenter kan være ekstremt uhøflige og ufølsomme. Ikke la fasaden lure deg.

Våkn opp.

:)

Det jeg er på jakt etter står ikke i tråden din dessverre. :P

Uansett så synes jeg det er rart at når noen påstår de vil venner, men likevel ikke oppfører seg som om de har lyst til det. Spørs hva du mener med interessert det. Hvis hun ikke ser på kjærestemateriale så skjønner jeg ikke hvorfor det eventuelt skal stå i veien for at man kan være venner. Hvis du tenker på interesse for meg som person så er jeg enig i utsagnet ditt.

Samtlige jenter jeg har møtt det siste året har vært sånn. Like uhøflige og ufølsomme hele gjengen. De få jentene som har vært noe å samle på har vært i et forhold. Virker for meg som om folk i Oslo generelt er veldig "kalde"..... Vet ikke hvordan jeg kan beskrive det annerledes.

Våkn opp?

• Liker 1
Skrevet

Just off the top of my head, så tipper jeg hun syns at du maser på henne.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...