Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
21 timer siden, Mumsy skrev:

Hurra for 18 uker!:hoppendeglad:
Det blir utrolig spennende med ultralyd. Har full forståelse for at du er nervøs, men mest sannsynlig står alt bra til med den lille. Jeg var også så nervøs at jeg var helt utav meg den siste dagen før UL, men gikk heldigvis fint. Jeg er også veldig nysgjerrig på hvilket kjønn som gjemmer seg i magen din :)

Takk for det, Mumsy! :klemmer:

Ja, forhåpentligvis er alt bra. Men det er jo alltid litt ekstra spennande med OUL, så eg både gruar og gledar meg. Håpar eg kan pusta letta ut i morgon når eg er ferdig, og at eg då veit om det er ein liten gutt eller ei lita jente eg skal bli mamma til denne gangen! :)

Endret av Mirabella76
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, Jill skrev:

Oi, uke 18 allerede! Synes også det har gått fort. :) Lykke til på OUL i morgen! Sikker på alt står bra til og at bevegelsene kommer snart. :hug:

Tusen takk for det, Jill! :klem: Ja, vekene har gått fort unna, synst eg. :)

Skrevet (endret)
34 minutter siden, miore skrev:

Lykke til i morgen, @Mirabella76! Det kommer til å gå kjempefint :)

Takk for det, miore! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Skrevet

Så gøy med snart OUL :danse: Kanskje du har morkaka foran siden du ikke kjenner noe liv? Jeg holder en knapp på den jeg altså :lur: 

Masse lykke til i morgen :danse:

Skrevet

Masse lykke til i morgen! Håper du får en hyggelig stund der på benken. Den der preUL-angsten er ikke grei, særlig ikke når man har litt bagasje :hug: 

Skrevet
3 timer siden, Kakaoen skrev:

Så gøy med snart OUL :danse: Kanskje du har morkaka foran siden du ikke kjenner noe liv? Jeg holder en knapp på den jeg altså :lur: 

Masse lykke til i morgen :danse:

Nei, eg har ikkje morkaka framme. Det fekk eg vita på fosterdiagnostikken i veke 12. Så den teorien stemmer nok ikkje i mitt tilfelle. :sjenert:

Takk for lykkeønskningar, Kakaoen! :klem:

Skrevet
2 timer siden, Synne-Marie skrev:

Masse lykke til i morgen! Håper du får en hyggelig stund der på benken. Den der preUL-angsten er ikke grei, særlig ikke når man har litt bagasje :hug: 

Tusen takk, Synne-Marie:klem:

Nei, det har du heilt rett i! Håpar det blir ein hyggelig opplevelse, ja. :jepp:

Skrevet

OO, OUL allerede! Så spennende, Mirabella! Jeg tipper fortsatt gutt, det blir spennende å se.

Skrevet
1 time siden, Harlekin skrev:

OO, OUL allerede! Så spennende, Mirabella! Jeg tipper fortsatt gutt, det blir spennende å se.

No sit eg på venterommet! :unsure: Har time kl. 11, men sit fortsatt og ventar...

Skrevet

Håper alt gikk bra! Tror ikke jeg har tippet før- jeg tror det er en jente til :)

Skrevet

Har glemt å tippe jeg og.  Jeg tipper :babygutt:

Skrevet

Hvordan gikk det i dag, Mirabella? Fikk du vite kjønn? Håper alt så bra ut :-)

Skrevet

Venter i spenning her! Håper alt var bra:blomst:

Skrevet

Blir rett bekymret når det ikke kommer oppdatering her! Men håper det bare er fordi du har et liv utenfor kg. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Jill skrev:

Blir rett bekymret når det ikke kommer oppdatering her! Men håper det bare er fordi du har et liv utenfor kg. :sjenert:

:fnise: Bra vi er flere! 

Skrevet
10 timer siden, QBee skrev:

Håper alt gikk bra! Tror ikke jeg har tippet før- jeg tror det er en jente til :)

Det er notert! :)

Skrevet
10 timer siden, Frøken Vims skrev:

Har glemt å tippe jeg og.  Jeg tipper :babygutt:

Ok, eg skal få det med på tippelista! :)

Skrevet
9 timer siden, Grønt blad skrev:

Hvordan gikk det i dag, Mirabella? Fikk du vite kjønn? Håper alt så bra ut :-)

Oppdatering kjem snart! ;)

Skrevet
9 timer siden, Kakaoen skrev:

:popcorn:

9 timer siden, Mumsy skrev:

Venter i spenning her! Håper alt var bra:blomst:

Skjønnar at dåke ventar på ein UL-rapport, dåke og! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...