Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mandag denne veke hadde eg time hos gynekolog. Kulen eg har kjent på høgre side i magen sidan starten av graviditeten er fortsatt ikkje vekke, så eg ville få ein ordentlig sjekk. Det kosta ein del pengar, sidan det er privat gynekolog. Men eg har vore veldig fornøyd med han tidligare, så eg synst absolutt det var verdt pengane!

Kulen er ikkje fullt så stor som i starten, men fortsatt 2-3 cm i diameter. Den flyttar litt på seg, men er omtrent på samme plass heile tida. Nokon gangar kjenner eg kulen tydelig, andre gangar er den nesten vekke. Men eg kan kjenna kulen tydelig ein eller fleire gangar i løpet av ein dag. Som oftast er det veldig ømt og litt vondt å trykka på magen der kulen er. På venstre side er magen heilt mjuk, og eg kjenner ikkje nokon ting der. Eg har tenkt at kulen eg kjenner sikkert er i tarmen, sidan eg no er 14 veker på vei og fortsatt kan kjenna kulen. Eg har tenkt at det er usannsynlig at eggstokkane fortsatt skal kunne vera så forstørra, at eg kan kjenna høgre eggstokk som ein kul i magen. 

Gynekologen tok UL av magen min, og sjekka nøye akkurat det området i magen der eg kjenner kulen. Og han var faktisk nesten heilt sikker på at det var eggstokken eg kjente! Eg har som sagt vore veldig plaga av ekstremt mykje luft i magen så langt dette svangerskapet. Og det var ikkje rart sa gynekologen, for tarmen var full av tarmgass! Eg kunne sjå det tydelig på UL-skjermen, at tarmen var full av gass. Derfor var tarmen også utspilt. I tillegg låg blindtarmen rett under tarmen, akkurat på samme plass i magen som den høgre eggstokken ligg. Så blindtarmen og den gassfylte tarmen gjorde visst at eggstokken, som fortsatt var forstørra, vart pressa oppover. Derfor kunne eg kjenna eggstokken frå utsida av magen. På venstre side låg visst tarmen annleis, sånn at venstre eggstokk låg innunder tarmen, og derfor ikkje kunne kjennast frå utsida. 

Gynekologen sa at han hadde sett mange tarmsvulstar, men det var ingenting som tyda på at eg hadde det. Så han meinte at eg ikkje trengte å bekymra meg. Men eg måtte berre koma tilbake viss det var noko. Så no får eg vel prøva å stola på at det ikkje er noko skummelt! Han er ein veldig dyktig og kunnskapsrik gynekolog, så eg trur ikkje han hadde latt vera å senda meg til vidare undersøkelsar, viss han ikkje var sikker på at det var noko ufarlig. Så no får eg prøva å nyta graviditeten litt meir, i staden for å bekymra meg. 

Eg fekk også ein kikk på babyen i magen, og det var jo koselig! :) Eg var akkurat 14 veker på mandag. Den lille bevegde seg der inne, og alt såg fint ut. Hjertelyden var fortsatt på 164 slag i minuttet! Typisk jentelyd altså, så no er er eg spent på om alle oss som har tippa gutt får rett eller ikkje! ;)

Torsdag denne veka var det tid for første jordmortime. Vart ein del prating om svangerskapet så langt, og tidligare svangerskap og fødslar. Eg måtte også fylla ut eit par skjema. Etter litt leiting fann jordmora fosterlyden. Den var då på 140 slag i minuttet, så det var jo ein god del lavare enn når eg var hos gynekologen 3 dagar før! Eg spurte kva som kunne vera grunnen til det, og jordmora svarte at kor rask hjertelyden er avhenger av om fosteret ligg i ro, eller er i aktivitet. Håpar det stemmer. Eg synst berre det er litt rart at hjertelyden kan variera så mykje, målt berre med nokon få dagars mellomrom!

Det var ikkje noko utslag på urinprøven eg hadde med. Blodtrykket var også heilt fint, og litt lavare enn det er når eg ikkje er gravid. Eg tok i tillegg blodprøve. Resultatet av blodprøven kom ikkje før etter nokon dagar. Legen tok visst kontakt viss det var noko spesielt.

Så denne veka har det vore litt som har skjedd. Det neste er ordinær UL om litt mindre enn ein månad! :) Merkar at eg berre blir meir og meir nysgjerrig på om det er ein gutt eller ei jente som gøymer seg i magen min denne gangen! ;)

Endret av Mirabella76
Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Så bra at du endelig blir tatt alvorlig med din bekymring for den kulen. Jeg forstår ikke hvorfor det skal være så utrolig vanskelig for en lege å forstå at med alt fokus på kuler og dødsfall og alt mulig så blir man ikke beroliget før noe er ordentlig undersøkt. Hvorfor i all verden skal man være nødt å betale av egen lomme når alt det er snakk om er en ordentlig UL undersøkelse?

Kjekt å høre at den lille trives der inne og at du gleder deg over svangerskapet. :)

Skrevet

Så godt å høre at alt er bra, og veldig spennende om det er gutt eller jente. Håper du koser deg med graviditeten!

Skrevet

Hjertelyden kan variere enormt ja! Hadde ctg-måling over tid og det var stor forskjell på sovebaby og sprellebaby :jepp: 

Så bra at du har fått avklaring angående kulen!

Håper resten av svangerskapet blir bekymringssløst :hug: 

Jeg tipper jente forresten ;) 

Skrevet (endret)
8 timer siden, Blondie65 skrev:

Så bra at du endelig blir tatt alvorlig med din bekymring for den kulen. Jeg forstår ikke hvorfor det skal være så utrolig vanskelig for en lege å forstå at med alt fokus på kuler og dødsfall og alt mulig så blir man ikke beroliget før noe er ordentlig undersøkt. Hvorfor i all verden skal man være nødt å betale av egen lomme når alt det er snakk om er en ordentlig UL undersøkelse?

Kjekt å høre at den lille trives der inne og at du gleder deg over svangerskapet. :)

Eg er heilt enig i det du seier! Synst det er dårlig at eg er nødt til å bestilla time hos privat gynekolog, for å få ein ordentlig sjekk. :( Men når eg følte at eg ikkje hadde blitt undersøkt godt nok, så vil eg mykje heller betala for å få ein grundig undersøkelse av ein erfaren og dyktig gynekolog, enn å risikera at det er noko alvorlig som blir oversett. For kular på kroppen skal alltid takast på alvor og sjekkast nøye, fordi det alltid er ein sjanse for at det kan vera kreft. Derfor gir eg meg heller ikkje så lett, når det er noko eg bekymrar meg for. ;) Eg slappar ikkje av før eg føler at eg blir tatt på alvor, og ting blir sjekka grundig!

Endret av Mirabella76
Skrevet
7 timer siden, Grønt blad skrev:

Så godt å høre at alt er bra, og veldig spennende om det er gutt eller jente. Håper du koser deg med graviditeten!

Ja, det blir veldig spennande å få vita kjønn! :) Eg klarar heldigvis å kosa meg litt med graviditeten no. Samtidig synst eg det er litt ekstra skummelt å vera gravid denne gangen. For viss noko skulle gå gale, så får eg nok ingen fleire sjansar til å bli gravid, og få oppleva å bli mamma igjen. Dette er nok min aller siste sjanse, og det er ganske skummelt å tenka på! 

Skrevet

Hei! Så morsomt at det går så fint. Angående fosterlyden så varierer min også ofte med 15-20 slag per minutt fra en kontroll til den neste. Målte 158 og 147 og 142 sist. Hun målte to ganger fordi tallet ikke "låste" seg på doppler displayet. Og hun var ikke urolig over varierende tall. Det er vel som vår puls, endres med blodsukker og aktivitetsnivå :)

Skrevet (endret)
7 timer siden, Synne-Marie skrev:

Hjertelyden kan variere enormt ja! Hadde ctg-måling over tid og det var stor forskjell på sovebaby og sprellebaby :jepp: 

Så bra at du har fått avklaring angående kulen!

Håper resten av svangerskapet blir bekymringssløst :hug: 

Jeg tipper jente forresten ;) 

Ja, det er nok sikkert litt forskjell på hjertelyden hos ein sovebaby og ein sprellebaby! ;) Men eg opplevde aldri at hjertelyden kunne variera så mykje frå gang til gang, når eg var gravid med jentene mine. Det var derfor eg lurte litt på om det var normalt, eller ikkje. 

Ja, får berre håpa at eg ikkje får meir plager med kulen heretter, og at den forsvinner snart. Eg har ikkje hatt eit einaste graviditetssymptom så langt i svangerskapet, så eg kryssar fingrane for at resten av svangerskapet blir like enkelt! :jepp:

Eg skal notera meg jente på deg! :)

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

Hei! Så morsomt at det går så fint. Angående fosterlyden så varierer min også ofte med 15-20 slag per minutt fra en kontroll til den neste. Målte 158 og 147 og 142 sist. Hun målte to ganger fordi tallet ikke "låste" seg på doppler displayet. Og hun var ikke urolig over varierende tall. Det er vel som vår puls, endres med blodsukker og aktivitetsnivå :)

Ja, det er sikkert normalt. Men eg synst det var veldig stor forskjell på fosterlyden, målt med berre 3 dagars mellomrom. 164 slag i minuttet på mandag, og 140 slag i minuttet på torsdag! 

Endret av Mirabella76
Skrevet
36 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Ja, det er nok sikkert litt forskjell på hjertelyden hos ein sovebaby og ein sprellebaby! ;) Men eg opplevde aldri at hjertelyden kunne variera så mykje frå gang til gang, når eg var gravid med jentene mine. Det var derfor eg lurte litt på om det var normalt, eller ikkje. 

Ja, får berre håpa at eg ikkje får meir plager med kulen heretter, og at den forsvinner snart. Eg har ikkje hatt eit einaste graviditetssymptom så langt i svangerskapet, så eg kryssar fingrane for at resten av svangerskapet blir like enkelt! :jepp:

Eg skal notera meg jente på deg! :)

Det er nok helt normalt. Det er jo nok at babyen var livlig på mandag (og de blir jo, som de sikkert vet, ekstra vilter av ultralyden), mot mer rolig og kanskje sovende på torsdag :jepp:  Sikkert tilfeldig at du har fått mer like målinger. Eller kanskje alle kontrollene har vært på samme tid av dagen ift babys døgnrytme?

Skrevet

Med den svigningen i fosterlyden er jeg bare enda mer sikker på at det er gutt!!! For mine lå på 140 når de var rolige på ctg. Men ofte hos jm og på ul var de sprellemenn og da var den over 160 :lur: 

Så bra du ble beroliget av gyn. Han hørtes veldig dyktig ut :jepp: 

Skrevet (endret)
2 timer siden, Synne-Marie skrev:

Det er nok helt normalt. Det er jo nok at babyen var livlig på mandag (og de blir jo, som de sikkert vet, ekstra vilter av ultralyden), mot mer rolig og kanskje sovende på torsdag :jepp:  Sikkert tilfeldig at du har fått mer like målinger. Eller kanskje alle kontrollene har vært på samme tid av dagen ift babys døgnrytme?

Satsar på at det er normalt, sjølv om eg ikkje har opplevd så stor variasjon i fosterlyden i mine to tidlegare svangerskap. Eg har fått målt fosterlyden både på formiddagen, tidlig ettermiddag og sein ettermiddag. 

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)
33 minutter siden, Kakaoen skrev:

Med den svigningen i fosterlyden er jeg bare enda mer sikker på at det er gutt!!! For mine lå på 140 når de var rolige på ctg. Men ofte hos jm og på ul var de sprellemenn og da var den over 160 :lur: 

Så bra du ble beroliget av gyn. Han hørtes veldig dyktig ut :jepp: 

Litt betryggande å høyra at du og opplevde like stor variasjon i fosterlyden, når du var gravid! :) Ja, det blir spennande å sjå om me har rett i at det er ein gutt i magen min denne gangen! ;)

Gynekologen eg går til er veldig dyktig, ja. :jepp: Eg har ikkje høyrt om nokon andre heller som har gått til han, som ikkje har vore veldig fornøyde. Eg anbefalte han til ei venninne, som tidlegare hadde hatt fleire dårlige opplevelsar med gynekologiske undersøkelsar. Ho takka meg for at eg hadde anbefalt den gynekologen, for ho var kjempefornøyd etter å ha vore hos han. Han tar deg på alvor, har mykje kunnskap om det han driv med, og har alltid ei løysing på problema dine. Han ønskjer virkelig å hjelpa, og tar seg alltid tid til å lytta til det du har på hjertet. :)

Endret av Mirabella76
Skrevet
På 12.1.2017 den 10.59, Mirabella76 skrev:

TIPPELISTE

Gutt:

Mirabella76: :babygutt:

Blondie65: :babygutt:

Havrekjeksen: :babygutt:

miore: :babygutt:

Jill: :babygutt:

Harlekin: :babygutt:

Weebs: :babygutt:

Grønt blad: :babygutt:

N'ott: :babygutt:

Susa: :babygutt:

Kakaoen: :babygutt:

Jente:

Ny Bruker: :babyjente:

Mumsy: :babyjente:

_marielle_: :babyjente:

Synne-Marie: :babyjente:

Skrevet

Så bra du har fått litt mer betryggende svar på kulen! :laugh: 

Skrevet
På 31.1.2017 den 9.13, Jill skrev:

Så bra du har fått litt mer betryggende svar på kulen! :laugh: 

Ja, eg føler meg ikkje like bekymra over kulen no lenger, etter å ha fått ein grundig sjekk. 

Skrevet (endret)

Etter fosterdiagnostikken i veke 12 har eg egentlig slappa veldig av med tanke på graviditeten, for då fekk eg sjå liv og alt såg normalt ut. :) Eg har frå då av og fram til no heller ikkje hatt nokon plager eller smerter av noko slag (utenom litt ubehag i forbindelse med kulen). Og eg fekk høyra fosterlyden hos jordmor i veke 14.

No er eg 15 veker, og i går kveld hadde eg ein ekkel opplevelse, som gjorde meg bekymra for den lille i magen. :( Eg sat i sofaen og slappa av, etter at ungane var lagt. Plutselig begynte det å prikka i den eine foten (akkurat som når du sit/ligg på ein fot eller ein arm, sånn at den dovnar vekk - så begynnar det å prikka når du tar foten/armen vekk og bevegar på den igjen). Så kom prikkinga i den andre foten, og i den eine armen i tillegg. Kjente det til og med øverst i ryggen eit lite øyeblikk. Synst det var skikkelig ekkelt. Så eg reiste meg opp frå sofaen, gjekk litt rundt på golvet og strekte på armar og bein. Etter ei lita stund forsvann prikkinga i kroppen, og eg sette meg ned i sofaen igjen.

Omtrent 5 minutt etterpå begynte eg å få skikkelig vondt nederst i magen, på høgre side. :( La meg ned på sofaen, og det vart litt bedre. Smertene var på samme plass i magen som eg har hatt vondt, når eg har mista før (MA). Men med ein gang eg reiste meg opp og prøvde å gjera noko, så vart smertene verre igjen. Det var såpass vondt at eg vart skikkelig bekymra, og smertene var der fortsatt når eg gjekk og la meg fleire timar seinare. Klarte å finna ein stilling i senga, som gjorde at smertene vart litt mindre. Så sovna eg, og smertene var vekke når eg våkna i dag tidlig. 

Me reiste vekk i dag, og blir vekke heile helga. Men eg klarar ikkje å slutta å bekymra meg for at noko kan vera gale. :( Så eg tenkte å ta ein tur innom legekontoret på mandag, og få ei jordmor eller ein lege til å prøva å finna fosterlyden. Ellers kjem eg ikkje til å klara å slappa av eit sekund, og ordinær UL er ikkje før 23. februar. 

Er det nokon som har peiling på kva dette kan vera? Eg prøver å tenka at det kan vera noko heilt ufarlig, men samtidig så fryktar eg at det kan vera noko gale - og det er ingen god følelse. :trist:

Endret av Mirabella76
Skrevet

Prikkingen kan være en nerve i klem eller at du begynner å få mer vann i kroppen. Smertene på høyre side kan være ligamentbånd som strekker seg. Jeg tror det er det jeg har hatt en del av i dag. Kanskje du skulle kjøpt deg sånn doppler-apparat for å høre hjertelyden hjemme? Håper du klarer å slappe av litt i helgen. :klem:

Skrevet (endret)
2 timer siden, Jill skrev:

Prikkingen kan være en nerve i klem eller at du begynner å få mer vann i kroppen. Smertene på høyre side kan være ligamentbånd som strekker seg. Jeg tror det er det jeg har hatt en del av i dag. Kanskje du skulle kjøpt deg sånn doppler-apparat for å høre hjertelyden hjemme? Håper du klarer å slappe av litt i helgen. :klem:

Eg er ikkje plaga med vatn i kroppen, men ei nerve i klem kan jo kanskje vera ei mulig forklaring på prikkinga? Men det eg synst var så ekkelt, var at prikkinga kom så mange plassar samtidig. Og det at magesmertene kom rett etterpå, gjer at eg føler at prikkinga og magesmertene hadde ein samanheng med kvarandre. Eg synst heller ikkje magesmertene kjentest ut som ligamentsmerter. Det var skikkelig verking, som kunne minna litt om menssmerter. Men det var kun på høgre side av magen. 

Eg fekk nesten mareritt om at prikkinga kom først, fordi navlestrengen vart tetta igjen av ein blodpropp eller noko. Og så kom magesmertene kort tid etterpå, fordi fosteret ikkje lenger fekk næring, og døde. :( Kanskje dumt av meg å tenka sånn, men ein veit jo aldri kva som kan skje. Eg merkar iallfall at eg ikkje klarar å slappa av no, så eg er nødt til å ta ein tur innom legekontoret på mandag. 

Eg har vurdert å kjøpa meg doppler tidlegare. Men når eg ikkje har gjort det før, så giddar eg ikkje å bruka pengar på det no. Eg er 15 veker på vei, og eg reknar med at eg begynnar å kjenna liv om berre få veker, viss alt er som det skal vera. Dette er også første gangen sidan eg var på fosterdiagnostikk i veke 12, at eg har kjent noko som har gjort meg bekymra for babyen i magen. Men hadde eg hatt ein doppler, så hadde eg sjølvsagt tatt den fram no!

Endret av Mirabella76
Skrevet

Gratulerer så mye med graviditet (godt på vei til og med) Mirabella! Så deilig at dere klarte det på det siste forsøket! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...