Gå til innhold

Hvorfor legger så mange brukere av Kg ut dristige bilder av seg selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke uventet at sånt svar kom fra en mann, og attpåtil en mann som henger i de trådene.
Hvorfor skal kvinnene slutte å laste opp nakenbilder av seg selv, liksom :wow:

Anonymous poster hash: 80101...de8

Jepp, bare ignorer damene som har skrevet tilnærmet det samme... smartrumpe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, bare ignorer damene som har skrevet tilnærmet det samme... smartrumpe.

Smartrumpe! *LER*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde sett noen bruke kroppsbildet jeg la ut på kvinneguiden andre steder på internett så hadde det jo bare økt selvtilfredsstillelsen min.

Alle skjønner vel det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Fordi noen mennesker kvinner er ekstremt opptatt av å bli sett.

Hvorfor har så mange folk blogger der de skriver om seg selv, barna og jobben fire ganger om dagen? Og dokumenterer alt med et lass bilder?

Jeg syns det er trist at noen har det eksponeringsbehovet, og at de i tillegg har tilgang på PC og internett så de kan spre skvipet til hele verden.

Bare en liten spesifisering

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Bare en liten spesifisering

Nåvel. Her på Kg er det omtrent like mange menn som poster bilder av seg selv. I hvert fall i forhold til hvor mange flere kvinner det er her.

Men sånn generelt sett, og hvert fall i bloggverdenen så er jeg enig i at det er stort sett kvinner som virker å ha størst eksponeringsbehov:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåvel. Her på Kg er det omtrent like mange menn som poster bilder av seg selv. I hvert fall i forhold til hvor mange flere kvinner det er her.

Men sånn generelt sett, og hvert fall i bloggverdenen så er jeg enig i at det er stort sett kvinner som virker å ha størst eksponeringsbehov:)

Man ser en ganske stor forskjell i seriøsiteten bak bildene fra de mannlige brukerne, i forhold til damene, så det ligger nok litt andre tanker bak, sånn stort sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser en ganske stor forskjell i seriøsiteten bak bildene fra de mannlige brukerne, i forhold til damene, så det ligger nok litt andre tanker bak, sånn stort sett.

Ja. Og det er jo litt ironisk med tanke på at det er menn som bruker dette som en sjekkearena. I hvert fall av det jeg har sett.

Anonymous poster hash: 4b269...cc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og det er jo litt ironisk med tanke på at det er menn som bruker dette som en sjekkearena. I hvert fall av det jeg har sett.

Anonymous poster hash: 4b269...cc9

Ironien i det er hva? Mannfolk bruker jo omtrent alt som sjekkearena. Ikke alle menn er sånn, men det er ikke uvanlig.

Det er forøvrig nok av damer her, som sjekker opp mennene på forumet også.

Må forresten tilføye at å sjekke opp noen, og å ha et eksponeringsbehov er to totalt forskjellige ting, så jeg forstår ikke hvordan det er relevant her.

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåvel. Her på Kg er det omtrent like mange menn som poster bilder av seg selv. I hvert fall i forhold til hvor mange flere kvinner det er her.

Men sånn generelt sett, og hvert fall i bloggverdenen så er jeg enig i at det er stort sett kvinner som virker å ha størst eksponeringsbehov:)

Da har du nok kun sett på en tråd. Om du ser på treningsdagbøker, dagens antrekk, osv er representasjonen definitivt kvinnelig. :) er vel kun på "hvordan ser du ut" at det er litt menn. Ofte etter mye oppfordringer fra kvinnelige brukere. Og fremdeles i stort mindretall naturlig nok.

Anonymous poster hash: d4806...74f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Da har du nok kun sett på en tråd. Om du ser på treningsdagbøker, dagens antrekk, osv er representasjonen definitivt kvinnelig. :) er vel kun på "hvordan ser du ut" at det er litt menn. Ofte etter mye oppfordringer fra kvinnelige brukere. Og fremdeles i stort mindretall naturlig nok.

Anonymous poster hash: d4806...74f

Ja, jeg tok vel i grunn utgangspunkt i de mest populære trådene på snikk-snakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironien i det er hva? Mannfolk bruker jo omtrent alt som sjekkearena. Ikke alle menn er sånn, men det er ikke uvanlig.

Det er forøvrig nok av damer her, som sjekker opp mennene på forumet også.

Må forresten tilføye at å sjekke opp noen, og å ha et eksponeringsbehov er to totalt forskjellige ting, så jeg forstår ikke hvordan det er relevant her.

Kanskje det er ironisk at menn eksponerer seg mer " useriøst" (??) enn damene når det faktisk er de som ønsker å sjekke (og vise seg fra sin beste side?). Uansett - kanskje ikke de samme som legger ut bilder som sjekker opp andre brukere da.

Og sjekker damene seriøst opp menn her inne? *Sjokkaaaa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun for å få oppmerksomhet tror jeg

Ordet " attention whore " passer inn.



Anonymous poster hash: 431e3...97a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carla

Skjønner ikke hvorfor andre skal legge seg borti hva andre driver med. Har de så lite å gjøre?

Anonymous poster hash: a0b11...ebd

Nå som paradise er ferdig så er det ikke så mye for saueflokken å gjøre om dagene, bortsett fra å dyrke nebbdyr-bloggerene sine.

Det er liksom ingenting som skjer i verden utenom overvåkningsskandalen (who cares lissom) som de fleste av oss visste om fra før av, men det er ikke så farlig og interessant som fitta til celina og hvorvidt fotballfruen har lagt på seg etter å ha spist den bomullsdotten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig at det er jævlig kleint hele greia.



Anonymous poster hash: 703a4...9e4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig at det er jævlig kleint hele greia.

Anonymous poster hash: 703a4...9e4

Og de som gjør det gjør det nok fordi de synes det er gøy. Hvis du synes det er ubehagelig er det ikke verre enn å styre unna sidene/trådene hvor hud kan forekomme.

Anonymous poster hash: c7621...f0b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje det er ironisk at menn eksponerer seg mer " useriøst" (??) enn damene når det faktisk er de som ønsker å sjekke (og vise seg fra sin beste side?). Uansett - kanskje ikke de samme som legger ut bilder som sjekker opp andre brukere da.

Og sjekker damene seriøst opp menn her inne? *Sjokkaaaa*

Men det å sjekke folk på nettet, er ikke en kjønnsspesifikk egenskap, men jeg ser poenget ditt at det kan være ironisk på den måten, hvis man vil prøve å sjekke opp noen, og bare legger ut dritt om seg selv.

Like vell hadde ikke denne anonyme brukeren et poeng, på noen som helst nivå. Det handla vel mer om å "ta igjen" enn noe annet, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det å sjekke folk på nettet, er ikke en kjønnsspesifikk egenskap, men jeg ser poenget ditt at det kan være ironisk på den måten, hvis man vil prøve å sjekke opp noen, og bare legger ut dritt om seg selv.

Like vell hadde ikke denne anonyme brukeren et poeng, på noen som helst nivå. Det handla vel mer om å "ta igjen" enn noe annet, vil jeg tro.

Kanskje en som har prøvd å sjekke deg opp uten å få napp.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en som har prøvd å sjekke deg opp uten å få napp.....

Umulig! Alle skal få. Høhøhø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...