Tuva1991 Skrevet 11. oktober 2013 #21 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) So fare away Endret 11. oktober 2013 av Tuva1991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 11. oktober 2013 #22 Del Skrevet 11. oktober 2013 Tyven Tyven - DumDum Boys Den Gud Elsker - Bjølsen Valsemølle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 11. oktober 2013 #23 Del Skrevet 11. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #24 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Vet ikke helt om du vil like denne, men... "Hey Brother."http://www.youtube.com/watch?v=sJjYbKDvTs0"Brother / Sister"(feat. Dan Tyminski) Hey brother, there’s an endless road to re-discover. Hey sister, know the water's sweet but blood is thicker. Oh if the sky comes falling down, for you, there’s nothing in this world I wouldn’t do. Hey brother, do you still believe in one another? Hey sister, do you still believe in love I wonder? Oh if the sky comes falling down, for you, there’s nothing in this world I wouldn’t do. Anonymous poster hash: a8de6...90b Anonymous poster hash: a8de6...90b Innlegget er ryddet for brudd på kopirett. Yvonne (mod) Endret 17. oktober 2013 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #25 Del Skrevet 14. oktober 2013 I Grieve - Peter GabrielAnonymous poster hash: 2db7d...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 14. oktober 2013 #26 Del Skrevet 14. oktober 2013 Denne her fikk jeg til-sendt den kvelden pappa døde..... Jeg synes den traff meg så mye at jeg brukte den til å lage minnevideo om pappa med den sangen også. http://www.youtube.com/watch?v=N1ZYXje9_vU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. oktober 2013 #27 Del Skrevet 17. oktober 2013 Tråden er ryddet for brudd på kopirett. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå