AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #41 Skrevet 13. juni 2013 Det er mye hyggeligere å ikke angre på noen av sine sexpartnere, så ja. Du bør la være å ha sex med tilfeldige bare for sexens skyld synes jeg. Anonymous poster hash: c4a26...5f2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #42 Skrevet 13. juni 2013 Bare å pule i vei. Anonymous poster hash: f4b99...179
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #43 Skrevet 13. juni 2013 jeg har faktisk klart og få meg kjæreste(nesten kjæreste da, har ikke klart og definere hva vi er), selv om jeg aldri skulle trudd det selv, men drømmegutten dukka opp, og vi har ikke hatt sex;) hilsen en forelska ts:) Anonymous poster hash: 9376e...735
Bjørkeris Skrevet 13. juni 2013 #44 Skrevet 13. juni 2013 Tråd startet 11. Juni: TS legger ut om kjønnssykdommer og dusinvis av sexpartnere på noen få år. To dager senere: Det er ikke noe problem, drømmemannen har dukket opp. Jeg er forelska. Juhu!!! Meh, du kommer til å være forelska i ca. to dager til eller til du puler med ham, så er det rett til neste. Og sånn kommer du til å fortsette resten av livet. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #45 Skrevet 14. juni 2013 Tråd startet 11. Juni: TS legger ut om kjønnssykdommer og dusinvis av sexpartnere på noen få år. To dager senere: Det er ikke noe problem, drømmemannen har dukket opp. Jeg er forelska. Juhu!!! Meh, du kommer til å være forelska i ca. to dager til eller til du puler med ham, så er det rett til neste. Og sånn kommer du til å fortsette resten av livet. han sto ikke akkurat på gata, så gikk jeg bort, du er drømmegutten! jeg har snakka med han ganske lenge, men i dag ble vi enige om at vi liker verandre like godt begge to:) Anonymous poster hash: 9376e...735
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #46 Skrevet 14. juni 2013 han sto ikke akkurat på gata, så gikk jeg bort, du er drømmegutten! jeg har snakka med han ganske lenge, men i dag ble vi enige om at vi liker verandre like godt begge to:) Anonymous poster hash: 9376e...735 Du bør opplyse han om at du har kjønnsvorter før du har sex med han i alle fall. Anonymous poster hash: 7d071...c21 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #47 Skrevet 15. juni 2013 Enkelt: Jeg forbinder kjønnsvorter med mennesker som er fullstendig blottet for standard på valg av partner, og de 'erfaringene' jeg har med det (altså de jeg vet om som har/har hatt det) er i nedre del av det sosiale sjiktet. I tillegg til at det er nææææææsti. Jeg fikk kjønnsvorter da jeg hadde kyssesyken i 15-årsalderen. Var jomfu, men immunsystemet mitt var nedsatt. Har i teorien det fortsatt, men har ikke utbrudd. Anonymous poster hash: be479...8d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå