AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 jeg har ikke hatt sex på over 2mnd, og det var dårlig sex hvor han kom etter 5minutter. men kameraten min mener jeg er løs siden jeg har ligget med 25gutter og bare er 19år. jeg syns ikke jeg er løs da jeg faktisk bare angrer på kanskje 5 av dem. tokk jomfudommen min da jeg var 15 så det vil si ca 5partnere i året, han sier også at jeg er løs siden jeg har fått kjønnsvorter. jeg inngikk et vedemål med han for 3mnd siden at jeg ikke skulle ligge med noen, men brøyt dette ved og ligge med han ene . hva syns dere? -er jeg løs? -har jeg mange partnere? -bør jeg ha sex ? - hva syns dere om at jeg har kjønnsvorter? Anonymous poster hash: 9376e...735
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 hvorfor forteller du kameraten din det da? mitt tips hold kjeft!! Anonymous poster hash: a0a70...939 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 burde vel egentlig det, men jeg er ei som sier alt som det er, og han er en god kompis av meg, og bestekompisen hans var min fuckfriend før. Anonymous poster hash: 9376e...735
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Føler meg egentlig veldig dårlig, føler meg løs, skitten, hore. har alltid følt meg som den pene, med høy selvtilitt, som alle vil ha. men nå føler jeg meg bare ekkel:( Anonymous poster hash: 9376e...735
miramis Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Man er ikke "løs" så lenge man har noen standare! Uansett så bør man ikke kalle noen for løs eller hore (med mindre de faktisk er prostituert). Er ingenting gale i å like sex, men du bør kanskje bruke kondom hvis du ikke er sikker på om mannen er sykdomsfri. Tenk, en i et fast forhold har mye mer sex enn deg (jeg har 3-5 ganger i uken), og de blir jo ikke kalt løse! 1
#Sunrise Skrevet 10. juni 2013 #7 Skrevet 10. juni 2013 Kjønnsvorter er næsti. hvorfor? kan du svare på det?
Gjest nicola Skrevet 10. juni 2013 #9 Skrevet 10. juni 2013 jeg har ikke hatt sex på over 2mnd, og det var dårlig sex hvor han kom etter 5minutter. men kameraten min mener jeg er løs siden jeg har ligget med 25gutter og bare er 19år. jeg syns ikke jeg er løs da jeg faktisk bare angrer på kanskje 5 av dem. tokk jomfudommen min da jeg var 15 så det vil si ca 5partnere i året, han sier også at jeg er løs siden jeg har fått kjønnsvorter. jeg inngikk et vedemål med han for 3mnd siden at jeg ikke skulle ligge med noen, men brøyt dette ved og ligge med han ene . hva syns dere? -er jeg løs? -har jeg mange partnere? -bør jeg ha sex ? - hva syns dere om at jeg har kjønnsvorter? Anonymous poster hash: 9376e...735 Beklager, men ja du er løs. Og du burde dra til gynekolog å få bukt med problemet ditt. Slutt å fokuser på sex og partnere og begynn å lev et sunnere liv. Det er ikke bra å ha hatt så mange partnere i din alder. Det skurrer i mine ører. Jeg får egentlig litt vondt av deg. Hva er det disse ONS'ene gir deg? 3
#Sunrise Skrevet 10. juni 2013 #10 Skrevet 10. juni 2013 Svar. det der var ikke noe svar det blir jo det samme som og si at kviser er ekkelt og sendt en link der folk har digre kviser i hele fjeset:P
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #11 Skrevet 10. juni 2013 ja, du er løs, men det burde du holde for deg selv, det er DITT privatliv, ikke kameraten din sitt. Anonymous poster hash: b6c69...6bb
Gjest nicola Skrevet 10. juni 2013 #12 Skrevet 10. juni 2013 Svar. Milde moses jeg kjenner jeg er TAKKNEMLIG for å ha kun en partner nå! Dette var ekkelt :/ 2
Gjest Katten. Skrevet 10. juni 2013 #13 Skrevet 10. juni 2013 det der var ikke noe svar det blir jo det samme som og si at kviser er ekkelt og sendt en link der folk har digre kviser i hele fjeset:P Enkelt: Jeg forbinder kjønnsvorter med mennesker som er fullstendig blottet for standard på valg av partner, og de 'erfaringene' jeg har med det (altså de jeg vet om som har/har hatt det) er i nedre del av det sosiale sjiktet. I tillegg til at det er nææææææsti. 3
Gjest nicola Skrevet 10. juni 2013 #14 Skrevet 10. juni 2013 Enkelt: Jeg forbinder kjønnsvorter med mennesker som er fullstendig blottet for standard på valg av partner, og de 'erfaringene' jeg har med det (altså de jeg vet om som har/har hatt det) er i nedre del av det sosiale sjiktet. I tillegg til at det er nææææææsti.
#Sunrise Skrevet 10. juni 2013 #15 Skrevet 10. juni 2013 Enkelt: Jeg forbinder kjønnsvorter med mennesker som er fullstendig blottet for standard på valg av partner, og de 'erfaringene' jeg har med det (altså de jeg vet om som har/har hatt det) er i nedre del av det sosiale sjiktet. I tillegg til at det er nææææææsti. så du vet egentlig ingenting om det? fordi man kan smitte med viruset i 6mnd uten og vite at mann har det. og at du faktisk kan ha viruset uten og vite det 1
Gjest Katten. Skrevet 10. juni 2013 #16 Skrevet 10. juni 2013 så du vet egentlig ingenting om det? fordi man kan smitte med viruset i 6mnd uten og vite at mann har det. og at du faktisk kan ha viruset uten og vite det Har du en innvendig på hvorfor kjønnsvorter er næsti? Uansett hvor mye fakta du hoster opp om fenomenet, så endrer det ikke det faktum at det er særdeles uappetittlig samt at mine - og hvertfall én annen person - erfaringer tilsier at det spres mest i det lavere sosiale sjiktet.
Gjest GirlonGirl Skrevet 11. juni 2013 #17 Skrevet 11. juni 2013 jeg har ikke hatt sex på over 2mnd, og det var dårlig sex hvor han kom etter 5minutter. men kameraten min mener jeg er løs siden jeg har ligget med 25gutter og bare er 19år. jeg syns ikke jeg er løs da jeg faktisk bare angrer på kanskje 5 av dem. tokk jomfudommen min da jeg var 15 så det vil si ca 5partnere i året, han sier også at jeg er løs siden jeg har fått kjønnsvorter. jeg inngikk et vedemål med han for 3mnd siden at jeg ikke skulle ligge med noen, men brøyt dette ved og ligge med han ene . hva syns dere? -er jeg løs? -har jeg mange partnere? -bør jeg ha sex ? - hva syns dere om at jeg har kjønnsvorter? Anonymous poster hash: 9376e...735 Syns du virker søt jeg <3 Pul og vær glad 1
#Sunrise Skrevet 11. juni 2013 #18 Skrevet 11. juni 2013 Har du en innvendig på hvorfor kjønnsvorter er næsti? Uansett hvor mye fakta du hoster opp om fenomenet, så endrer det ikke det faktum at det er særdeles uappetittlig samt at mine - og hvertfall én annen person - erfaringer tilsier at det spres mest i det lavere sosiale sjiktet. joda det er jo ekkelt, men alle kan faktisk få det, så det hakke noe med hvem man ligger med! alle kan være bærere ute å vite det!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #19 Skrevet 11. juni 2013 Syns du virker søt jeg <3 Pul og vær glad takk:) fint med noen som forstår:) Anonymous poster hash: 9376e...735
Purple Basil Skrevet 11. juni 2013 #20 Skrevet 11. juni 2013 Kanskje du bare skal slutte å ligge rundt? Du tar åpenbart skade av det (stygge tanker om deg selv), og jeg synes du burde ta en pause og bygge opp selvtilliten din. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå