Gå til innhold

jeg er desperat

Fremhevede innlegg

Gjest GirlonGirl
Skrevet

takk:) fint med noen som forstår:)

Anonymous poster hash: 9376e...735

Skulle bare mangle :)

Men av erfaring vil jeg råde deg til å være veldig varsom på hvem du gir ut slik info om deg selv til. Kommer alltid til å være mennesker som dømmer der ute. Var ikke lenge siden jeg opplevde at de som jeg trodde sto meg nærmest dømte meg opp og ned, valgte rett og slett å kutte dem ut av livet mitt, og heller leve det slik som jeg selv vil = happiness :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du bare skal slutte å ligge rundt? Du tar åpenbart skade av det (stygge tanker om deg selv), og jeg synes du burde ta en pause og bygge opp selvtilliten din.

jeg har aldri hatt lave tanker om meg selv, har alltid tenkt 2 ganger før jeg har hatt sex med noen, men det var når kameraten min begynte og si at jeg var løs og sånn, og sa hvor ekkel jeg var som hadde sex med så mange. :(

det jeg kanskje er mest såra over er at det var en så god venn av meg, som sa det!

ts

AnonymBruker
Skrevet

jeg har aldri hatt lave tanker om meg selv, har alltid tenkt 2 ganger før jeg har hatt sex med noen, men det var når kameraten min begynte og si at jeg var løs og sånn, og sa hvor ekkel jeg var som hadde sex med så mange. :(

det jeg kanskje er mest såra over er at det var en så god venn av meg, som sa det!

ts

Men du ER jo ekkel. :)

Anonymous poster hash: 79399...e4b

• Liker 1
Gjest GirlonGirl
Skrevet

ts

Har opplevd det samme som deg ts. Kutt han ut.

Gjest GirlonGirl
Skrevet

Men du ER jo ekkel. :)

Anonymous poster hash: 79399...e4b

Skjerp deg da? Forbanna ab.

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det samme som deg ts. Kutt han ut.

har begynt og kutte han ut, svarer kun når han ringer, og sender han ikke meldinger som jeg gjorde før.

ts

Skrevet

Jeg dømmer ikke noen for antallet partnere de har hatt, for det har jeg ikke noe med.

Men du høres ganske... Dum ut? Slutt å fortell folk alt om deg selv.

- Når det gjelder vorte-debatten, så kan man få det uten å ha sex også, selv om samleie er hovedårsak til dette. Du er ikke automatisk en skitten hore selv om du får ei kjønnsvorte. De er lett å fjerne. Men ikke ha sex med andre så lenge du har dette er du snill.. Det smitter i 30-40 % av tilfellene selv med kondom.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du er nok løs. Men om jeg har rett til å dømme deg er et annet spørsmål, å konstatere fakta er noe annet. Husk å bruke kondom.

Anonymous poster hash: ed15f...8b9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg har ikke hatt sex på over 2mnd, og det var dårlig sex hvor han kom etter 5minutter.

ey, det der var slemt sagt! 5 minutter er ikke så fort, og hadde jeg holdt ut i 5 minutter hade jeg vært stolt og hatt hodet hevet høyt!

Hadde dere ikke noe vorsspil før sexen? da er jeg enig at 5 min sucks, men om dere hadde vanlig sex er ikke 5 minutter så kort, da kommer du til å bli skuffet mye i livet!

Anonymous poster hash: 55529...575

Skrevet

TS> Pul å vær glad så mye du vil, men bli kvitt kjønnsvortene først, og beskytt deg mot sykdommer i fremtiden..

La aldri puritanerne og moralistene diktere hvordan du lever livet ditt.

Har du en innvendig på hvorfor kjønnsvorter er næsti?

Uansett hvor mye fakta du hoster opp om fenomenet, så endrer det ikke det faktum at det er særdeles uappetittlig samt at mine - og hvertfall én annen person - erfaringer tilsier at det spres mest i det lavere sosiale sjiktet.

Ser at din erfaring og kunnskapsløshet kommer fra at din omgang med mennesker bare har skjedd i det du kaller "lavere sosiale sjikt".

For hadde du omgått mennesker i "de høyeste sosiale sjikt" så hadde du visst bedre enn å fremlegge slike idiotiske påstander. Skal love deg at rike mennesker har like mye kjønnssykdommer som folk som ikke er så rike, om ikke mer.

Skrevet

Det er ikke særlig løst, spør du meg.
Lurt å bruke køddis uansett.
Jeg har fått litt av hvert jeg også opp i årene.
Godt tips, bruk alltid kondom hvis du er på ferie i tyrkia !
Heldigvis ikke dødlig aids for å si det slik...

AnonymBruker
Skrevet

ts

Ja, jeg synes du er løs når du er 19 år og har hatt så mange sexpartnere. Når du lager en tråd så må du nesten tåle å høre hva andre mener selv om du nødvendigvis ikke liker svarene.

Anonymous poster hash: 7d071...c21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt tips, bruk alltid kondom hvis du er på ferie i tyrkia !

Fiksa.

Bruk ALLTID kondom UANSETT når man ikke er fast partner med noen.

Anonymous poster hash: 7d071...c21

Gjest Katten.
Skrevet

TS> Pul å vær glad så mye du vil, men bli kvitt kjønnsvortene først, og beskytt deg mot sykdommer i fremtiden..

La aldri puritanerne og moralistene diktere hvordan du lever livet ditt.

Ser at din erfaring og kunnskapsløshet kommer fra at din omgang med mennesker bare har skjedd i det du kaller "lavere sosiale sjikt".

For hadde du omgått mennesker i "de høyeste sosiale sjikt" så hadde du visst bedre enn å fremlegge slike idiotiske påstander. Skal love deg at rike mennesker har like mye kjønnssykdommer som folk som ikke er så rike, om ikke mer.

Nå deler ikke jeg opp samfunnet i hvem som tjener mest. Velstående mennesker kan enkelt tilhøre det lavere sosiale sjiktet i min bok.

AnonymBruker
Skrevet

Enkelt: Jeg forbinder kjønnsvorter med mennesker som er fullstendig blottet for standard på valg av partner, og de 'erfaringene' jeg har med det (altså de jeg vet om som har/har hatt det) er i nedre del av det sosiale sjiktet.

I tillegg til at det er nææææææsti.

Dette er umodent. Skulle trodd du var en 16-åring. Kjønnsvorter er vanlig, men de fleste får ingen eller kun et utbrudd, derfor er det mange som ikke vet de har det. Det kommer av HPV-viruset.

Anonymous poster hash: 9eb23...1e5

• Liker 2
Skrevet

Nå deler ikke jeg opp samfunnet i hvem som tjener mest. Velstående mennesker kan enkelt tilhøre det lavere sosiale sjiktet i min bok.

Da burde du definere dine utsagn bedre. Du kan ikke bruke en generell akseptert forståelse av en definisjon som "lavere sosiale sjiktet", for så etterpå å forandre det til din personlige oppfatning av definisjonen.

Du brukte helt klart dette for å definerer en person som underlegen dine egen sosiale nivå.

Hvilket sosiale sjikt (etter din egen definisjon) du tilhører kan man jo konkludere etter ditt forsøk på å definere en annen person underlegen deg selv.

For meg tilhører du da det absolutt laveste sosiale sjikt man kan nå som menneske.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet (endret)

Dette er umodent. Skulle trodd du var en 16-åring. Kjønnsvorter er vanlig, men de fleste får ingen eller kun et utbrudd, derfor er det mange som ikke vet de har det. Det kommer av HPV-viruset.

Anonymous poster hash: 9eb23...1e5

Jeg synes også store mengder kviser er næææsti. Det er som regel forbundet med ung alder og/eller dårlig kosthold. Det betyr ikke at det ikke eksisterer mennesker som lider av store mengder kviser grunnet medisinske årsaker.

Assosiasjonene er der like fullt.

Da burde du definere dine utsagn bedre. Du kan ikke bruke en generell akseptert forståelse av en definisjon som "lavere sosiale sjiktet", for så etterpå å forandre det til din personlige oppfatning av definisjonen.

Du brukte helt klart dette for å definerer en person som underlegen dine egen sosiale nivå.

Hvilket sosiale sjikt (etter din egen definisjon) du tilhører kan man jo konkludere etter ditt forsøk på å definere en annen person underlegen deg selv.

For meg tilhører du da det absolutt laveste sosiale sjikt man kan nå som menneske.

Jeg er godt fornøyd med mine utsagn. De har en tendens til å bli forstått av mennesker som jeg vil bli forstått av, og samtidig luke vekk mennesker jeg ikke vil bli forstått av.

Endret av Katten.
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også store mengder kviser er næææsti. Det er som regel forbundet med ung alder og/eller dårlig kosthold. Det betyr ikke at det eksisterer mennesker som lider av store mengder kviser grunnet medisinske årsaker.

Assosiasjonene er der like fullt.

Jeg er godt fornøyd med mine utsagn. De har en tendens til å bli forstått av mennesker som jeg vil bli forstått av, og samtidig luke vekk mennesker jeg ikke vil bli forstått av.

Er det en skrivefeil i ditt utsagn om folk med kviser her? For det er mange mennesker som har store mengder kviser av medisinske årsaker.

Anonymous poster hash: 8b1fe...b8b

Gjest Katten.
Skrevet

Er det en skrivefeil i ditt utsagn om folk med kviser her? For det er mange mennesker som har store mengder kviser av medisinske årsaker.

Anonymous poster hash: 8b1fe...b8b

Ah, selvfølgelig. *rette*

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at du er løs ja.

Anonymous poster hash: 1e6c8...e41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...