Gå til innhold

Har du onanert idag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden jeg har måttet ta hånda fatt to ganger allerede idag lurer jeg bare på om det er flere som har måttet lette på trykket idag ? ;) Kan jo være morsomt å høre...



Anonymous poster hash: a59ed...532

gammelt innleg men JAAAAAAAA nå nettopp :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dessverre. I morges. Jeg ville la være denne uken. Jeg elsker å kjenne kroppen bli kåtere og kåtere, lengte etter en hver berøring, beføling. Kåtheten blir så mye mer intens, sterkere, hvis jeg lar det gå en stund mellom hver gang. Gjerne så langt som en uke ja. 10 dager er min rekord, har lyst til å slå den. Noen mister lysten hvis de går en stund uten fingring og sex en tid. Ikke jeg. For meg blir lysten sterkere, mer intens.

Det er en ny dag i morgen. Lurer på om jeg klarer å holde meg da.

Anonymkode: 78a0c...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bør vel la være å poste i denne tråden HVER dag jeg onanerer, for det er virkelig hver eneste dag. Er ikke i stand til å la være, og lurer i blant på om jeg er litt tullerusk. Så jeg lar denne posten gjelde for dagen i dag, i morgen, dagen etter der, dagen etter der .... osv :-D 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bør vel la være å poste i denne tråden HVER dag jeg onanerer, for det er virkelig hver eneste dag. Er ikke i stand til å la være, og lurer i blant på om jeg er litt tullerusk. Så jeg lar denne posten gjelde for dagen i dag, i morgen, dagen etter der, dagen etter der .... osv :-D 

Hahahaha,henger meg på den.....noen av oss gjør det faktisk hver dag og elsker det ;-) Og om noen absolutt MÅ vite det så har jeg nettopp våkna etter nattevakt og skal gjøre det så snart jeg har skrevet ferdig  her.

Anonymkode: 656d7...42d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i dag og var skikkelig våt, så nå har jeg dratt frem dildoen min,og KOSER meg!!!

Anonymkode: 3717d...e09

Tviler jeg ikke på.;) Hvordan dildo bruker du?:) 

Anonymkode: 22f16...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kjapp en akkurat nå -liker ikke dildoer så mye lengre, holder meg til meg selv og en hjelpende hånd innimellom. ;)

Anonymkode: cf040...d8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bør vel la være å poste i denne tråden HVER dag jeg onanerer, for det er virkelig hver eneste dag. Er ikke i stand til å la være, og lurer i blant på om jeg er litt tullerusk. Så jeg lar denne posten gjelde for dagen i dag, i morgen, dagen etter der, dagen etter der .... osv :-D 

Hvorfor ikke gi oss daglige oppdateringer da ?  Synes du skal fortsette med det jeg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runket 1 gang idag. Ble litt mye søl.

 

Minst 1 gang om dagen, ellers blir jeg veldig utålmodig og gretten! :D

Anonymkode: 0f232...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Nå. Ligger i senga å får litt runke hjelp mens jeg er på mobilen. Må legge den bort. Hun synes det er morsomt at jeg er på kg. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte nok det, ja. Er ofte kåt når jeg våkner om morgenen, og siden jeg ikke har noen samboer, er det bare en ting å gjøre. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neida, tok kjæresten på morgenkvisten og hun ga meg en handjob. Det resulterte i en merkelig men deilig orgasme uten sprut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det lenge siden og jeg ble litt småkåt av å lese tråden her, så nå skal det skje!:Nikke:

Endret av Ånei
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...