Gå til innhold

Har du onanert idag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenk deg da.. for sånn 50 +/- år siden så hadde vi blitt slått ihjel med en stekepanne alle sammen. For onanering var jo noe ondskapsfullt og stygt før. Spesielt kvinner som tok på seg selv, det var jo VIP billett til helvetet  :fnise:



Anonymous poster hash: ceb85...855
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp og var veldig kåt i dag. Har nå funnet frem vibratoren og ligger og kjæler meg med den. Deilig!

Lar den gli inn og ut av fitta og opp til klitoris. Er så deilig våt! Noen andre som tar på seg selv nå? ;)

Anonymous poster hash: a59df...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fl0werp0wer

Våknet tidlig i dag og var kåt, tok frem vibratoren og lot den gjøre sitt ;) fikk en deilig orgasme, før jeg la meg å sov litt til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg onanerer ikke mer. er på nofap.



Anonymous poster hash: 54a4a...fd6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk aldri onanert. Da er jeg den første mannen på jord som ikke har runket :P

Anonymous poster hash: a13a4...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig upassende spørsmål!



Anonymous poster hash: 8eeb2...239
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig upassende spørsmål! Anonymous poster hash: 8eeb2...239

så hvorfor kommenterer du da?

Anonymous poster hash: a13a4...c33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Jeg må bare innrømme at det er lite som gjør meg kåtere enn tanken på mannfolk som tar seg en runk akkurat hvor og når de føler for det (og jeg hadde elsket å se på)Er det pga sommer, sol og lettkledde jenter dere må dra han av så mye nå, eller er det alltid sånn? Anonymous poster hash: 490eb...19d

Det hjelper på,men har igrunnen alltid runka der og da når jeg føler for det:) det kan være på jobb,kjøpesenter,hjemme,på besøk,spiller ingen rolle,har til og med runka på toalette på en resturant:) skulle hente takeaway og var litt tidlig:) brukte ventetiden til å tømme meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss

joda:)) blitt 2 runder med viberator,siste runde tok jeg tia bare før morro brukte 13.47 før jeg fikk orasme,tar lengre tid med vibben,men blir bare helt sykt sterke orgasmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Våknet opp og var veldig kåt i dag. Har nå funnet frem vibratoren og ligger og kjæler meg med den. Deilig!

Lar den gli inn og ut av fitta og opp til klitoris. Er så deilig våt! Noen andre som tar på seg selv nå? ;)

Anonymous poster hash: a59df...e43

Litt sent ute her..men ja,tar på meg selv nåååå 

Anonymous poster hash: 0b853...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna med morrabrød idag,og da jeg kom i dusjen greide jeg ikke å dy meg...ble en litt lengre dusj enn planlagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...