Gå til innhold

Har du onanert idag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Så du har gjort deg så desp at du tar til takke med lubbene jenter fordi dere får kroppskontakt på bussen. Virkelig en god grunn til å slutte å onanere du :roll:

Anonymous poster hash: 7fdfb...a17

 

prøv å les igjen, jeg hadde ingen intentsjon om å få meg noe, det her hele tingen at fokuset ikke skal være på sex. i det øyeblikket var kroppskontakt bare noe jeg satte pris på.

onanering er skadelig for psyke og det mentale, man ødelegger belønnelseskjemien sin og blir forvrengt i sitt syn på mennesker.

Anonymous poster hash: 54a4a...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

prøv å les igjen, jeg hadde ingen intentsjon om å få meg noe, det her hele tingen at fokuset ikke skal være på sex. i det øyeblikket var kroppskontakt bare noe jeg satte pris på.

onanering er skadelig for psyke og det mentale, man ødelegger belønnelseskjemien sin og blir forvrengt i sitt syn på mennesker.

Anonymous poster hash: 54a4a...fd6

 

 

Jeg har hatt no fap perioder selv. Ja, det gjør at du blir kjent med din egen tenning og kropp på en annen måte, men onani er en fin stressdemper, så for folk flest er fordelen av det større enn belønningen av å oppnå lett tenning av å avstå. 

Anonymous poster hash: 7fdfb...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

ja det har jeg :) brukte viberatoren min :) de beste orgasmene kommer med den for da bruker jeg 15-20 min og det bygger seg opp på en litt annen måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, på kontoret under pulten nå nettopp ;)

 

Jeg kommer ofte for sent til lunsjen med vilje for å si det sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nei. Gjør ikke sånt jeg

Anonymous poster hash: a0ab7...e27

 

 

Jeg kommer aldri til å slutte å bli fascinert over folk som trykker seg inn i en tråd ang. noe de ikke har interesse av, som da i tillegg føler behovet for å gi beskjed om akkurat det...

 

Ser det samme fenomenet i kommentarfeltet til div avisartikler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to orgasmer daglig siden sist mandag. Ingen av onani ;) Har en ålreit fyr hjemme



Anonymous poster hash: 30d3a...a51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Har funnet frem dildoen min og koser med meg selv. Er kjempevåt!

Anonymous poster hash: a59df...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...