AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #421 Del Skrevet 7. januar 2015 Jaaa, beste orgasmen jeg får er den jeg fikser selv! Tror jeg har magiske fingreAnonymous poster hash: 056c6...f88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nisa Skrevet 7. januar 2015 #422 Del Skrevet 7. januar 2015 Jaaa, beste orgasmen jeg får er den jeg fikser selv! Tror jeg har magiske fingreAnonymous poster hash: 056c6...f88 Har du brukt noe gode videoer under eller bare gode tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miax Skrevet 8. januar 2015 #423 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) slettet Endret 25. januar 2016 av miax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 8. januar 2015 #424 Del Skrevet 8. januar 2015 Klarte å stoppe!! Såvidt!!...herregud. Holdt på en 25 min med meg selv. Etter dusjen gikk jeg litt truseløs for å pirre meg selv. Brystvortene var harde gjennom singleten og jeg strøk og lekte med de..smurte olje på fingrene og lot pekefingern finne rumpehullet mens snudde meg til speilet så jeg kunne betrakte. Måtte ta frem vibratoren igjen og den gikk inn samme vei. Tok ikke bare tuppen inn denne gangen, tok full speed og la meg ned på alle fire på badegulvet mens jeg lekte med den i rumpa. Brukte musklene i anus til å knipe den inn og ut..satt meg opp i en annen stilling og fortsatte å knulle rumpehullet med vibratoren. Rant av fitta...la meg ned på ryggen med beina opp på badekarkanten og fortsatte sånn. Dro i brystvortene som var steinharde og sto ut som stive knopper. Stønnet høyt for meg selv. Men måtte avslutte...skulle klare det. Men før jeg skulle til å vaske vibratoren måtte jeg ta den en siste runde i rumpa. Raske bevegelser ut og inn. Helt utrolig at jeg klarte å stoppe. La meg på senga tilslutt og gnei på klitoris frem til jeg nesten kom..så avsluttet jeg...puh...i morgen skal jeg komme så sinnsykt!!! Hvordan gikk det dagen etterpå? Har ikke onanert i dag, men må nok om ikke anna under dyna i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 9. januar 2015 #425 Del Skrevet 9. januar 2015 Skal lette litt på trykket nå ja...er så vanvittig mårrakåt..Våkna hard idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 9. januar 2015 #426 Del Skrevet 9. januar 2015 Nei. Jeg starta dagen med å pule, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #427 Del Skrevet 9. januar 2015 Ikke ennå, men blir vell noe ikveld er singel så det er et must! Er kåt hele tiden så hva bedre kan man gjøre for seg selv enn å få en deilig orgasme. Bruker både fingrene, dusjstrålen eller vibrator Anonymous poster hash: c7157...0e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 10. januar 2015 #428 Del Skrevet 10. januar 2015 Jepp Var så lenge siden så det gikk ikke lenge før ladningen kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 100%naturlig Skrevet 10. januar 2015 #429 Del Skrevet 10. januar 2015 Nei ikke enda, men det blir orgasmer i kveld, jeg er alene i og kommer til å ta meg selv til himmels:-). Jeg har nemlig kjøpt meg en ny butt og den skal testes, gleder meg sinnsykt, det kommer til å bli heftig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 10. januar 2015 #430 Del Skrevet 10. januar 2015 Nei ikke foreløpig.....håper jeg får en senere ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 10. januar 2015 #431 Del Skrevet 10. januar 2015 Nei ikke foreløpig.....håper jeg får en senere ikveld Håper du får? Er det noe du gjør deg fortjent til eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowboy Lotte Skrevet 10. januar 2015 #432 Del Skrevet 10. januar 2015 Nei en spør heller ikke damer om slikt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #433 Del Skrevet 10. januar 2015 Kupp, var alene hjemme i dag ingen familie, så det var herlig. Ble 2 orgasmer og en god knull med dildoene :-D Anonymous poster hash: c4f7c...6ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 10. januar 2015 #434 Del Skrevet 10. januar 2015 Håper du får? Er det noe du gjør deg fortjent til eller? Hahahaha ja nå om dagen er det nesten litt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 10. januar 2015 #435 Del Skrevet 10. januar 2015 Nei jeg er kristen skjønner dere. Sæd kommer fra djevelen, så hvis jeg runker kommer jeg i kontakt med djevelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 10. januar 2015 #436 Del Skrevet 10. januar 2015 Hahahaha ja nå om dagen er det nesten litt sånn Håper du har Vært snill gutt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 11. januar 2015 #437 Del Skrevet 11. januar 2015 Jepp, under dyna før jeg sto opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 100%naturlig Skrevet 11. januar 2015 #438 Del Skrevet 11. januar 2015 Ja, det ble en skikkelig omgang, fikk 7 orgasmer i natt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nisa Skrevet 11. januar 2015 #439 Del Skrevet 11. januar 2015 Nepp. Fordi på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utoginn Skrevet 11. januar 2015 #440 Del Skrevet 11. januar 2015 Nei, det ble ikke nødvendig i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå