Gå til innhold

Trinny og Susannah hold in i Stavanger/Sandnes?


Rockabillyjente

Anbefalte innlegg

Har kjøpt denne kjolen: http://www.ebay.com/itm/Womens-Vintage-Rockabilly-Pinup-Bodycon-Fitted-Party-Pencil-Shift-Sheath-Dress-/281091061507?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item4172553703

Stoffet var mye tynnere enn jeg trodde og siden dette er en kjole som egentlig sitter som støpt på meg, altså tettsittende, viser hver en lille bulk (trusekant, strømpebuksekant osv. Har også litt overflødig hud på magen etter vektnedgang.

Så da lurer jeg for det første på om hvilke hold in produkter som kan anbefales, og evt hvor de selges i Stavanger/Sandnes/Nord-Jæren området??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant en grei en på Lindex, tror jeg... Den hadde fått gode vurderinger på en test jeg leste på nettet, så jeg testa den ut og er ganske fornøyd! Den ruller litt ned i livet, men jeg bare gikk opp en størrelse og festa den i BH-en... :fnise: Finnes sikkert mye bedre alternativer som ikke ruller ned i livet, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg har en bra sak fra Trinny and Susannah.

Min kjøpte jeg i min lokale hud og kroppspleie salong, - som forøvrig også holder et helt aldeles utmerket utvalg kvalitetsundertøy (PrimaDonna og MarieJo).

Jeg ville prøvd meg på noen raske telefoner til lokale Hud og kroppspleie salonger, og undertøysforretninger.

Er jeg i Stavanger så bare 'må' jeg innom hos Tjølsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en grei en på Lindex, tror jeg... Den hadde fått gode vurderinger på en test jeg leste på nettet, så jeg testa den ut og er ganske fornøyd! Den ruller litt ned i livet, men jeg bare gikk opp en størrelse og festa den i BH-en... :fnise: Finnes sikkert mye bedre alternativer som ikke ruller ned i livet, da.

Har en topp fra lindex som jeg kjøpte i vektnedgangsfasen, men derfor er den for stor, og har funnet ut at hold in som er for store holder jo ikke inn :P Men vil veldig gjerne ha en hel sak, kjole eller sånn "badedrakt" men trenger ikke noe på lårene, så tror kanskje kjole ville vært det beste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en topp fra lindex som jeg kjøpte i vektnedgangsfasen, men derfor er den for stor, og har funnet ut at hold in som er for store holder jo ikke inn :P Men vil veldig gjerne ha en hel sak, kjole eller sånn "badedrakt" men trenger ikke noe på lårene, så tror kanskje kjole ville vært det beste?

Kanskje det, ja... Jeg tror Netty har noen sånne... Eller kanskje kjedebutikkene H&M, Lindex, Cubus etc. Mener å ha sett det du beskriver der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...