Gå til innhold

Til menn - hvordan vil dere at vi kvinner skal være?


AnonymBruker

  

15 stemmer

  1. 1. Hvordan skal dama være i senga?

    • Jomfruelig og anstendig, og spør ikke etter noe. Forteller ikke om egne fantasier. Litt "uptight".
      3
    • Horete og uanstendig, stiller krav og er med på det meste.
      12


Anbefalte innlegg

Vil dere ha damer som er "jomfruelige" og anstendige, eller "horete" og uanstendige?

Anonym poster: f64220bba572ecd4d3efa0173be0338e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De skal være classy, men sexy. Dvs at de må være i stand til å kjenne på seksualiteten sin, og kan godt ha hatt en del sex. Men det skal ikke virke som om det ikke finnes noen grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

De skal selvfølgelig være "jomfruelige og anstendige" inntil de møter meg for så å bli "horete og uanstendige"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn vil alltid ha drømmedamene som er vakre og ligger med alle - står mye respekt av det. Det eneste som er dumt med disse damene er at de alltid er veldig lave og klumpete, at de alltid glemmer å kjøpe dopapir når de er på butikken, at de spiser makrell i tomat og at de aldri husker å tørke seg mellom tærne når de har vært i dusjen. Men det kan selvsagt leves med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ironically me

Makrell i tomat og dårlig tær-hygiene, nei da er grensen for lengst for meg! Fikk en underlig følelse at jeg beveger meg bort fra TS avstemming her. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal ikke være plagsom. eller feit.

Anonym poster: d9684ddd0421167744209da55e52e9f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn vil alltid ha drømmedamene som er vakre og ligger med alle - står mye respekt av det. Det eneste som er dumt med disse damene er at de alltid er veldig lave og klumpete, at de alltid glemmer å kjøpe dopapir når de er på butikken, at de spiser makrell i tomat og at de aldri husker å tørke seg mellom tærne når de har vært i dusjen. Men det kan selvsagt leves med.

Jeg er kort(164), jeg spiser makrell i tomat og det er ikke alltid jeg tørker meg så godt mellom tærne, selv om jeg tørker meg godt andre plasser. Lar tærne blir luftet og tørket selv av å gå i barfot, men jeg husker alltid å kjøpe inn dopapir så vi har nok. Jeg ligger ikke med alle, er anstendig og trofast, og hopper ikke til køy med hvem som helst. Vet sannelig ikke hva jeg er nå..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Stemte på "horete", men noen ganger er det første valget som er riktig. Kommer an på dagsformen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at hennes kroppspråk er tydelig på trivsel, og at hun slipper seg løs.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller liten rolle om hun er jumfruelig eller horete, så lenge hun ikke lar lenken klirre altfor mye når hun pendler mellom soverommet og kjøkkenet. :twisted:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt pris på seriøse svar. Min seksualitet er svært begrenset av at jeg tenker at menn vil ha skinnhellige jenter som holder kjeft og omtrent aldri har tenkt en seksuell tanke...

TS

Anonym poster: 09117d7d794c62d906389ae625330676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn vil ha ei jomfru om dagen og ei hore om natten

Anonym poster: 29b37d2b07d62ef93dc3cf11cb10062a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest miora

Hadde satt pris på seriøse svar. Min seksualitet er svært begrenset av at jeg tenker at menn vil ha skinnhellige jenter som holder kjeft og omtrent aldri har tenkt en seksuell tanke...

TS

Anonym poster: 09117d7d794c62d906389ae625330676

Kan vel ikke si annet enn at menn er individer de også. Med forskjellig smak. Vær deg selv.

(Men ingen pleier å ville høre de kjedelige, men mest logiske svarene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har stort sett en fortid. Så lenge jenta ikke er nødvendigvis er viden kjent som madrass så er det for min del bare positivt om hun har et høyt sexdriv og er steinkåt på meg (og gjerne viser det / ikke er redd for å ta initiativ) :Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt pris på seriøse svar. Min seksualitet er svært begrenset av at jeg tenker at menn vil ha skinnhellige jenter som holder kjeft og omtrent aldri har tenkt en seksuell tanke...

TS

Anonym poster: 09117d7d794c62d906389ae625330676

Du bør virkelig forandre din egen tankegang. Jenter som liker sex og stiller krav er verken horete eller uanstendige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...