Gå til innhold

Jeg går kun i tights jeg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går an å kombinere rights med en fin topp og høyhælte sko. Men tights og topper som ikke dekker ræva ser tacky og 14iss ut.

Nei, det syns jeg fatisk ikke passer i begravelse, bryllup, på 17.mai, og i de aller fleste jobbsammenhenger.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og min mening om tights er ikke egnet til å nedfelles i skrift på et åpent forum som dette.

(Ordet tights har forøvrig også betydningen 'strømpebukse' på engelsk, ikke uten grunn)

Samme her! Det var stygt når det var populært på 80-tallet, det var stygt når det var populært på 90-tallet, og tro det eller ei, det er stygt idag!

Anonym poster: 7ea8284ee9d202e19fdf9fdcb174cad5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns personlig det høres litt rart ut. Spesielt hvis det er kun fordi det er behagelig at du går med det hver dag. Har forsåvidt venninner som også går med tights hver dag, men da fordi de er så store at de ikke finner bukser som passer. Men tights kan se riktig så flott ut det, med en fin tunika til. Så lenge det dekker rumpa hvertfall! Men det finnes jo tights i alle mulige farger da, har selv flere. Så det er mulig å variere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Trodde vi var ferdige med denne tightsen jeg. Det er ikke fint, og kommer ikke til å bli det heller. Kle på dere ordentlige klær, tights er latmannsklær!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går bare i svarte mammabukser nå, jeg har også en tights... Det må da være veldig kjedelig å gå med det samme hele tiden, jeg er drittlei og kommer aldri til å ta på meg en svart bukse igjen etter jeg har født. Gleder meg til den dagen jeg får på meg dongeribuksene mine igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å gå i bukse, foretrekker tights og strømpebukser. Tror ikke jeg har gått i bukse mer enn kanskje 3 ganger de siste 2 årene. Har flere venninner som gjør det samme. Synes ikke det er rart i det hele tatt. :)

Edit: vel og merke utenom på jobb da, på jobb har jeg uniformsbukse.

Endret av jolia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også kun tights.. vanskelig å finne bukser som passer ,når man trener styrke :fnise:

hva er galt om man viser en veltrent rumpe?? ingen (menn) som klager på det hverftall;)

Anonym poster: 96a2386de9d7dd6ada4593cdd8995afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også mye tights. Både på jobb og privat, fordi det er et lett og praktisk plagg.

Har en fysisk krevende jobb, er i konstant bevegelse, så jeans ville blitt for stivt. På fritiden går jeg mye, og da er det behagelig å ha noe som ikke strammer og hemmer da også :)

Anonym poster: e4814350a23210a11c3d9d87ee62d67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er behagelig men det er ikke tvli om at en skikkelig skinnyjeans er mer kledelig på de fleste kontra tights. Jeg bytter på.

Enig i denne. Variasjon er viktig. Og selv om tights kan være dødskult, synes jeg kanskje overbruk kan føre til at man kjører seg fast i klesstilen, og det blir lite spennende. Men for all del: man velger jo helt selv hva man vil gå med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du ved anledninger man må kle seg mer respektabelt?!

Hva er mer respektabelt i dine øyne? Er det ikke normalt å gå med strømpebukse eller en sort leggings under kjole og fine tunikaer kanskje? Det er jo nettopp det som er respektabelt å bruke i "respektable" sammenhenger. Ville du gått i dongeri i en begravelse?

Anonym poster: 45e8ebe0098690725ab82ec1875cff05

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Edit; har alltid noe som dekker rumpa da, for dere som evnt måtte begynne å bekymre dere. Er genseren for kort, så har jeg alltid lang singlet under :)

Anonym poster: e4814350a23210a11c3d9d87ee62d67f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tights ser litt sånn slarvete ut.. eller veldig utdatert ut på en måte. Ihvertfall den der typiske bomullstightsen fra Cubus. Ser knapt unge damer med tights og tunika lenger, kun middelaldrende damer. Jeg liker heller ikke så godt å gå i jeans, men har mange ulike kjoler og skjørt jeg bruker med strømpebukse. Like behagelig, men mer stilfullt synes jeg.

Anonym poster: 501deaac5f6b829ba9269757f4931593

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg føler meg litt "lost" etter å ha lest tråden her... Hva bruker dere under skjortekjoler, eller andre hverdagskjoler da?

Anonym poster: 790b9333d746cceccb2291659d288d7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor ligger denne under Samliv og Relasjoner? Samliv og relasjon med tightsen?

Anonym poster: 790b9333d746cceccb2291659d288d7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ligger denne under Samliv og Relasjoner? Samliv og relasjon med tightsen?

Anonym poster: 790b9333d746cceccb2291659d288d7f

Hun har jo et kjært forhold til det når hun går med det hver dag da, hihii :)

Anonym poster: 0b0553e21074aac7d5aeac4be7bdf711

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er mer respektabelt i dine øyne? Er det ikke normalt å gå med strømpebukse eller en sort leggings under kjole og fine tunikaer kanskje? Det er jo nettopp det som er respektabelt å bruke i "respektable" sammenhenger. Ville du gått i dongeri i en begravelse?

Anonym poster: 45e8ebe0098690725ab82ec1875cff05

Tights og strømpebukse er ikke det samme. Sidestiller du disse, kan du like gjerne sidestille tightsen med joggebuksa også; er jo laga av det samme liksom...

Og nei, jeg ville selvfølgelig ikke gått med denim i en begravelse. For et teit spørsmål. Penbukse eller kjole/skjørt med eventuell nylonstrømpebukse passer seg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...