Gå til innhold

Fetisjen min blir av wikipedia klassifisert som barnslig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, litt morsomt dette.

Jeg blir helt sykt tent av berøring av halsen min, først med myke stryk og kyss og deretter med å bli sugd der hardt. Ingenting er mer fantastisk. :biggrin:

Det oppstår jo ofte sugemerke av det da, og på wikipedia står det: Det å ha eller gi sugemerker anses for øvrig av allmennheten som en barnslig aktivitet som tilhører pubertetstidens utskeielser.

http://no.wikipedia.org/wiki/Sugemerke

Anonym poster: 01a98b52e7d23d3d40c2d27e10bbfa20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Haha, litt morsomt dette.

Jeg blir helt sykt tent av berøring av halsen min, først med myke stryk og kyss og deretter med å bli sugd der hardt. Ingenting er mer fantastisk. :biggrin:

Det oppstår jo ofte sugemerke av det da, og på wikipedia står det: Det å ha eller gi sugemerker anses for øvrig av allmennheten som en barnslig aktivitet som tilhører pubertetstidens utskeielser.

http://no.wikipedia.org/wiki/Sugemerke

Anonym poster: 01a98b52e7d23d3d40c2d27e10bbfa20

men nå høres det ikke ut som det er sugemerkene i seg selv som er fetisjen heller at all suginga på halsen fører til slike merker ved et uhell
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugemerker er barnslig. Men gjør det noe da?

Er det? Hvorfor det? :klo:

Anonym poster: 01a98b52e7d23d3d40c2d27e10bbfa20

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, akkurat det avsnittet var egentlig mer synsing enn fakta :P

Greit, jeg er tjue og ikke langt fra "pubertetstidens utskeielser", men.. Kyss, stryk og sug på halsen, er herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Du har, som flere av oss, en hals som består av en uendelig mengde erotiske triggerpunkt.

Så er det pertentlig nøyaktighet som avgjør hvorvidt det blir merker eller ikke av de kjærtegn som formidles via din hals.

Om du ikke har prøvd så kan jeg tipse deg om de to senene i nakken.

- helt fra hårfestet og ned til deres andre innfestingspunkt ;)

Heldig er den som har en slik hals. Gled deg og nyt responsen :)

Med litt trening vil merkene bli mindre og nytelsen like stor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det? Hvorfor det? :klo:

Anonym poster: 01a98b52e7d23d3d40c2d27e10bbfa20

Du forstår det nok når du blir litt eldre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugemerker er barnslig ja. Det er jo ikke det at man liker berøring på halsen som anses som fjortisoppførsel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er sugemerker barnslig?

Eller mener dere at det å gi sugemerker med vilje er barnslig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Du er så barnslig!

Er det dog ikke ofte kun intensjonene som tilsier om en handling er barnslig eller ei?

( Også hadde sugemerke-artikkelen på wiki kun en (av seks) habil kilde i mine øyne da. :) )

Anonym poster: 4b19c562ec57d10374f3b4dfc6d11a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Shit happends, om jeg får et sugemerke i kampens hete så tenker jeg på ingen måte at det er barnslig. Det kan riktignok være irriterende å gå rundt med, men det pleier å være verdt det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

For å presisere ordbruken litt så er en fetisj (eller flere) altså i noen tilfeller absolutt nødvendige for at et menenske med fetisjisme overhodet skal kjenne lyst, tenne eller oppnå orgasme.

For andre fetisjister er fetisjen den foretrukne måten for å oppnå størst nytelse.

Fetisjer kan være kroppsdeler (føtter er nok mest vanlig), klær eller handlinger.

Så det er nok kanskje heller en preferanse, en 'like' for erotsik stimulering av halsen du har.

Merkene er helt typisk for ganske unge tenåringer ja, og da spesielt på halsen.

Edit: Presisert litt.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Njasj, her er jeg såpass glad for at barnslighetene mine og våre ikke setter stopper for nyttelsene, så kipt det må være å tenke at en ikke kan leke seg med deilig nytelse i fare for å være barnslig. Skjer det at jeg får et sugemerke så skjer det, er ikke så stort mer å gjøre enn å smøre litt hirudoid salve på og la det stå til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Er det? Hvorfor det? :klo:

Anonym poster: 01a98b52e7d23d3d40c2d27e10bbfa20

Jeg syns at det å gi sugemerker på noen med vilje er litt barnslig, og vi slutta vel med det når vi var 16. Men hvis du syns det er deilig og gøy så gjør det vel ikke noe om det anses som barnslig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnsligheten i sugemerkene ligger jo ikke i nytelsen ved dem. Det er vel mer i motivasjonen bak tenårings-sugemerkene man tenker på, som ligger i å "sette igjen merket sitt" eller i oppmerksomheten fra venneflokken som følge av at det jo synes.

Men nå er det vel nytelsen du tenker på TS. Ville ikke brydd meg om at det blir noen sugemerker av det - og syns du det er sjenerende kan du jo bare bruke et skjerf :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gunfreak

All sex er barnslig, hele konseptet går ut på, jeg viser min, du viser din, også handler det om å ha det gøy,

Voksene mennesker skal være kjedelige og ikke la seg styres av lyster. Vi skal drikke vin og diskutere renesanse kunst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hmm berøring av fingre eller lepper på bestemte punkter på min hals gjør meg sprenk kåt på sekundet, og ja ved lepper så blir jeg blå , for sugemerke er et blåmerke, og ja jeg får blåmerker bare du ser hardt på meg



Anonymous poster hash: 30524...6e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en kjent sak at kvinner liker å bli kysset på halsen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en kjent sak at kvinner liker å bli kysset på halsen?

Nå var det vel ikke det som var "nyheten" her heller da.

Anonymous poster hash: 3d3c7...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...