Gå til innhold

blødninger og spontanaborter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en liten blødning når jeg var ca5 uker på vei, Bare litt på kvelden så gikk d over. Hadde vondt i magen hele den dagen. Har nå fortatt vondt i magen, ikke hele tiden men av og til. Hadde også en blødning som tilsvarer kanskje en spiseskje blod to kvelder siden. Sist gang var mest. Har også hatt småblødninger som liksom bare blir litt rosa når jeg tørker meg etter jeg har vert på do. Jeg friker jævelig ut her! Er d en spontanabort? Vert hos lege og skal til ultralyd mandag

Anonym poster: 992b7df1f55097857454a7b9a7b30f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for deg! Jeg har hatt slike blødninger som du beskriver i uke 6. Var kjemperedd, varte nesten en uke. Men det gikk helt fint, jenta er 3 år nå.

Et annet svangerskap opplevde jeg at det plutselig kom MYE friskt blod på en gang, somm strømmet ut. Den gangen gikk det galt (også i uke 6).

Anonym poster: da652bb6a2f1a14d9670f37050d5713c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt som er 4år, men hadde ingen blødninger eller no sånne skumle ting da. Skal gjifte meg om noen uker så orker ikke miste nå:(

Anonym poster: 992b7df1f55097857454a7b9a7b30f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor hadde flere blødninger igjennom hele siste svangerskapet sitt, og nå har jeg en frisk og fin 8 år gammel søster. Det var ingenting galt med henne, og legene fortalte at det var normalt med slike små blødninger, men at de burde sjekkes opp med en gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har vondt i magen å, er ikke det ett dårlig tegn?

Anonym poster: 992b7df1f55097857454a7b9a7b30f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være at det strekker seg. Jeg er ti uker og har ofte vondt i magen så jeg var på legevakten i helgen. Det var så enkelt som at ting strakk seg rett og slett.

Jeg syntes uansett du bør ta det opp med legen, men så er jeg førstegangsgravid og vet ikke stort :) Bedre å ringe legen en gang for mye enn en gang for lite!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være alt ok, kan være ikke.

Vet du egentlig hvor ofte det skjer at man mister? ekstremt ofte.. hvorfor det blir tiet ned og tabu forstår jeg ikke.

Ja det er trist men det var noe feil med embryoet.

Anonym poster: ff2da85e346f5f900baa95020ac28144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er liksom kramper med blødning.. igjen i dag så tre ganger på en uke. ikke mye hver gang og varer ikke lenge..

Anonym poster: 992b7df1f55097857454a7b9a7b30f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være SA nei, men man kan aldri være sikker på årsak til blødninger - og derfor må man sjekke det ut.

Jeg har hatt den type blødninger uten at det var SA - hadde stigende hCG underveis, iallefall.

Jeg hadde ventet med å sjekke til UL med mindre blødningene tiltar, med mindre legen vil du skal komme inn. Ring dem og hør :)

Direkte smerter skal vel ikke være vanlig om alt er OK, men ubehag/murringer/småvondt og stikninger er helt normalt.

Anonym poster: a8f828d2e21003074325e1b5b13dc069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smerter og blod er ikke et godt tegn. Og man kan si at det kan bare være noe uskyldig, men likevel er det vanlig å miste så oddsen er stor for det også.

Anonym poster: ff2da85e346f5f900baa95020ac28144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...