Gå til innhold

Test deg selv - tror du at du er klar for å få barn?


Tabris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Den artikkelen fortjener en topplassering over idiotiske artikler!

Det må være en skikkelig bitter forelder som er alene med femlinger som

hun overhodet ikke har kontroll på som har skrevet den artikkelen der...

Synes artikkelen er skrevet på en usedvanlig stygg og sarkastisk måte...

( eks. Gratulerer. NÅ er du klar for barn. NYT DET! )

Jeg får inntrykk av at denne "forfatteren" bak artikkelen angrer noe veldig på sine barn ihvertfall...

Edit: Kanskje den er ment humoristisk på et slags vis, men det er ikke

min type humor i hvertfall :vetikke:

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare veldig overdreven ironisk humor. Alle skjønner jo at det ikke er sånn ;)

Anonym poster: a3c6d3a485370a9cc15b0d59ae118007

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er nok først og fremst de med barn som synes dette var morsom lesning :)

Anonym poster: a3c6d3a485370a9cc15b0d59ae118007

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes som de 97% av kommentarene av både de som hadde barn og de som ikke hadde barn under artikkelen at den var litt små morsom. De er vel ingen som ser på denne artikkelen som en vitenskaps reise full av fakta opplysninger om familielivet, men jeg ser jo at de som er foreldre kommenterer under artikkelen at de kjenner seg litt igjen, med en smiley på slep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nytt for meg at man kan finne geiter på det lokale supermarket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

:fnise:

Syns testen var veldig morsom :) Jeg har barn, og er overhodet ikke klar for det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at artikkelen er ment humoristisk og satt på spissen. Likevel irriterer den meg litt, fordi den understreker så veldig problemet med at barn er blitt små konger og dronninger i en verden der foreldrene er deres bukkende og skrapende undersåtter.

Jada, jada, jeg vet det, "les nummer 2". Vel, hvis jeg skulle laget en liste over irriterende ting småbarnsforeldre påstår, så ville nummer 1 på lista vært: "Bare vent til du selv får barn og se hvor mange kameler du må svelge, for det vet jeg, for det skjedde med meg, og din personlighet og dine verdier vil helt totalt endre seg når du får barn, for det vet jeg, for jeg har barn og sitter dermed på fakta og fasit til barneoppdragelse, og du har ikke noe du skulle ha sagt fordi du ikke har barn selv. Kom og snakk med meg når du får barn selv, du, så skal jeg peke på deg og le og rope "Hva var det jeg sa?"

Endret av Zess
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barn og har ingen problemer med den artikkelen. Det å få barn er nok annerledes enn mange tror før de får det. Det er mer fantastisk, underlig, altoppslukende, morsomt, slitsomt og krevende enn man tror. Kjenner meg godt igjen i flere ting hun skriver, men angrer alldeles ikke på at jeg har fått barn. De er verdt alt som følger med av våkenetter, skriketokter osv. Livet blir aldri det samme igjen etter at man er blitt mor, men det gjør ingenting. Jeg synes artikkelen er humoristisk :)

Anonym poster: 46445b8b62c2c0f541bfb43b7c7cea8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...