Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hvis det er slik at frua er drektig, og hun later som om hun drikker vin hele tiden så må det da bli et voldsomt rabalder når alt kommer for en dag?

Det vil vel være en storm av folk som gang på gang på gang skriver i kommentarfeltet om at hun har drukket mens hun har vært gravid osv.

Det er veldig vanlig å late som man drikker for å ikke få spørsmål om graviditet de 12 første ukene:) Så tror nok leserene hennes skjønner og forstår det....

Les bare alle trådene her inne hvordan man ikke skal avsløre seg på fest f.eks.

Anonym poster: d81fe0136cc5f4b20a72f346804da95e

• Liker 2
Gjest Spiderpig
Skrevet (endret)

Det er veldig vanlig å late som man drikker for å ikke få spørsmål om graviditet de 12 første ukene:) Så tror nok leserene hennes skjønner og forstår det....

Joda, men de har ikke norges største blogg. :) Vet det er vanlig (og forståelig, kjedelig å si til 90.000 stk at du er smelt på tjukka også mister du i uke 9. )

Men jeg ser for meg reaksjoner på det, folk ser gjerne det de vil se og du du har mye verre kommentarer på bloggen enn du finner her.

Endret av Spiderpig
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joda, men de har ikke norges største blogg. :) Vet det er vanlig (og forståelig, kjedelig å si til 90.000 stk at du er smelt på tjukka også mister du i uke 9. )

Men jeg ser for meg reaksjoner på det, folk ser gjerne det de vil se og du du har mye verre kommentarer på bloggen enn du finner her.

Som AB#144 sier er det ikke uvanlig å late som om man drikker. Og de gangene hun drikker vann eller alkoholfritt ser det ut til at hun har en "vanntett" forklaring, som at hun skal ut og kjøre, eller så har hun ikke forklart det i det hele tatt. For eksempel ligger det et bilde av en alkoholfri drink på instagram, hvor hun rett og slett har svart "det ble uten i dag" når noen har spurt. Hvorfor hun absolutt måtte hashtagge bildet med #virgin er nå en annen sak, hadde hun latt vær hadde hun sluppet spørsmål.

På en annen side er det vel ikke heldig for FF at hun blir tatt i flere løgner - selv om de er aldri så hvite.

Anonym poster: 8d39b6c031a5964f50b88ffca2c3c207

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jeg tror det vil bli rabalter. bare se i denne tråden, folk vrir og vender og slenger dritt. hvis det kommer for en dag at hun er gravis så vil det garantert bli oppstyr fordi hun drakk under graviditeten. om hun gjorde det eller ei tror jeg har null og si på "haterne"

Anonym poster: 5e9872a9d963b934746cd5c336509728

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor hinter hun i hytt og gevær hvis hun er så redd for at leserene skal skjønne noe? Barnslig oppmerksomhetsykdom kalles det!

• Liker 10
Gjest Spiderpig
Skrevet

Hvorfor hinter hun i hytt og gevær hvis hun er så redd for at leserene skal skjønne noe? Barnslig oppmerksomhetsykdom kalles det!

Ja det er det. All PR er god PR? :) Syntes det er litt morsomt jeg da. Hun ler vel hele veien til banken, uansett om hun er gravid eller ei!

• Liker 3
Skrevet

Rart at hun bare handler billigdrit, hvis hun er så rik.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert for å få flere besøk på bloggen...

Hun har fått noen kommentarer på hva hun synes om at bloggen sisteplass har ligget lenge på topplisten, og selv om hun påstår at hun ikke bryr seg noe med det så tror jeg nok hun gjør det likevel.. Hun måtte jo presisere at hun har mange utenlandske lesere som ikke telles med, og det har i følge FF ikke sisteplass...

• Liker 2
Skrevet

Men hvis det er slik at frua er drektig, og hun later som om hun drikker vin hele tiden så må det da bli et voldsomt rabalder når alt kommer for en dag?

Det vil vel være en storm av folk som gang på gang på gang skriver i kommentarfeltet om at hun har drukket mens hun har vært gravid osv.

Altså, call me crazy, men nå måtte jeg sjekke når siste gang det ser ut som hun drikker vin på bloggen var, og det var 20. mars! Er en god stund siden det :) Og siste gang hun skrev om alkohol hun har drukket er da hun og søsteren var i London, 16. mars, og hun drakk noen drinker som gikk rett i fletta på en "veldig trøtt og sliten Caroline". :) Så hun kan ha vært gravid en god stund :) Artigartig :)

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Niennas, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kanskje voksne forstår det. Men nå har jo hun veeldig mange unge lesere. Tviler på at en jente på 14 har forståelse for det, liksom.

Anonym poster: 5ac8e6efb8e873ef1f43857bb9409059

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

^ Så siden hun har lesere på 14 år, så burde hun ikke late som at hun ikke er gravid, og heller bare fortelle oss det etter 4 uker og kanskje miste barnet senere? Er du seriøs?

Uansett, tror du virkelig en 14-åring tenker så langt? Det får da være måte på hva man skal pirke på..

Anonym poster: b06c5007a38b6ae1d26a22c16c0718a8

• Liker 2
Skrevet

^ Så siden hun har lesere på 14 år, så burde hun ikke late som at hun ikke er gravid, og heller bare fortelle oss det etter 4 uker og kanskje miste barnet senere? Er du seriøs?

Uansett, tror du virkelig en 14-åring tenker så langt? Det får da være måte på hva man skal pirke på..

Anonym poster: b06c5007a38b6ae1d26a22c16c0718a8

Greit nok, men hva med å droppe all hintingen om hun ikke ønsker spekulasjoner eller spørsmål rundt mulig graviditet? Det er jo hun som har lagt opp til all diskusjonen rundt graviditet. Da kan hun ikke bli irritert når folk spør heller!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Greit nok, men hva med å droppe all hintingen om hun ikke ønsker spekulasjoner eller spørsmål rundt mulig graviditet? Det er jo hun som har lagt opp til all diskusjonen rundt graviditet. Da kan hun ikke bli irritert når folk spør heller!

Hva er all denne hintingen da? Alle bildene hvor det står et vannglass på hennes sted? Alle de gangene hun påpeker at hun drikker alkoholfritt? Hvordan tror du det hadde tatt seg ut om hun 100% hadde gått inn for å gi uttrykk for at alt er normalt og hun tilsynelatende drikker alkohol på alle bildene? Tro meg, hun hadde fått hørt det den dagen en eventuell graviditet ble offentliggjort. Og joda, på enkelte bilder prøver hun nok å gi uttrykk for at det er hennes alkoholenhet vi ser, det er ikke lett å skulle tilfredstille alle leserne vil jeg tro eller å velge riktig "taktikk" for å unngå spekulasjoner.

Denne hintingen som mange kaller det tror jeg dere selv har gjort større enn hva det egentlig er.

Anonym poster: 72541ff59b8e01acb8b24ebc17ec981f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rart at hun bare handler billigdrit, hvis hun er så rik.

Synes det er bra jeg :) Da legger hun iallefall ikke opp til at man MÅ ha det dyreste og med den enorme påvirkningskraften hun har så må jo det være positivt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er bra jeg :) Da legger hun iallefall ikke opp til at man MÅ ha det dyreste og med den enorme påvirkningskraften hun har så må jo det være positivt?

Njaa, kvantitet over kvalitet ser ut til å være mantraet til den dama der. Synes ikke det er så bra med tanke på dagens miljø- og forurensingsutfordringer.

Anonym poster: 5ac8e6efb8e873ef1f43857bb9409059

• Liker 8
Skrevet

Det er jo ikke måte på hva som er "hint" i denne vannglasstormen av en tråd. Hun liker en Beatles-sang som heter "Do you wanna know a secret". IIiik! Hun svarer på et spørsmål om selvbruning og graviditet og viser at hun har mistenkelig mye peiling. Aha! Hva er disse andre infame, utspekulerte hintene hennes, da, som hun selvsagt kommer med for blest og penger? Fælt er det i hvert fall at hun drikker virgin-drinker og attpåtil OPPLYSER om det - alle vet jo at den rettigheten bare er reservert for alkoholikere, avholdsmennesker og gravide.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke måte på hva som er "hint" i denne vannglasstormen av en tråd. Hun liker en Beatles-sang som heter "Do you wanna know a secret". IIiik! Hun svarer på et spørsmål om selvbruning og graviditet og viser at hun har mistenkelig mye peiling. Aha! Hva er disse andre infame, utspekulerte hintene hennes, da, som hun selvsagt kommer med for blest og penger? Fælt er det i hvert fall at hun drikker virgin-drinker og attpåtil OPPLYSER om det - alle vet jo at den rettigheten bare er reservert for alkoholikere, avholdsmennesker og gravide.

Hvem i heiteste gidder å drikke en drink uten alkhol? Ikke skap deg.

Anonym poster: 2e0d66ee13aea3801047a474ddd44022

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må innom denne tråden hver dag.

GUILTY PLEASURE

:plystre:

Anonym poster: 094e67a8301653bc15361da398e1a411

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...