Gjest Reza08 Skrevet 6. juni 2013 #181 Skrevet 6. juni 2013 Til dere som tror at jeg har startet denne tråden, så kan jeg bekrefte at dette ikke er tilfellet. Så har vi det klart. Dessuten spiller det ingen rolle hvem som starter en tråd om FF. Uansett kommer noen til å opprette en ny.
annsme89 Skrevet 6. juni 2013 #182 Skrevet 6. juni 2013 Herregud, la det nå ligge! Synes det er mer interessant å diskutere trådens tema, nemlig FF.. Hun skrev at nå skulle det bli deilig med ferie og greier. Men i dagens innlegg satt hun tre timer for å jobbe i frokostcafeen? Før hun vurderte at hun kanskje heller burde gå ut i solla og nyte ferien sin? Henger ikke helt på greip for meg, denne frua Jeg skjønner ikke helt prioriteringene og rollefordelinga. Er hun på jobb på ferien sin, da? Som Caroline, ikke FF? Hun ble fornærmet da noen kalte henne Fotballfrue, og mente at det er frekt å ikke bruke navnet hennes. Men er kanskje ikke så enkelt å skille hva som er jobb og hva som er privat? Spesielt ikke når hun sitter tre timer på jobb i familieferien? Eller er det kanskje vanlig å bruke så mye tid av ferien sin på bloggen? Sitte inne og knote med internettproblemer, mens resten av gjengen er på stranda? Dette forstår jeg i så fall ikke, da jeg innbiller meg de aller, aller fleste hadde hatt forståelse for at blogginga hadde vært laber den uka man er bortreist med familien sin. 5
skyflakes Skrevet 6. juni 2013 #183 Skrevet 6. juni 2013 Herregud, la det nå ligge! Synes det er mer interessant å diskutere trådens tema, nemlig FF.. Hun skrev at nå skulle det bli deilig med ferie og greier. Men i dagens innlegg satt hun tre timer for å jobbe i frokostcafeen? Før hun vurderte at hun kanskje heller burde gå ut i solla og nyte ferien sin? Henger ikke helt på greip for meg, denne frua Jeg skjønner ikke helt prioriteringene og rollefordelinga. Er hun på jobb på ferien sin, da? Som Caroline, ikke FF? Hun ble fornærmet da noen kalte henne Fotballfrue, og mente at det er frekt å ikke bruke navnet hennes. Men er kanskje ikke så enkelt å skille hva som er jobb og hva som er privat? Spesielt ikke når hun sitter tre timer på jobb i familieferien? Eller er det kanskje vanlig å bruke så mye tid av ferien sin på bloggen? Sitte inne og knote med internettproblemer, mens resten av gjengen er på stranda? Dette forstår jeg i så fall ikke, da jeg innbiller meg de aller, aller fleste hadde hatt forståelse for at blogginga hadde vært laber den uka man er bortreist med familien sin. Ja, det er dette som etter min mening er så vanskelig å skjønne med fotballfrue. En "vanlig" ansatt hadde ikke tatt med seg jobben på ferie, fordi det nettopp er ferie (f.eks en snekker hadde ikke tatt med seg konstruksjonstegningene på familieferie). Men siden fotballfrue er på ferie, men blogger hver eneste dag som hun gjør ellers, da er hun jo på jobb? Ser ikke bort fra at et par adlinks og "klær fra bik bok arkaden" heller dukker opp iløpet av oppholdet. Som leser kan det være problematisk å se forskjellen på den turen hun var på sist, som var en sponset tur for å skrive reisereportasje, og den turen hun er på nå som er hennes personlige ferie. 6
Gjest vilma2000 Skrevet 6. juni 2013 #184 Skrevet 6. juni 2013 Herregud, la det nå ligge! Synes det er mer interessant å diskutere trådens tema, nemlig FF.. Hun skrev at nå skulle det bli deilig med ferie og greier. Men i dagens innlegg satt hun tre timer for å jobbe i frokostcafeen? Før hun vurderte at hun kanskje heller burde gå ut i solla og nyte ferien sin? Henger ikke helt på greip for meg, denne frua Jeg skjønner ikke helt prioriteringene og rollefordelinga. Er hun på jobb på ferien sin, da? Som Caroline, ikke FF? Hun ble fornærmet da noen kalte henne Fotballfrue, og mente at det er frekt å ikke bruke navnet hennes. Men er kanskje ikke så enkelt å skille hva som er jobb og hva som er privat? Spesielt ikke når hun sitter tre timer på jobb i familieferien? Eller er det kanskje vanlig å bruke så mye tid av ferien sin på bloggen? Sitte inne og knote med internettproblemer, mens resten av gjengen er på stranda? Dette forstår jeg i så fall ikke, da jeg innbiller meg de aller, aller fleste hadde hatt forståelse for at blogginga hadde vært laber den uka man er bortreist med familien sin. Det som skiller en god og en dårlig blogger er at man blogger jevnlig. F.eks Nette Nestea som jeg leste en del før har jeg droppet (innom ca.1 gang i mnd). For det første blogger hun bare svada etter min mening. "Hatte-inspo" og en kollage av kjendiser med hatter er for meg ikke bra nok når det er det eneste du blogger den dagen. Hun har også en tendens til å bare forsvinne en hel uke. Dette viser seg forøvrig på blogglisten da hun ligger rimelig langt nede nå i forhold til det hun gjorde før. Jeg tror grunnen til at FF er på toppen - og har ligget der så lenge - er fordi hun blogger daglig, og gjerne flere innlegg om dagen. Da må man liksom sjekke bloggen hver dag, og dermed får hun mange klikk. 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #185 Skrevet 6. juni 2013 Det som skiller en god og en dårlig blogger er at man blogger jevnlig. F.eks Nette Nestea som jeg leste en del før har jeg droppet (innom ca.1 gang i mnd). For det første blogger hun bare svada etter min mening. "Hatte-inspo" og en kollage av kjendiser med hatter er for meg ikke bra nok når det er det eneste du blogger den dagen. Hun har også en tendens til å bare forsvinne en hel uke. Dette viser seg forøvrig på blogglisten da hun ligger rimelig langt nede nå i forhold til det hun gjorde før. Jeg tror grunnen til at FF er på toppen - og har ligget der så lenge - er fordi hun blogger daglig, og gjerne flere innlegg om dagen. Da må man liksom sjekke bloggen hver dag, og dermed får hun mange klikk. Men hun kunne gitt seg selv mer ferie ved å forhåndslage endel innlegg og supplere f.eks med "hva vi har gjort i dag" på kvelden. Anonym poster: 1eae4153eb75bf5a2a08d27cef6c0c87 5
annsme89 Skrevet 6. juni 2013 #186 Skrevet 6. juni 2013 Det som skiller en god og en dårlig blogger er at man blogger jevnlig. F.eks Nette Nestea som jeg leste en del før har jeg droppet (innom ca.1 gang i mnd). For det første blogger hun bare svada etter min mening. "Hatte-inspo" og en kollage av kjendiser med hatter er for meg ikke bra nok når det er det eneste du blogger den dagen. Hun har også en tendens til å bare forsvinne en hel uke. Dette viser seg forøvrig på blogglisten da hun ligger rimelig langt nede nå i forhold til det hun gjorde før. Jeg tror grunnen til at FF er på toppen - og har ligget der så lenge - er fordi hun blogger daglig, og gjerne flere innlegg om dagen. Da må man liksom sjekke bloggen hver dag, og dermed får hun mange klikk. Men, tror du at bloggen til FF hadde mistet interesse om hun hadde skrevet noe sånt som "gleder meg til ferie, denne skal nytes, derfor blir det nok litt mindre blogging denne uka. Forrige tur var en sponset reisereportasje, denne uken blir det en deilig familieferie uten jobbing." Jeg tror ikke bloggen hadde blitt mindre attraktiv av den grunn. FF jobber jo hele tiden, i følge henne selv, og det er jo ikke rart når hun inkluderer det i ferier. Det er menneskelig å koble helt ut. Adlinks, sponset osv. på ferie blir litt krampeaktig synes jeg. Slapp av, liksom..? 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #187 Skrevet 6. juni 2013 vilma2000: Jepp, du har et poeng. Vil man få, og ikke minst holde på mange lesere, er det et lurt valg sånn sett.Problemet er jo fort at det kan gå inflasjon i dem også da (reklameinnlegg, treningsinnlegg, matinnlegg, repeter ad infinitum...), men det er jo en annen sak. Jeg har selv en blogg (ikke rosablogg, men blogger om et spesielt tema), og er ikke i nærheten av det aktivitetsnivået. Har jeg ferie så har jeg ferie, og ferierer med god samvittighet. Så viktig er ikke bloggen for meg, det er artig med lesere naturligvis og jeg setter pris på de jeg har, men det er ikke noe jeg vil stresse med. Ikke tjener jeg penger på den heller, den er reklamefri, så slipper å tenke sånn også. Kun hobbybasert. Jeg skjønner godt at FF blogger så mye når hun er i den posisjonen hun er i, men er samtig veldig glad for at jeg ikke har det samme presset (for meg ville det i alle fall ha vært press med 3 innlegg daglig, få pauser fra blogging og bloggrelaterte ting osv.). Anonym poster: a9cc41936dc992ce349e6d933154b2e5
Djungelvrål Skrevet 6. juni 2013 #188 Skrevet 6. juni 2013 Hvorfor er de dumme? Det er jo kjempesmart for deres del, tjener masse på det. Sånn sett så er det jo en vinn-vinn situasjon for butikkene og bloggeren. Kynisk? ja. Dumt? Nei. Vet du hva, med slike tråder som dette hadde nok jeg også kommet til å gjort det. Om det er noen som har øyer for detaljer så er det en stor andel av de som er pådrivere i disse trådene Anonym poster: 72541ff59b8e01acb8b24ebc17ec981f Hadde hun latt vær å leke perfekt hele tiden hadde det ikke blitt laget tråder om henne i det hele tatt. 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #189 Skrevet 7. juni 2013 går faktisk an å se magen hennes allerede. Må også få legge til at jeg synes det er tåpelig når hun skriver de bryst-kommentarene som hun gjør til en leser og dermed indirekte innrømmer at hun er gravid, før hun skriver et innlegg om det. Hun vil at folk skal lure så HUN skal tjene mer penger. Tror også en av grunnene er at HUN skal og må ha rett, og det meste går foran dette behovet (ref. tidligere hendelser i kommentarfeltet hvor hun krangler med leserne om at hun aldri har hatt ei kvise eller fett hår før) KLASSISK CAROLINE. Anonymous poster hash: 2e0d6...022 3
Iysfontene Skrevet 7. juni 2013 #190 Skrevet 7. juni 2013 Enda en nydelig kjole! Og den er av typen som kan skjule en voksende mage I det siste synes jeg CBE har hatt på seg så utrolig flotte kjoler, jeg liker at hun har gått litt vekk fra miniskjørt/bandasjekjole-looken hun hadde de første årene i bloggen. Hun ser jo fantastisk ut på disse fotoene. 7
Niennas Skrevet 7. juni 2013 #191 Skrevet 7. juni 2013 Tråden er ryddet for avsporing, personangrep og spekulasjoner. Niennas, mod.
Gjest susidusi Skrevet 7. juni 2013 #192 Skrevet 7. juni 2013 Enda en nydelig kjole! Og den er av typen som kan skjule en voksende mage Enig i det! Hun ser mye mer "naturlig" ut I det siste synes jeg CBE har hatt på seg så utrolig flotte kjoler, jeg liker at hun har gått litt vekk fra miniskjørt/bandasjekjole-looken hun hadde de første årene i bloggen. Hun ser jo fantastisk ut på disse fotoene.
loffen Skrevet 7. juni 2013 #193 Skrevet 7. juni 2013 Jeg syntes den kjolen lignet litt på en morgenkåpe jeg. Men hun ser veldig glad ut! 4
Samaysa Skrevet 7. juni 2013 #194 Skrevet 7. juni 2013 Jeg synes de der falske blomsterkransene som alle bloggerne bruker for tiden ser så utrolig malplasserte ut. 8
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #195 Skrevet 7. juni 2013 Hva er det med de wannebe sverige maistangen de har på hodet?? Anonymous poster hash: 4b65e...7be 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #196 Skrevet 7. juni 2013 Hva er det med de wannebe sverige maistangen de har på hodet?? Anonymous poster hash: 4b65e...7be Jeg syns bare det er litt søtt jeg! Men jeg syns hun var penere før..det virker som hun har tatt noe i kinnene, her er et bilde fra et par år siden..hun ser ikke så "oppblåst" ut i ansiktet Anonymous poster hash: c0990...d3a 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #197 Skrevet 7. juni 2013 Lurer på om hun tåler at mellomrommet mellom lårene blir mindre med økt vekt under graviditeten.Anonym poster: c0ed756283217ea128a19ee90531177a Tror ikke det mellomrommet blir borte.. Hun går nok ikke opp mer enn i selve ungens vekt. Anonymous poster hash: 554a8...4c2
Niennas Skrevet 9. juni 2013 #198 Skrevet 9. juni 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Grunnet flere ryddemeldinger på kort tid så stenges tråden. 2
Fremhevede innlegg