Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle nesten ikke tro at det er samme jenta.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ser ikke ut som det hun gjorde da hun gikk på ungdomsskolen og vgs iallfall, det er helt sikkert. (Har gått på samme skole). Selvfølgelig forandrer man seg opp gjennom, men hun er virkelig ikke til å kjenne igjen. Hun redigerer bildene noe voldsomt! Ser tydelig forskjell fra andres bilder av henne kontra egne, kun fra venstre. Er det ingen som lurer på hvorfor hun så og si aldri har nærbilder av ansiktet sitt? Som ikke er kornete, og er tatt forfra, vel og merke..? Noe muffens :-P

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selv om hun også er tynn her, er hun allikevel mye tynnere nå i dag. Iallfall etter mine øyne...

Anonym poster: accd8d46099230d9c798a681a80057a1

post-37809-0-16022800-1370210539_thumb.j

• Liker 2
Skrevet

Hun ser ikke ut som det hun gjorde da hun gikk på ungdomsskolen og vgs iallfall, det er helt sikkert. (Har gått på samme skole). Selvfølgelig forandrer man seg opp gjennom, men hun er virkelig ikke til å kjenne igjen. Hun redigerer bildene noe voldsomt! Ser tydelig forskjell fra andres bilder av henne kontra egne, kun fra venstre. Er det ingen som lurer på hvorfor hun så og si aldri har nærbilder av ansiktet sitt? Som ikke er kornete, og er tatt forfra, vel og merke..? Noe muffens :-P

Hun har ganske uren hud, og hun har et ganske flatt og vanlig fjes sånn rett forfra. Fra siden kommer benstrukturen bedre fram og ansiktet ser mer velformet ut.

• Liker 1
Skrevet

Selv om hun også er tynn her, er hun allikevel mye tynnere nå i dag. Iallfall etter mine øyne...

Her ser låra lubne ut i forhold til hva de gjør nå.

• Liker 2
Skrevet

Hun har ganske uren hud, og hun har et ganske flatt og vanlig fjes sånn rett forfra. Fra siden kommer benstrukturen bedre fram og ansiktet ser mer velformet ut.

Hvordan vet du at hun har uren hud?

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg har dett det på bilder som pressen har tatt. Har ikke link.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser urenheter og ujevn hud både i pannen og på nesa. Men har sett bilder hvor hun har vært verre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

B-M on June 2, 2013 at 20:05 said:

Hei :) Hvordan er det å bruke denne selvbruningen når man er gravid? :)

Reply ↓

Fotballfrue on June 2, 2013 at 22:23 said:

Det går helt fint :)

Reply ↓

Hmm.. Hvordan vet hun "tilfeldigvis" det? Her luktet det preggers på lang vei. Tenke da også på alle "småsporene" hun har lagt ut tidligere, som babysko og babyborn bilder på IG, vært hos legen, hodepine/kvalm, er avbildet på bilder med vann ++

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Innlegget hennes om selvbruning (Sunspa) er merket med "sponsede produkter". Hva vil dette si? At hun kun har fått produktene gratis, og ikke betaling for å skrive innlegget?

I så fall er det litt uvanlig at hun gjør seg så flid, nevner flere Sunspa-produkter og linker til en bestemt nettside som selger produktene - i tillegg til at nevnte nettbutikk bruker et av hennes bilder for å selge produkter (3 Day Lotion): http://www.selvbruner.no/sunspa-lotion.html.

Anonym poster: 7efb4c7b4aee3747f4e9e083e94205f1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Innlegget hennes om selvbruning (Sunspa) er merket med "sponsede produkter". Hva vil dette si? At hun kun har fått produktene gratis, og ikke betaling for å skrive innlegget?

I så fall er det litt uvanlig at hun gjør seg så flid, nevner flere Sunspa-produkter og linker til en bestemt nettside som selger produktene - i tillegg til at nevnte nettbutikk bruker et av hennes bilder for å selge produkter (3 Day Lotion): http://www.selvbruner.no/sunspa-lotion.html.

Anonym poster: 7efb4c7b4aee3747f4e9e083e94205f1

Er jo dyre og udrøye produkter så bruker nok mengder med spray i året, så hvis hun aldri betaler noe forstår jeg at sunsps viø ha et stort og fint innlegg :)

Anonym poster: 1c1e13806e1950cbeac77b9ee0562967

AnonymBruker
Skrevet

Som trådstarter, og hersker over denne tråden, har jeg bestemt følgende: Hver dag skal vi ha et tema i tråden.

Tema mandag 3.Juni: Ditt beste minne fra fotballfrues tid som bloggdronning!

Anonym poster: 5c134feb7bffbd0d3c19ea0f9bdcea4b

• Liker 1
Skrevet

Som trådstarter, og hersker over denne tråden, har jeg bestemt følgende: Hver dag skal vi ha et tema i tråden.

http://e24.no/media/bloggkjendis-ville-ta-betalt-for-bokomtale/3908968

Uten tvil!

Dette skjedde jo midt oppi bryllupsreisen hennes og, husker det ble mye stor ståhei rundt det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

:fnise: Det morsomme er jo at folk kommer til å svare. Med seriøse svar.

Anonym poster: 72541ff59b8e01acb8b24ebc17ec981f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Treasures-bråket: http://www.kjendis.no/2011/06/22/kjendis/blogg/fotballfrue/17000088/

Som igjen førte til at hun raste mot journalist: http://www.tv2.no/underholdning/gkn/fotballfrue-raser-mot-journalist-3524368.html

En mediarådgiver ville vært en god investering for ekteparet Eriksen.

Anonym poster: b854f60f1ad123e1774cecaa509c1216

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvem som står for den daglige driften av Treasures ønsker han ikke å opplyse om, men sier i en e-post at Caroline Eriksen ikke er ansatt i bedriften og kun er varamedlem i styret.

På Fotballfrue-bloggen står det imidlertid følgende:

«Jeg er gründer, og driver et eget firma sammen med Lars-Kristian. Under firmaet Treasures faller både nettbutikken vår og bloggen min».

Ifølge E24 har Caroline Berg Eriksen tidligere i havnet i medias søkelys for blant annet å ha operert med prisliste for omtale på bloggen uten å opplyse leseren om dette. Ifølge markedsføringsloven skal all betalt omtale merkes om reklame.

Det rotes enormt med rollefordelinga i den der familien. For ikke å snakke om merking av reklame.

Anonym poster: 3b597100c45184208a7064889b31c1ac

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hvem som står for den daglige driften av Treasures ønsker han ikke å opplyse om, men sier i en e-post at Caroline Eriksen ikke er ansatt i bedriften og kun er varamedlem i styret.

På Fotballfrue-bloggen står det imidlertid følgende:

«Jeg er gründer, og driver et eget firma sammen med Lars-Kristian. Under firmaet Treasures faller både nettbutikken vår og bloggen min».

Ifølge E24 har Caroline Berg Eriksen tidligere i havnet i medias søkelys for blant annet å ha operert med prisliste for omtale på bloggen uten å opplyse leseren om dette. Ifølge markedsføringsloven skal all betalt omtale merkes om reklame.

Det rotes enormt med rollefordelinga i den der familien. For ikke å snakke om merking av reklame.

Anonym poster: 3b597100c45184208a7064889b31c1ac

"Jo da, så har godeste Tommy Brakstad, mannen som forsøkte å ødelegge store deler av bryllupsreisen vår, tydeligvis prøvd seg igjen. Jeg må bare spørre Tommy, og jeg har hele familien min og alle mine venner i ryggen når jeg stiller deg dette spørsmålet; hva er problemet ditt?", spør hun.

Problemet hans er vel at fotballfrue lurer og snylter leserne sine. Fint at seriøse journalister tar opp slike problemstillinger og gjør folk oppmerksomme på det.

Overpriset juggel. Bra at det ble oppdaget og butikken lagt ned.

Endret av Samaysa
  • Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...