Gå til innhold

Når daten virker for selvsikker

Fremhevede innlegg

Gjest Sjøhesten
Skrevet

Nei, å løpe fra mann til mann i desperat jakt.

Anonym poster: 187bf2f44661e2e483e82ec78af65c13

Hold deg til topic.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tolker du trygg som negativt da?

Jo mer du tenker på det, jo mer sikker blir du, sier du. Dette er en naturlig reaksjon, hvis en først har bestemt seg for å være sikker på noe, og en tenker videre på det, blir en jo bare mer sikker. Det handler ofte om åpne muligheter på singelmarkedet, men bestemmer en seg for å lukke noen, går en jo ikke tilbake på det.

Og vet du, du fremstår nå med et par desperate tendenser, så kanskje det er like greit at du sparer han.

Anonym poster: 3ba960dedde7bf7f1d69ee461d9bea69

• Liker 1
Gjest Sjøhesten
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. Jeg sletter meg fra KG nå.

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg til topic.

Du spurte jo, kjære deg!

Anonym poster: 187bf2f44661e2e483e82ec78af65c13

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg liker også de som er litt cocky, men han her var ikke cocky, han bare fremsto som veldig trygg. Jo mer jeg tenker på det, jo mer sikker blir jeg i grunn på at han ikke er min type.

Så du sier at han ikke var kjepphøy, men bare veldig trygg, og derfor var han ikke din type?? Det er ikke lett å forstå seg på deg..

Hvorfor spør du om råd på når du er sikker på at du har rett?

Anonym poster: bdd51723592c2c783ba6afacf760fc1e

Gjest Miranda2011
Skrevet

Han har jo sagt at han er ute etter et forhold, men at han ikke stresser, han sa også at det var bra jeg klarte meg alene og ikke var desperat. Enig i at dette er et potensielt stort problem ja... Er jo ikke sikkert jeg hører noe mer fra han en gang..

Han sier det er bra du ikke er desperat, og sånt sier han på første date? Han høres ut som om han er på sin første date, som prøver å gi inntrykk av at han er sååå erfaren. Men , uansett, kanskje han bare var nervøs, hadde gitt han en ny sjanse.
AnonymBruker
Skrevet

Cocky, cocky, cocky!!

HØY PÅ PÆRA! :opplyser::sur:

Anonym poster: a0ffb5cda2e2ab3bdb428fcd183f6e9e

AnonymBruker
Skrevet

Han sier det er bra du ikke er desperat, og sånt sier han på første date? Han høres ut som om han er på sin første date, som prøver å gi inntrykk av at han er sååå erfaren. Men , uansett, kanskje han bare var nervøs, hadde gitt han en ny sjanse.

Her er det nok Sjøhesten som prøver å gi inntrykk av å være sååå erfaren...

Anonym poster: bdd51723592c2c783ba6afacf760fc1e

Skrevet

Han her manglet ikke sosiale antenner, tvert i mot var han veldig god på å kommunisere med folk og å virke trygg. Er det som skremte meg. Han virket ikke spesielt skråsikker eller likegyldig, bare litt i overkant glad og fornøyd med livet. Grunnen til at jeg vil avslutte er fordi jeg ikke tror jeg kan leve opp til hans forventninger. Jo mer jeg tenker, jo dårligere magefølelse...

Det her er jo det jeg faller pladask for! Jammen godt vi liker forskjellige ting! :) Jeg føler at det er et krav at han er utadvendt og har selvtillit. Han bør jo ikke være skråsikker, påståelig og "jeg vet best", det kan bli slitsomt, men selvtillit sier jeg et rungende ja takk til! Jeg vil ha en fyr som er fornøyd med livet og som ikke lar noen tråkke seg på tærne!

Skrevet

Her snakker du om din egen usikkerhet. Kanskje hadde han ikke noe å tape i den forstand at han var kjent med seg selv, trygg på seg selv og tenkte at det bare var en date og ikke et forsvar av en doktoravhandling.

Signerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...