Gjest Sjøhesten Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Jeg har så dårlig erfaring med de som virker for selvsikre på første date. Han jeg møtte sist var sånn. Han ledet mesteparten av samtalen og pratet då mye om hvor viktig der var å være glad, lykkelig osv. Jeg fikk jo helt prestasjonsangst. Han nevnte også at han ikke stresset med å få seg kjæreste, greit nok det, men hva er vitsen med å ta opp sånt? Har pratet om å treffes igjen neste uke, men har ingen konkret avtale. Burde jeg droppe det hele mens leken er god? 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Kunne du tenke deg han som kjæresten din da? Anonym poster: aabd10ec779f29cab2a480df72551d24 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 Jeg synes slike menn er slitsomme, men du kan jo treffe ham et par ganger til og se? Kanskje du får et annet inntrykk av ham etterhvert. Anonym poster: c0a1355b17b7cc23568b9b30efb30b13 7
Gjest Phoenix Skrevet 1. juni 2013 #4 Skrevet 1. juni 2013 (endret) Uff. Jeg kan bli litt sånn, men det er bare fordi at jeg er nervøs Men jeg er litt enig med AB, kan jo hende at inntrykket endrer seg av han. Endret 1. juni 2013 av Poirot 3
Gjest Sjøhesten Skrevet 1. juni 2013 #5 Skrevet 1. juni 2013 Kunne du tenke deg han som kjæresten din da? Anonym poster: aabd10ec779f29cab2a480df72551d24 Har bare møtt han en gang, men i utgangspunktet er han en fyr jeg lett kan bli forelsket i. Akkuratt passe kjekk, og har en del av de samme interessene som meg. Jeg synes slike menn er slitsomme, men du kan jo treffe ham et par ganger til og se? Kanskje du får et annet inntrykk av ham etterhvert. Anonym poster: c0a1355b17b7cc23568b9b30efb30b13 Ja, jeg har ikke tenkt til å ta initiativ med han, men hvis han inviterer meg på date kommer jeg til å si ja, jeg er bare redd for å virkelig få følelser for han og bli skuffet igjen som som har skjedd hundrevis av ganger før. Etter måten han oppførte seg på føler jeg at jeg må skjule mine feil og mangler. Det virker som han ønsker en partner som alltid er blir, og aldri lei seg eller synes livet er vanskelig, og det kan jeg neppe leve opp til, selv om jeg som regel er en ganske positiv person. Uff. Jeg kan bli litt sånn, men det er bare fordi at jeg er nervøs Men jeg er litt enig med AB, kan jo hende at inntrykket endrer seg av han. Jeg håper han var mer nervøs enn han gå utrykk for. Noen mennesker blir jo veldlig skravlete når de er nervøse. Jeg foretrekker menn som er litt mer sårbare. Det vil si som har hele spekteret av følelser, Alt fra kjempeglad og underholdende, til skuffet, bekymret eller sint.
Gjest .-L-. Skrevet 1. juni 2013 #6 Skrevet 1. juni 2013 Er enig. De som virker skråsikre og likegyldig kanskje?, og i tillegg skal snakke om hvordan man skal være lykkelig osv på første date? Mangler litt sosiale antenner Man går jo ikke rundt og snakker om det til andre, med mindre noen spør^^ 2
Gjest Sjøhesten Skrevet 1. juni 2013 #7 Skrevet 1. juni 2013 Han her manglet ikke sosiale antenner, tvert i mot var han veldig god på å kommunisere med folk og å virke trygg. Er det som skremte meg. Han virket ikke spesielt skråsikker eller likegyldig, bare litt i overkant glad og fornøyd med livet. Grunnen til at jeg vil avslutte er fordi jeg ikke tror jeg kan leve opp til hans forventninger. Jo mer jeg tenker, jo dårligere magefølelse... 1
Gjest .-L-. Skrevet 1. juni 2013 #8 Skrevet 1. juni 2013 Grunnen til at jeg vil avslutte er fordi jeg ikke tror jeg kan leve opp til hans forventninger. Jo mer jeg tenker, jo dårligere magefølelse... Kan jo gi han 1-2 sjangser til? Det her er jo bare teite tanker du har i hodet ditt. Må ikke alltid stole på første inntrykket. Hvis du er med han litt til ser du sikkert at han bare er en normal fyr..
Gjest Sjøhesten Skrevet 1. juni 2013 #9 Skrevet 1. juni 2013 (endret) Kan jo gi han 1-2 sjangser til? Det her er jo bare teite tanker du har i hodet ditt. Må ikke alltid stole på første inntrykket. Hvis du er med han litt til ser du sikkert at han bare er en normal fyr.. Jeg har en del erfaring med dating, og har blitt såret så mange ganger før. Jeg orker ikke belastningen akkuratt nå, da jeg er avhengig av å fungere 100% på jobb. Det er ikke teite tanker i det hele tatt. Jeg har datet minst 50 gutter så jeg kjenner lusa på gangen. Det at han er normal er jo ikke spesielt betryggende, det er de som virker normale og oppegående man skal passe seg for. Endret 1. juni 2013 av Sjøhesten 3
Gjest .-L-. Skrevet 1. juni 2013 #10 Skrevet 1. juni 2013 Jeg har en del erfaring med dating, og har blitt såret så mange ganger før. Jeg orker ikke belastningen akkuratt nå, da jeg er avhengig av å fungere 100% på jobb. Det er ikke teite tanker i det hele tatt. Jeg har datet minst 50 gutter så jeg kjenner lusa på gangen. Jeg tenkte på dette med at du ikke kan leve opp til hans forventninger? Hvorfor kan du ikke det?
Gjest Sjøhesten Skrevet 1. juni 2013 #11 Skrevet 1. juni 2013 Jeg tenkte på dette med at du ikke kan leve opp til hans forventninger? Hvorfor kan du ikke det? Fordi jeg sliter litt med et par ting. Jeg er ikke en av de perfekte jentene som alltid er blid og avbalansert.
Gjest .-L-. Skrevet 1. juni 2013 #12 Skrevet 1. juni 2013 (endret) Fordi jeg sliter litt med et par ting. Jeg er ikke en av de perfekte jentene som alltid er blid og avbalansert. Ingen er slik Og ja, min erfaring er at dersom jeg liker jenta så tar jeg hensyn. Alle har sitt å slite med tenker jeg. Endret 1. juni 2013 av .-L-. 1
Gjest Sjøhesten Skrevet 1. juni 2013 #13 Skrevet 1. juni 2013 Ingen er slik Jo, noen er faktisk det. Det er ingen som ALLTID er blide, men det er da mange som ikke sliter med noen form for psykiske problemer eller plager. Jeg har mange i min nærmeste familie som stortrives med livet som det er, mens de fleste av mine nærmeste venner er sånne som sliter litt med et eller annet.
Gjest Phoenix Skrevet 1. juni 2013 #14 Skrevet 1. juni 2013 (endret) Fordi jeg sliter litt med et par ting. Jeg er ikke en av de perfekte jentene som alltid er blid og avbalansert. Da jeg skjønner jeg deg bedre. Jeg hadde ikke giddet en som jeg var ukomfortabel med å snakke med. Jeg sliter selv med en del ting. Førsteinntrykket sitter hardt i meg (akkurat det der, mye annet som jeg overser) og hodet har bestemt seg for at det er helt uaktuelt. Endret 1. juni 2013 av Poirot
Gjest Sjøhesten Skrevet 1. juni 2013 #15 Skrevet 1. juni 2013 Da jeg skjønner jeg deg bedre. Jeg hadde ikke giddet en som jeg var ukomfortabel med å snakke med. Jeg sliter selv med en del ting. Førsteinntrykket sitter hardt i meg, og hodet har bestemt seg for at det er helt uaktuelt. Det jeg er redd for er jo om alt skal gå bra helt til jeg har en dårlig dag, også blir jeg dumpet når jeg er på mitt svakeste.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #16 Skrevet 1. juni 2013 Jeg har så dårlig erfaring med de som virker for selvsikre på første date. Han jeg møtte sist var sånn. Han ledet mesteparten av samtalen og pratet då mye om hvor viktig der var å være glad, lykkelig osv. Jeg fikk jo helt prestasjonsangst. Han nevnte også at han ikke stresset med å få seg kjæreste, greit nok det, men hva er vitsen med å ta opp sånt? Den biten med at han ikke stresser med å finne seg kjæreste ville jeg sett som et større problem. Altså greit nok at han ikke stresser, men når han sier det slik så tyder det jo på at han ikke er ute etter noe seriøst. Anonym poster: 47fe6584989ceea346ce3aeea2fadeb8 2
Gjest Sjøhesten Skrevet 1. juni 2013 #17 Skrevet 1. juni 2013 Den biten med at han ikke stresser med å finne seg kjæreste ville jeg sett som et større problem. Altså greit nok at han ikke stresser, men når han sier det slik så tyder det jo på at han ikke er ute etter noe seriøst. Anonym poster: 47fe6584989ceea346ce3aeea2fadeb8 Han har jo sagt at han er ute etter et forhold, men at han ikke stresser, han sa også at det var bra jeg klarte meg alene og ikke var desperat. Enig i at dette er et potensielt stort problem ja... Er jo ikke sikkert jeg hører noe mer fra han en gang..
Gjest Phoenix Skrevet 1. juni 2013 #18 Skrevet 1. juni 2013 (endret) Det jeg er redd for er jo om alt skal gå bra helt til jeg har en dårlig dag, også blir jeg dumpet når jeg er på mitt svakeste. Eller forteller han hva du sliter med! Bare det krever mye, også får man døren slengt i trynet istedenfor. Nei, dette hadde jeg ikke giddet. Endret 1. juni 2013 av Poirot
Gjest .-L-. Skrevet 1. juni 2013 #19 Skrevet 1. juni 2013 Det jeg er redd for er jo om alt skal gå bra helt til jeg har en dårlig dag, også blir jeg dumpet når jeg er på mitt svakeste. Men, da virker det liksom som det ikke har noe med han å gjøre? Men faktisk med deg. Hvorfor blir dette annerledes med en annen fyr? Må han liksom ha noe å slite med han også?
Gjest Sjøhesten Skrevet 1. juni 2013 #20 Skrevet 1. juni 2013 Eller forteller han hva du sliter med! Bare det krever mye, også får man døren slengt i trynet istedenfor. Ja. Eksen min trakk seg alltid unna meg når jeg var lei meg, noe som førte til at jeg ble mer deprimert, og dette varte i et par måneder. Dagen etter jeg gjorde det slutt følte jeg meg ekstremt lettet og glad. Skal jeg ha kjæreste må han være like glad i meg når jeg er lei meg som når jeg er blid. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå