Gå til innhold

Hvor lenge er du villig til å date en mann uten å vite hvor stor pikk han har?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge er du villig til å date en mann uten å vite hvor stor pikk han har?

Anonym poster: 990a91bd9595a1a5e45ccb9012ab015b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melpose

Dette, sammen med opplysning om inntekt, stamtavle, vitnemål og en haug tekniske spesifikasjoner må jeg ha sendt i posten før jeg i det hele tatt vurderer saken. Jeg får menn til å sende bilde av utstyret sitt, gjerne ved siden av en fyrstikkeske, sånn at det er lett å se størrelsen. ;) Sniker det bare tilfeldig inn i samtalen, sånn at det ikke skal høres rart ut.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 timer, da krever jeg at vi hopper til køys :P

Det var da voldsomt til hastverk! Kona mi, som er temmelig utålmodig av seg, klarte i det minste å vente i fire-fem timer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Dette, sammen med opplysning om inntekt, stamtavle, vitnemål og en haug tekniske spesifikasjoner må jeg ha sendt i posten før jeg i det hele tatt vurderer saken. Jeg får menn til å sende bilde av utstyret sitt, gjerne ved siden av en fyrstikkeske, sånn at det er lett å se størrelsen. ;) Sniker det bare tilfeldig inn i samtalen, sånn at det ikke skal høres rart ut.

Jeg er ikke fullt så kravstor. Kontoutskrift og bilde av penis på første date holder for meg.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Faerunpedia

Det var da voldsomt til hastverk! Kona mi, som er temmelig utålmodig av seg, klarte i det minste å vente i fire-fem timer.

Beundringsverdig, kanskje du er en mann det er verdt å jobbe litt ekstra for :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måler penisen hans selv, jeg, for å unngå løgn og påfølgende problemer. Det gjør vi når han først spør meg på date. Å gå på date uten å vite med sikkerhet at penisen hans oppfyller alle kravene er uaktuelt.

Anonym poster: 454083c15b0260d0d481e11a1f1014dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjennomsnittlig utstyrt og sier ifra så fort muligheten byr seg for å skremme bort de med stor grotte.

Anonym poster: e18df607fbefec4095d3c41b88e60a55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange dumme svar her... Helt ærlig, så må dere vel innrømme at det er bortkastet tid å date noen som man ikke passer sammen med i senga?

Anonym poster: 990a91bd9595a1a5e45ccb9012ab015b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Mange dumme svar her... Helt ærlig, så må dere vel innrømme at det er bortkastet tid å date noen som man ikke passer sammen med i senga?

Anonym poster: 990a91bd9595a1a5e45ccb9012ab015b

Om vi passer sammen i sengen avgjøres ikke av penisstørrelsen.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Mange morsomme svar her. Jeg tror de fleste menn er villige til å vise frem så tidlig som mulig.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi passer sammen i sengen avgjøres ikke av penisstørrelsen.

Jo, blant annet. Har du gjennomsnittlig grotte passer du nok med de fleste, men har du stor eller liten, så er det ganske viktig med størrelsen.

Anonym poster: 990a91bd9595a1a5e45ccb9012ab015b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Jo, blant annet. Har du gjennomsnittlig grotte passer du nok med de fleste, men har du stor eller liten, så er det ganske viktig med størrelsen.

Anonym poster: 990a91bd9595a1a5e45ccb9012ab015b

Vagina er rimelig tilpassningsdyktig, heldigvis.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Mange dumme svar her... Helt ærlig, så må dere vel innrømme at det er bortkastet tid å date noen som man ikke passer sammen med i senga?

Anonym poster: 990a91bd9595a1a5e45ccb9012ab015b

Så jeg skal liksom kunne vite om vi passer sammen i sengen kun ved å se på penisen hans?

Good to know. Mange som kunne spart seg noen ubehageligheter i senga der altså.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til jeg har lyst på sex med ham, og han med meg..?

Anonym poster: 62f6a5f0584b688b3894d424b6319d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest .-L-.

Var det ikke noen som sa at man i utgangspunktet ikke var interessert i pikken? Men man fikk lyst på pikken dersom man liker mannen den sitter på :fnise:

Tror ikke størrelse har alt for mye å si egentlig, men spør du meg er det helt klart best å ha gjennomsnittelig lengde. Da passer man i alle fall greit med alle. Har man liten så kjenner ikke damene noe? Slik jeg har forstått det. Er man for stor så blir noen stillinger vanskelig, lett for å bunne jenten osv.

Jeg merker på meg selv i alle fall at jeg kommer mye fortere når jeg er skikkelig kåt. Er vel slik for damer også tenker jeg. Da har vel det ikke så mye å si om pikken er 15, eller 17 cm? Samtidig så har jeg jo mine preferanser på hvordan jeg liker at damen rider meg, hvordan jeg selv støter osv. Så, det har jo litt med hvilken teknikk man bruker også, i alle fall for meg.

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det bør bli noe puling relativt fort, og da ser man jo pikken også, men størrelsen er ikke noe stort (sic) poeng.

Anonym poster: facf487de730168bf37b2956bee9fbae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...