Gå til innhold

Ny serie på TV Norge: "Endelig ferie" - har ikke hun ene dama vært med i sånn tre forskjellige sånne realityshow?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Såg på reklame nå på tven om et nytt program som het "Endelig Ferie" og jeg er sikker på jeg kjente igjen hun ene fra den realitydokumentaren som FEM sendte en periode, der noen damer filmet seg selv. Og jeg mener å huske at jeg leste i en tråd her inne på forumet at hun også hadde vært med i et annet realityprogram før serien på FEM.

Så dette blir altså 3. gangen en voksen kvinne er med i et middelmådig realityprogram, er ikke det litt sært? Snakk om å være oppmerksomhetssyk.

Anonym poster: 959da689948e371884fd84ea64a583ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det hun

forbindelser_kj_114828216x9.jpg&width=450

Anonym poster: edb53f4f5f70507c7de183b35c3517ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er moren i familien Prøys som var med på den store reisen, og på det på fem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det hun

Nei det er ikke henne. En eldre dame.

Anonym poster: 4fdfd34589f686a1f3cb0408b44d4f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av denne serien: Jeg har sett en deltaker som til nå har vært med i 4 (!) realityshow. Husker ikke navnet, men det er snakk om en kvinne, rundt 30 år, lege, av pakistansk (?) opprinnelse.

Først var hun og familien med i Hellstrøm rydder opp hjemme. Så fikk hun fiksa opp garderoben i Trinny og Suzannah. For så å være en av panelet i Mitt livs valg. Foreløpig siste gang jeg har sett henne, var som deltaker i Smartere enn en femteklassing.

Anonym poster: c6375531e8d705a7aa677876e71ccdeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av denne serien: Jeg har sett en deltaker som til nå har vært med i 4 (!) realityshow. Husker ikke navnet, men det er snakk om en kvinne, rundt 30 år, lege, av pakistansk (?) opprinnelse.

Først var hun og familien med i Hellstrøm rydder opp hjemme. Så fikk hun fiksa opp garderoben i Trinny og Suzannah. For så å være en av panelet i Mitt livs valg. Foreløpig siste gang jeg har sett henne, var som deltaker i Smartere enn en femteklassing.

Anonym poster: c6375531e8d705a7aa677876e71ccdeb

Hun som trodde Hunderfossen var en nasjonalpark? :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...