Gå til innhold

Problem: Truser under tights til jogging


Chiquita

Anbefalte innlegg

Bare lurer, trenger bakteriene virkelig en trusekant til ei stringtruse for å vandre den veien som beskrives? Hvis de har interesse av å vandre akkurat dit, er de avhengige av en trusekant for det, ligger ikke veien åpen?

Det sier vel seg selv. Stringtruser går stramt inn til endetarmsåpningen og ligger tett inntil huden nedover. Det fører selvsagt til at bakteriene får "fri bane" i motsetning til truser som ikke går helt inn til endetarmsåpningen.

Anonymous poster hash: e4c61...4e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sier vel seg selv. Stringtruser går stramt inn til endetarmsåpningen og ligger tett inntil huden nedover. Det fører selvsagt til at bakteriene får "fri bane" i motsetning til truser som ikke går helt inn til endetarmsåpningen.

Anonymous poster hash: e4c61...4e2

For meg sier det seg ikke selv i det hele tatt. Hvorfor skal bakteriene være avhengige av ei stringtruse for å gjøre denne vandringen? Hva når du er helt naken, hvorfor går ikke bakteriene samme veien da? Da har de glatt fin hud å spasere på? Hvorfor er det mer attraktivt når det er ei truse der?

Det kan godt være at det er en forklaring, men inntil videre høres teorien lettsolgt og syltynn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker truser eller hipsters i økologisk bomull fra Lindex (kommer i sort, marine, grått og hvitt sist jeg sjekket). Særlig trusene holder seg fint på plass på meg, men viser litt trusekant. Selv blåser jeg i det, da jeg uansett allerede er svett, bustete og rød i ansiktet, og opptatt av alt annet enn om noen ser på rumpen min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg sier det seg ikke selv i det hele tatt. Hvorfor skal bakteriene være avhengige av ei stringtruse for å gjøre denne vandringen? Hva når du er helt naken, hvorfor går ikke bakteriene samme veien da? Da har de glatt fin hud å spasere på? Hvorfor er det mer attraktivt når det er ei truse der?

Det kan godt være at det er en forklaring, men inntil videre høres teorien lettsolgt og syltynn ut.

Ser at du er mann så du vet kanskje ikke så mye om hvordan en stringtruse sitter på en kvinne?

Den er helt tett inntil endetarmsåpningen, og når man går, setter seg ned, løper, hopper og trener så blir selve stringen dratt fram og tilbake. Dermed vil det stykket string som en stund er tett på endetarmsåpningen bli dratt nedover mot skjeden og urinveisåpningen. Stringen står ikke i ro ved endetarmsåpningen, den beveger seg når kvinnen beveger selv. Så dermed vil man veldig lett overføre bakterier fra endetarmsåpningen til skjeden og urinveiene.

Det var vel ikke så vanskelig, var det vel?

Anonymous poster hash: e4c61...4e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg ordentlige boxere, ikke sånne som såvidt går ned på lårene... Mer manne-type hvis du skjønner! Stormberg sine er gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du er mann så du vet kanskje ikke så mye om hvordan en stringtruse sitter på en kvinne?

Den er helt tett inntil endetarmsåpningen, og når man går, setter seg ned, løper, hopper og trener så blir selve stringen dratt fram og tilbake. Dermed vil det stykket string som en stund er tett på endetarmsåpningen bli dratt nedover mot skjeden og urinveisåpningen. Stringen står ikke i ro ved endetarmsåpningen, den beveger seg når kvinnen beveger selv. Så dermed vil man veldig lett overføre bakterier fra endetarmsåpningen til skjeden og urinveiene.

Det var vel ikke så vanskelig, var det vel?

Anonymous poster hash: e4c61...4e2

Nei, det var en god forklaring som jeg ikke tenkte på.

Løsningen må da være strammere string, og god hygiene, for de som synes denne risikoen er høy, men foretrekker likevel string.

Endret av MrSmith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var en god forklaring som jeg ikke tenkte på.

Løsningen må da være strammere string, og god hygiene, for de som synes denne risikoen er høy.

Tarmbakterier kommer ut når man fiser.

Anonymous poster hash: d7e63...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarmbakterier kommer ut når man fiser.

Anonymous poster hash: d7e63...6ce

Kjære vene, bruker du hansker om natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...